memebuy23buy

535 e34 madallus?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • reiska
    Bimmer Rookie
    • Jan 2006
    • 84

    535 e34 madallus?

    täytyis madaltaa vähä bemua... pitäis saada niin, että keula oli aavistuksen matalemmalla kuin perä. mitähän tapahtuu jos laittaa 60/40?? kumminki sellainen kohtuu madallus sais olla, ei mitään älytöntä sellaista

    olisko kellään lähettää kuvia autoista ja tietoja mitä jousia autoissa on??
    tässä kuva joka mielestäni näyttää aika hyvältä..
    Attached Files
  • Antti O
    Bimmer Enthusiast
    • May 2005
    • 6947
    • N/A

    #2



    535i, 92.

    H&R -35/10mm jouset, Bilstein Sprint iskarit.

    Kuvien ottohetkestä vähän vielä tullut alaspäin

    Comment

    • nut
      Bimmer Enthusiast
      • Jul 2003
      • 1613
      • Vaasa/Kauhajoki

      #3
      http://www.btcf.fi/showcar.php?id=137 omassa APn 60/40 alusta alla, tuosta ehkä vielä hieman on tippunu. Tuo APn satsi oikeasti laskee jotain 70+ keulasta toisin kuin FKn satsit jotka kyllä tiputtaa takaa mutta edestä jää ylös.

      Tottakai alusta on jonkin verran kova tuolla pudotuksella mutta omasta mielestä ihan hyvä ajaa ja optisesti just sopiva tiputus.

      Edit:
      Niin mainittakoon nuo mitat vielä:
      Eli edessä ~320 mm, takana ~300-310 mm näin ulkomuistista.
      Last edited by nut; 25-01-2006, 22:59.
      BMW-ALPINA E46 B3 3.3 #527

      Comment

      • ViisKolmeVitonen
        Bimmer Fanatic
        • Nov 2004
        • 389
        • Kauhajoki

        #4
        Itsellä on tuo fk 60/40 ja se olis tosii hyvä madallus, mutta...
        Etupää nousi 5mm ja takapää laski muistaakseni jotain 10-15mm
        verrattuna entiseen H&R 30/10 satsiin!!!
        Pettymys oli karvas kun alustan sai kiinni.
        Onhan täällä ollut kuvia e34:sta joissa tuo sama fk 60/40 ja
        nehän on paljon matalempia kuin tuo mun pirssi.
        Taitaa olla tuo fk niin halpa merkki, että jousisssa on
        aikamoisia laatueroja.

        Nyt keskiöstä kaareen:
        -etu:345mm
        -taka:300mm


        Originaali muistaakseni:
        -etu:390mm
        -taka:350mm

        En voi suositella ainakaa fk:ta, jos matalan ja etukenon haluaa,
        kuten itse olisin halunnut.

        Taitaa juhiksella olla matalimmasta päästä e34.
        Sillä tais olla K.A.W 80/20
        Passat tdi -04

        Comment

        • kamu
          Bimmer Rookie
          • Sep 2005
          • 182
          • Pori

          #5


          Lesjöfors jouset, piti olla 30/30. Käytännössä
          putos 50/25

          Comment

          • Leka
            BTCF Member
            • Sep 2003
            • 7701
            • Vilppula

            #6
            Sigun linkistä muutama kuva -35/-10 H&R:llä.
            sigpic

            BMW E34 535 -92 -Dodge Challenger conv. 451 -71


            Comment

            • ankkuli
              Bimmer Fanatic
              • Jul 2003
              • 938
              • Hyvinkää

              #7
              525i M50. H&R 35/10 sarja. kuvassa on tankki täynnä ja rengassarja+parit työkalupakit peräkontissa. ilman romuja, mutta tankki täynnä takarenkaan kaari on juuri renkaan yläpuolella. just sopiva madallus mun mielestä.
              Attached Files
              Pihat kuntoon: www.kantojyrsintä.net

              Comment

              • Antti O
                Bimmer Enthusiast
                • May 2005
                • 6947
                • N/A

                #8
                Taitaa melkein suosituin paketti olla h&r -35/10 mm ja bilstein sprint.

                Suosittelen.. ja varmasti muualtakin saa kannatusta.

                Comment

                • larmatin
                  Bimmer Enthusiast
                  • Feb 2003
                  • 1118
                  • Perttula

                  #9
                  Originally posted by Antti O
                  Taitaa melkein suosituin paketti olla h&r -35/10 mm ja bilstein sprint.

                  Suosittelen.. ja varmasti muualtakin saa kannatusta.

                  saisiko jotain korkeusmittoja tuosta sarjasta

                  Comment

                  • Aksu|
                    Bimmer Enthusiast
                    • Feb 2003
                    • 1062

                    #10
                    Tossa on esimerkki 50/30 tiputuksesta, jos oikein muistelen niin Lowtecin satsi oli.

                    EX:
                    328CiA -99
                    525tdsA -98
                    525i -93
                    316i -95
                    Peugeot 405Mi16 -89, 106GTi -98, 306GTi -00, 306 GTi-97

                    Comment

                    • reiska
                      Bimmer Rookie
                      • Jan 2006
                      • 84

                      #11
                      joo kyllä varmaan täytyy ostaa tuo h&r 10/35. mitähän nämä maksaa?

                      paljokohan on hintaa noilla bilstein sprint iskareilla?

                      Comment

                      • Antti O
                        Bimmer Enthusiast
                        • May 2005
                        • 6947
                        • N/A

                        #12
                        Korkeusmittoja, no en muista nyt ulkoa tarvis käydä mittaamassa navasta kaareen.

