Mitkä iskarit sulla on? Mulla on e34 ja vakio iskarit, pohdin tässä et pistäiskö tilaukseen noi H&R 35/10! Täällä 250€ jouset! http://www.kl-varaosat.fi/kauppa_new.html
Itsellä kanssa tuli just noi jouset laitettua vakioiskareille. Suosittelen, ei tullut edes kova pinnasta. Lähes yhtä pehmeä pinnasta ajella kuin vakiojouset. Keula laski n. 45-50 mm ja perä vain hieman. Tosin mulla on pikkuperä+ei akkua perässä.
Niin mulla kans tosiaan vaan 525!
Tällä hetkellä takajouset on niin kuoleentunu, et ihan hävettä olla perästä LOWRIDER ja keulasta menossa monttu louhokselle. Eiku H&R tilaukseen!
Niin mulla kans tosiaan vaan 525!
Tällä hetkellä takajouset on niin kuoleentunu, et ihan hävettä olla perästä LOWRIDER ja keulasta menossa monttu louhokselle. Eiku H&R tilaukseen!
Mulla oli kanssa takajouset pehmeät. Kaasua painaessa luulin, että auto keulii, mutta perä siellä vaan painuikin alas
No niin! Jatketaanpas siitä mihin 34 madallus juttu jäi.
Nyt on siis H&R -35/-15 alla ja hyvältä näyttää!
Katsastuksessa pieniä ongelmia, sillä sumarit jäi 25 mm liian alas sallitusta rajasta. Ratkaisuna ongelmaan oli sumareiden poistaminen käytöstä (tilapäisesti ). Itse alustasta sen verran, että se toimii hienosti ja jäykkyyttä on juuri hyvin normi kruisailuun! Suosittelen 34 koristelijille!
Itselläni FK:n 75/40 setti, auto kyllä 520 -88 mut laitan nyt tähän vertailuksi:
edessä 350mm
takana 310mm
Aika paljon korkeampi kun muilla. Paljonkohan on painoeroa 520 --> 535
Se varmaan aiheuttaa ton eron. Jousisetti kuitenkin tarkoitettu 518-535.
toi on yks pointti mitä oon aina ihmetelly,et millä voidaan myydä samaa jousisarjaa autoihin joiden pelkkien moottoreiden painoero on noin 75kg...
kyllähän se varmaan jomman kumman ääripään autossa toimii,mut...
itse en lähde säästämään ajettavuuteen ja turvallisuuteen vaikuttavilla osilla,siksi valikoin omaani(m5-91) nimen omaan h&r jouset mitkä on tarkoitettu juurikin m5 ja konin sportit...enkä ole hetkeäkään kadunnut ostoksia...
-Tepan Paja-
Veikkola city
0405203098
Maalaustyöt yli 25v kokemuksella
Comment