Asennontunnistimessa johdot varmasti kunnolla kiinni? Omassa kans katos tyhjäkäynti ko operaation jälkeen eli kierrokset yli 1200 rpm tyhjäkäynnillä, ratkes löysäämällä vähän vaijerista kun piti kanssa läppää vähän auki mutta sulla ilmeisesti toisinpäin eli meinaa sammua?
........
Collapse
X
-
Kyllä nyt kannattais ensin ottaa ne öljyt sieltä tulpilta pois ja fixata venttiilin kopan tiivisteet, monessa tapauksessa puolat hajonneet tuosta öljystä!Originally posted by RaineTuommonen otsikon mukainen ongelma olisi -92 vuosimallin bemussa. Mitä ilmeisimmin tuo tulppien öljyssä uiminen johtuu venakopan tiivisteestä. Ainakin omien silmien mukaan sieltä välistä valui noro tulppien päälle öljyä.
Tulpat 6. sylinteriä lukuunottamatta oli öljyn seassa muissa puolat ja tulpat öljyssä. Olisko tämä osa syy tuohon suureen kulutukseen? Aiemmin kuiten toiminut ihan normaalisti.
Mikäs neuvoksi nyt? Puolien vaihtoa ja ilmamassamittariako? venakopan tiiviste nyt ainakin...
Comment
-
Oikein meni, paitsi ilmamassamittari sun tapauksessa.Originally posted by RaineVarmistetaan ensin että ymmärsin nuo lyhenteet ICV=idle control valve=tyhjäkäynnin säätöventtiili. IMM=ilmamäärämittari ??? menikö oikein?
Comment
-
Lainaan röyhkeästi tätä topikkia ja pyydän anteeksi sitä jo nyt, mutta..
Koska tässä on nyt tuohon koneeseen niin kovin perehdytty, niin missäs tuossa koneessa on se anturi joka katselee koneen lämpöä?
Eli säätelee ryyppyä kylmällä ja kuumalla käynnistyksellä..
Kuva kertoisi enemmän kuin tuhat sanaa..
Kiitos ja nam.Sähköposti.
IG: janzki_
Comment
-
ettei olisi tuo tyhjäkäyntimoottori sanonut sopimustansa irti kokeiluiden jäljiltä.. nomaalistihan sinne menee sähkö pulssitettuna.. niin ja kun autossa on virta päällä niin moottorin pitäisi pitää pientä surinaa jonka tuntee myös kädellä..F11 535dX LCI
Vikadiagnostikkaa ja sekalaista ropaamista Tampereen kupeessa...
Comment
-
Eikös se tyhjismoottori surise siellä myös virtojen ollessa päällä? Tosin en täysin varma ole..Originally posted by fraattiettei olisi tuo tyhjäkäyntimoottori sanonut sopimustansa irti kokeiluiden jäljiltä.. nomaalistihan sinne menee sähkö pulssitettuna.. niin ja kun autossa on virta päällä niin moottorin pitäisi pitää pientä surinaa jonka tuntee myös kädellä..Sähköposti.
IG: janzki_
Comment
-
Kyllä alle 1500 kierroksen koneelle syötetään bensaa jottei sammuisi kokonaan.Originally posted by LanttuTuo kuvailemasi kulutusmittarin käytös on normaalia.Maailma on erilainen nelikko kuskin silmin.
On todennäköistä, että epätodennäköinen toteutuu.
Comment
-
Vikakoodeja kannattaa sitten tulkita ajatuksella. Esim. tuon ICV:n piuhan irtiottaminen voi näkyä vikakoodina, eli pitää miettiä mitkä vikakoodeista on mahdollisesti itseaiheutettuja ja mitkä ei..Originally posted by Raine
Itellä ei ole muuta konstia mielessä kuin testeriin tuo on saatava ja nähtävä mitä vikakoodeja sielä on päällä jos on ja joku viisaampi tuota rassaamaan. Tiistaina soittelemaan yhteen paikkaan ja kysellä milloin sais aikaa varattua tuolle. Pistetään sitten lisätietoa miten tuon kanssa kävi.
Comment
-
Ootkos muuten koittanut nollata vikamuistia tuon icv räpläyksien jälkeen?
Ettei siitä olis jotain erroria joka saa aikaan sen ettei pelaa kunnolla..Sähköposti.
IG: janzki_
Comment
-
Luonnollisesti, tarkoitin lähinnä sitä, että kun tulet vaikka liikennevaloihin ja moottorijarrutat, noin 1500 r/min kohdalla kulutusmittarin viisari pomppaa tappiin. Syynä on se, että kulutusta ei mitata alle 20 km/h nopeuksilla. Tämä todetaan ohjekirjassakin.Originally posted by RossifumiKyllä alle 1500 kierroksen koneelle syötetään bensaa jottei sammuisi kokonaan.
Comment
Comment