Tappi pois, mutta ei mahdu tulemaan läpi. Pitäisikö tuosta tukivarresta lähteä enemmänkin pois, jonkinlainen metallimöykky vai pelkästään tuo vaijerin kuori?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e34 käsijarrun kiristäminen?
Collapse
X
-
En ole aivan varma puhunko nyt samasta asiasta mutta tappelin ite sen mötikän kanssa kun ei mahtunut reiästä läpi. Älysin kuitenkin että siinä vaijerin ulkokuoress on semmonen metallinen pää ja se oli jäänyt kiinni tukivarteen, tai mikä kynkkä onkaan nimeltään...Näytti vähä vasaraa ruuvimeisselin avustuksella niin johan irtos vaijerin metallipää ja itse vaijeri mahtu reiän läpi- E90 320i LCI M-sport -09
- Porsche Boxster 987 2.7 -07
Comment
-
-
Onko se metallinen pää n. 1½cm halkaisijaltaan oleva putken pätkä missä on pienempi reikä toisessa päässä?325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
-
Ei se ongelma ole jos se vaan tiukassa on, ei vaan uskalla antaa lekaa kun ei tiedä onko tarkoitettu irroitettavaksi. Mutta otanpa korjausoppaan syynäykseen ja haen astetta isomman suostuttelijan tallista.325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
-
Originally posted by amppaOnko tuo totta? Nostetaanko perä, ihan aikuisten oikeesti, perämurikasta ilmaan?Hubraum statt spoiler!
Nyt: 530dA xDrive F11 -15
Ex.penaalit: 2000 NK -66/-67, 520iA E28 -86, 520 E12 -80, 520i E28 -84, M535i E28 -86, 2000 TI-Lux NK -67, 525iA/M5 E34 -89/-93, 520d Touring E39 -00, 325i Cabrio E30 -89 'Sultans Edition', 316i E46 -02, 320dA E90 -06, 320dA Touring E91 -06, M5 3.8 E34 -92, 530dA Touring E61 -05, 320d Touring E91 -08, 330dA Touring M-sport E46 -04, 320dA xDrive touring E91 -10/11, X3 xDrive20d F25 -11, 530dA xDrive Touring F11 -11, X3 xDrive20d F25 M-sport -12
Comment
-
-
Originally posted by reinukKyllä. Siitä se kestää nostaa. Ehkä kannattaa olla nostamatta ihan siitä takalevystä (alumiinia), joten kannattaa katsoa, että tunkki on kunnolla tuon perän alla. Siitä sitten vaan ylös.
Mihin kandee laittaa pukit, jos haluaa perän pysyvän varpilla ilmassa? Auto on E34 touring.
Comment
-
-
Originally posted by larmatinauton alle
tarkemmin sanottuna helmassa olevien nostopaikkojen alle itse laittaisin
Asiasta kukkaruukkuun. Signeerauksesta päätellen sulla saattaisi olla yhteyksiä autovaraosamaahantuojaan. Tarttis saada iskarit ja jouset güntherin perään. Onnaako sun kautta?
Comment
-
-
Originally posted by Kipale View PostVanha topicci mutta kai saa kysyä.
Oikealta puolelta käsijarru ottaa hyvin mutta vasemmalta ei ollenkaan, säätöratasta kun kääntää sillä ei ole mitään vaikutusta.
Mistähän vikaa alkais etsimään?
Ois viimonen asia mikä leimaa varten pitäis saada kuntoon
Ei ole kovin monimutkainen kapine ja ei liikaa liikkuvia osia.
Comment
-
-
Originally posted by MPV View PostEi muuta kuin jarrulevy pois ja ihmettelemään. Ei varmasti ainakaan haittaa että käyttää osat auki ja puhdistelee.Ja niiden säätöpalojen asennuksesta riippuen voi toisella puolella joutua pyörittään toiseen suuntaan ku vastapuolella että saa kirrattua, siispä levyt irti ja varmistuun aluks kenkien yms. kunnosta
Comment
-
Comment