                        Jouset maksoi karkeesti oisko 250e ja bilstein sprintit eteen 185e kpl ja taakse oisko 100e kpl.

                        Kl-varaosasta jyväskylästä.


                        Tosin hinnat ei oo ihan tarkkoja kun en jaksa kuvastoa nyt selata.

                        Comment

                        • turomu
                          Bimmer Fanatic
                          • Mar 2005
                          • 310
                          • Kuusamo

                          #13
                          Kuvan autossa on ainakin edellisen omistajan mukaan fk 60/40. Takaiskaritkin meni ihan veltoksi alle 2 vuodessa... Mut madallus oli ihan sopiva

                          Originally posted by reiska
                          täytyis madaltaa vähä bemua... pitäis saada niin, että keula oli aavistuksen matalemmalla kuin perä. mitähän tapahtuu jos laittaa 60/40?? kumminki sellainen kohtuu madallus sais olla, ei mitään älytöntä sellaista

                          olisko kellään lähettää kuvia autoista ja tietoja mitä jousia autoissa on??
                          tässä kuva joka mielestäni näyttää aika hyvältä..
                          X3 30d M-sport
                          exät:e39 M5, x3, e39 523iA,e32 730i,e46 316i,e39 520d,e39 523iA touring, e39 523iA, e30 325 cabriolet, e34 525i 12v, e34 524 TD, e34 535, e34 525 TDSA, e34 525 24v ja e30 316

                          Comment

                          • janzamon
                            Bimmer Rookie
                            • Sep 2005
                            • 53
                            • Puuhamaa

                            #14
                            Lyönpä nyt vielä omankin kysymyksen tähän topicciin.. Itselle on tulossa ensi kesäksi 18" vanteet omaan e34:ään alle ja alustasarja hakusessa. Olen nyt selaillut kaikki mahdolliset 'e34 madallus' -topicit läpi ja pää on enemmän pyörällä kuin aloittaessa. Tavoitteena olisi löytää ~40/20 madaltava sarja ja tuo H&R/bilstein yhdistelmän madallus näyttäisi juurikin sopivalta. Haluaisin kuitenkin että edes osa alkuperäisen alustan pehmeydestä säilyisi.. Esim. motarilla ei tippuisi paikat hampaista jokaisen pikkukiven kohdalla. http://www.bmw4life.com/shocksSpringsGuide.htm

                            ^Tuon sivun mukaan H&R olisi kaikkein kovin jousisetti. FK houkuttelisi sinänsä että iskari/jousisetti on halpa. Ja saa koko alustan (iskarit ja jouset) kerralla, samalta valmistajalta. Mitä nyt olen kommentteja lukenut niin sitten taas nuo FK:t on melkoisen epäluotettavat todellisen madalluksen suhteen. Ja sitten herää kysymyksiä mistä ihmeestä noita Vogtland jousia saisi, jotka tuolla bmw4life.com:ssa mainitaan? Näitä topicceja selaillessa herää enemmän kysymyksiä kuin saa vastauksia. Helpoimmalla pääsisi jos ostaisi H&R/bilstein setin mutta se menee reilusti yli budjetin.. huhhuh. Tupakkitauon paikka

                            Comment

                            • Leka
                              BTCF Member
                              • Sep 2003
                              • 7701
                              • Vilppula

                              #15
                              Originally posted by janzamon
                              Lyönpä nyt vielä omankin kysymyksen tähän topicciin.. Itselle on tulossa ensi kesäksi 18" vanteet omaan e34:ään alle ja alustasarja hakusessa. Olen nyt selaillut kaikki mahdolliset 'e34 madallus' -topicit läpi ja pää on enemmän pyörällä kuin aloittaessa. Tavoitteena olisi löytää ~40/20 madaltava sarja ja tuo H&R/bilstein yhdistelmän madallus näyttäisi juurikin sopivalta. Haluaisin kuitenkin että edes osa alkuperäisen alustan pehmeydestä säilyisi.. Esim. motarilla ei tippuisi paikat hampaista jokaisen pikkukiven kohdalla. http://www.bmw4life.com/shocksSpringsGuide.htm

                              ^Tuon sivun mukaan H&R olisi kaikkein kovin jousisetti. FK houkuttelisi sinänsä että iskari/jousisetti on halpa. Ja saa koko alustan (iskarit ja jouset) kerralla, samalta valmistajalta. Mitä nyt olen kommentteja lukenut niin sitten taas nuo FK:t on melkoisen epäluotettavat todellisen madalluksen suhteen. Ja sitten herää kysymyksiä mistä ihmeestä noita Vogtland jousia saisi, jotka tuolla bmw4life.com:ssa mainitaan? Näitä topicceja selaillessa herää enemmän kysymyksiä kuin saa vastauksia. Helpoimmalla pääsisi jos ostaisi H&R/bilstein setin mutta se menee reilusti yli budjetin.. huhhuh. Tupakkitauon paikka
                              Ei tuo H&R:n setti bilsteneillä ole häiritsevän kova siviilikäyttöön ja huomaat samalla sitten jos eivät muut alustan osat ole kunnossa... Omaan vaihdoin kerralla lähes kaikki alustanosat uusiksi ja hintaa kertyi sitten sen mukaan

                              H&R + Bilstein Sprint, tätä kobinaatiota olen monelle suositellut ja tyytyväisiä ovat tähän ratkaisuun päätyneet olleet vaikka hinta ei ole sieltä halvimmasta päästä.
                              sigpic

                              BMW E34 535 -92 -Dodge Challenger conv. 451 -71


                              Comment

                              Working...
                              X