Tosta bentleystä nyt katoin ja sain sellasen käsityksen, et se ilmataa tosta korkeuden säätö venttiilistä? Kun siinä on toi ilmausruuvikin.. Ei vaan toi enkku oikee taitu
E34 Nivomatic jousien vaihto??
Collapse
X
-
Kyllä se ratin kääntely ja perän nosto pitäis riittää...Originally posted by ture_Tosta bentleystä nyt katoin ja sain sellasen käsityksen, et se ilmataa tosta korkeuden säätö venttiilistä? Kun siinä on toi ilmausruuvikin.. Ei vaan toi enkku oikee taitu
Comment
-
Ja perä ilmaan+öljynkorkeuden tarkistus. Eikös siinä niin lue.Originally posted by ture_Eli tosta venttiilistä ei tarvi avata tota ilmaus ruuvia ollenkaa? Käyntii vaan ja kääntelee rattia?
Comment
-
Vaihdoin tonne taakse noi h&r:n -10mm jouset ja perä nous n.15mm ylös päin entisestä korkeudesta ja siirsin sitä venttiilin tankoa myös takasin päin, mut ei sekään vaikuttanu, perä edelleen korkeella.. Mikähän siel mahtaa oikee olla...?Last edited by ture_; 30-07-2006, 20:12.
Comment
-
Lainataas tätä topiccia, sama ongelma täälläpäin, autona tosin e30 touring nivomatilla, taakse meni -40mm jouset ja mun mielestä perä nousi verrattuna kuolleisiin vakiojousiin, ei naurata yhtään kun on keula maassa ja perse pystyssäOriginally posted by ture_ View PostMikähän nois nivo iskareis oikee on, ku vaihdoin noi jouset, ni iskari nous ihan ylös eikä mene enää ales, eikä perä jousta enää oikeestaa ollenkaa ja on älyttömän korkeella..?
Mikäs tähän mahtaisi auttaa?
Nyk. E46 320i '99 -Teini-iän uudelleenelämislaite-
Nyk. VW Golf '00
Nyk. VW Golf '95
Historiaa:x17 BMW +Muuta
Comment
-
Millainen homma on tuo jousien vaihto e34 touringiin? Ihan samanlailla kuin kaikissa muissakin? Letkuissa riittää mittaa niin paljon, ettei tarvi irroittaa niitä?
Pitäisi myös nuo -10 jouset laittaa, vaan toisaalta säätyyhän tuo korkeus tuolla tangollakin...
Comment
-
Comment