Tosta bentleystä nyt katoin ja sain sellasen käsityksen, et se ilmataa tosta korkeuden säätö venttiilistä? Kun siinä on toi ilmausruuvikin.. Ei vaan toi enkku oikee taitu
Tosta bentleystä nyt katoin ja sain sellasen käsityksen, et se ilmataa tosta korkeuden säätö venttiilistä? Kun siinä on toi ilmausruuvikin.. Ei vaan toi enkku oikee taitu
Kyllä se ratin kääntely ja perän nosto pitäis riittää...
Moottori käynnissä 2 kertaa ratti laidasta laitaan, sitten takarenkaat ilmaan ja 2 minuutin päästä tarkistat nesteen määrän säiliöstä. Ilmausruuvia ei tarvitse avata.
-after all is said and done more is said than done-
Vaihdoin tonne taakse noi h&r:n -10mm jouset ja perä nous n.15mm ylös päin entisestä korkeudesta ja siirsin sitä venttiilin tankoa myös takasin päin, mut ei sekään vaikuttanu, perä edelleen korkeella.. Mikähän siel mahtaa oikee olla...?
Mikähän nois nivo iskareis oikee on, ku vaihdoin noi jouset, ni iskari nous ihan ylös eikä mene enää ales, eikä perä jousta enää oikeestaa ollenkaa ja on älyttömän korkeella..?
kuvaa ei nyt ole, mutta perä on noin 15mm korkeemmalla, mitä normaalisti. Ja kun noi -10mm jouset vaihdoin, niin sitä iskaria ilman jousta ei saanu käsin painettua sisää yhtään.
Mikähän nois nivo iskareis oikee on, ku vaihdoin noi jouset, ni iskari nous ihan ylös eikä mene enää ales, eikä perä jousta enää oikeestaa ollenkaa ja on älyttömän korkeella..?
Lainataas tätä topiccia, sama ongelma täälläpäin, autona tosin e30 touring nivomatilla, taakse meni -40mm jouset ja mun mielestä perä nousi verrattuna kuolleisiin vakiojousiin, ei naurata yhtään kun on keula maassa ja perse pystyssä
Millainen homma on tuo jousien vaihto e34 touringiin? Ihan samanlailla kuin kaikissa muissakin? Letkuissa riittää mittaa niin paljon, ettei tarvi irroittaa niitä?
Pitäisi myös nuo -10 jouset laittaa, vaan toisaalta säätyyhän tuo korkeus tuolla tangollakin...
Comment