Originally posted by hautale
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 jälkiasennetut sähkölasit
Collapse
X
-
Exät vuodesta 1986 -> 2002 tii -71, 1502 -75, 323i -79, 320 -80, 318i -84, 323i -84, 316 -85, 316 -84, 525i -89, 316 -88, 316 -84, 525i -91, 530dA Touring M-Sport -02, 318i Touring -00, E91 325iA -05, 530dA Touring -01, E61 530dA Lci -07 M-Sport, 325ti -03 M-Sportattu, E90 320d M-Sport -06 Le Mans Blau.
Näillä mennään kesäisin: E30 Hartge H//27 replika, E21 320/6 -82 Museorekisteröity, BMW Motorrad Typ 248 R45 -78 Museorekisteröity
-
-
Lasithan pelittää nyt hienosti kiitoksia kaikille vastauksista.
Vikanahan oli tosiaan se ettei noita mikrokytkimiä ollut yhdistetty a-pilarista lähtevään johtosarjaan.. varsinaisia asentajia siis ollut aikaisemmin kun jättäneet piuhat vetämättä... ihme kyllä kun ei ilmeisesti tarvitse ikkunaa aukaistessa tuota kytkintä kun aijemmin kuitenkin aukesi samallalailla
Comment
-
-
Vanha threadi ylös. Mulla ongelma sama etusähkölaseissa, että pitää napsutella ylös. Alas kyllä rullaa "comfort" toiminnon avulla hienosti.
Eli onkos nuo mikrokytkimet vaihtotavaraa kun molemmat etuikkunat tuota tekee? Jos näin on, niin mikäs osanumero noille on, että löytäs ETK:stä?
Toisaalta taas voisikos vika olla rikkinäinen GM, koska takaovien mikrokytkimistä (joka sytyttää sisävalot jne.) uupuu virta kokonaan. Kun eikös tuo general module hoida nuo molemmat?
Comment
-
Comment