No niin..elikkäs mitenkäs se lähtee irti ehjänä e34 hattuhylly? Tukevaa tavaraa tuntuu olevan se peltikin siinä alla mihin alkaa reikiä refleksiputkille tekee..
Niskatuet irti nykäsemällä, sitte vaan alat kammeta sitä "pahvia" sieltä pois. Eli nostat keskeltä varovasti penkin välistä ja siitä kampeet reunoille päin hyllyä ylös. Älä hajota sitä takasin laitto on vielä vittumaisempaa. Se siis ei ole periaattessa millään kiinni, takareunassa vaan semmoset pelti hahlot joista se sit nykästää irti. Jos meinaat rei'ittää nii takalasi pois, en kyllä suosittele reikien tekoa...
Audi A4 2.8l quattro -96 S-line
-----------------------------
VW Golf GTI -01 Exclusive, Golf GTI -96
BMW 523i e39 -96, 328iM e36 coupe -97, 325iM e36 coupe -92, 535i e34 -89, 535i e28 -87
Subaru Impreza GT MY96, Legacy 2.5 GX AWD MY97
Ford Sierra Cosworth Sapphire -90
No niin..elikkäs mitenkäs se lähtee irti ehjänä e34 hattuhylly? Tukevaa tavaraa tuntuu olevan se peltikin siinä alla mihin alkaa reikiä refleksiputkille tekee..
Kannattaa oikeesti suosiolla ottaa vähän sitä takaselkänojaakin irti.. ei iso homma siihen nähden että miten se helpottaa tuota hattuhyllyn ottamista ja takaslaittamista..
Kaatuvilla penkeillä homma ei tosiaan ole E34:ssä kovin kummoinen, mutta eräästä E28:sta tuli "hieman" vaurioitettua kattoverhoiluja kun ei meinannut kärsivällisyys riittää itsetehdyn hifi-hattuhyllyn kanssa...
Kaatuvilla penkeillä homma ei tosiaan ole E34:ssä kovin kummoinen, mutta eräästä E28:sta tuli "hieman" vaurioitettua kattoverhoiluja kun ei meinannut kärsivällisyys riittää itsetehdyn hifi-hattuhyllyn kanssa...
Siis kärsivällisyyttä ja varovaisuutta, ei voimaa
Juurikin näin.. Kärsivällisyys on kyllä ton hattuhyllyn kanssa hyvä pitää.. Varaa aikaa enemmän ku röökin verran..
No niin..aikaa kyllä meniki vähä enemmän ku röökin verran.. Iso homma verrattuna entisiin autoihin, (Toyotiin) ku meinaa olla vähä enemmän äänieristeitä ja muutenki "timmimmät paikat.. Lasikaan ei hajonnu ja verhoilutki vielä ehjänä
Muutama mutteri löytyy selkänojan alakulmista ja sitten muutama keskikäsinojan takaa. Muistaakseni niitä oli 4 kpl yhteensä. Sitten vaan hienosti vetkuttaa sen irti. Lekalla oli jossain kuvat noista, missä tarkalleen ne ruuvit siellä oli..
istuinosa etureunasta nykäsemällä pois ja sitten selkänojan ulkoreunoissa yhdet muovimutterit ja kyynärnojan alta toiset (kaksi) muovimutterit pois. Sitten vain nostaa selkänojan pois. Tätä ennen kuintenkin niskatuet nykäisemällä pois sekä niiden aluslevyt. Helppo homma.
Comment