Mistä tiedän onko mulla häly?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 hälytin.
Collapse
X
-
Originally posted by Bmw Master View PostMistä tiedän onko mulla häly?
Edit: siis ainakin e34 näin.Harrastemosse: e34 540iA
Kulkine: Peugeot 406 HDi
Comment
-
-
Originally posted by ilhuikar View PostKuten jossain aiemmassa viestissä mainittiin, hälyttimen ledi sijaitsee keskellä kojelaudan päällä olevaa lämmityslaitteen ritilää. Jos siinä ei näy mitään erikoista, autossa ei liene (orkkis)hälytintä.
Edit: siis ainakin e34 näin.
Mikä se 0 1 katkaisin on peilissä? Liittyy jotenkin infra red ohjaimeen? Merkkiliikkeessä eivät kuitenkaan osanneet myydä kauko ohjainta mulle...
Edit:
306 Remote Control for DWA Alarm
900 Acknowledged Vehicle Immobilization llt.AZT/TUV
Tuollaiset siis, miten se nyt sitten toimii ja millainen sen ohjaimen kuuluu olla? Ja onko jossain ledi?
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostEnpä menisi vannomaan, mielestäni hälärm lukee varuste listassa, mutta lediä ei ole. Face-lifteissä kun pikkuisen eroja vanhaan verrattuna. Käyttöohjekirjassa ei mainintaa ledistä.
Mikä se 0 1 katkaisin on peilissä? Liittyy jotenkin infra red ohjaimeen? Merkkiliikkeessä eivät kuitenkaan osanneet myydä kauko ohjainta mulle...
Edit:
306 Remote Control for DWA Alarm
900 Acknowledged Vehicle Immobilization llt.AZT/TUV
Tuollaiset siis, miten se nyt sitten toimii ja millainen sen ohjaimen kuuluu olla? Ja onko jossain ledi?
Minulla se peilin 0/1-"kytkin" ei tee mitään muuta kuin kääntää peilin yö- ja päiväasentojen välillä, eli itse peilissä ei ole mitään automatiikkaa. Sen 0/1-nupin sisällä sijaitsee infrapunakaken vastaanotin, sitä voi valaista takaapäin esim. taskulampulla ja sisällä näkyy jotain elektroniikkaa.Harrastemosse: e34 540iA
Comment
-
-
Originally posted by ilhuikar View PostN
Minulla se peilin 0/1-"kytkin" ei tee mitään muuta kuin kääntää peilin yö- ja päiväasentojen välillä, eli itse peilissä ei ole mitään automatiikkaa. Sen 0/1-nupin sisällä sijaitsee infrapunakaken vastaanotin, sitä voi valaista takaapäin esim. taskulampulla ja sisällä näkyy jotain elektroniikkaa.
Ota tästä selvää
Comment
-
-
Jee! Otin sen anturin radion takaa mäkeen ja nyt ledi jää palamaan kun pistää hälyn päälle ja toimii kyl. Kokeilin tuota takaoven avaamista ja rupes huutaa ku muut ovet oli lukossa
Sillon kyllä ku se takaoven ikkuna oli auki ni se vilkutteli aluks lediä mutta jäi palamaa sen 15-20sek jälkeen. Miten muuten, pitäskö ton hälyn pistää ovet takalukkoon niin ettei avaimellakaan saa auki. Nimittäin sillon ku mulla oli se radion anturi kuu muttei rautaa anturin sisäl ni se heitti ovet lukkoo nii ettei saanu avaimel auki. Nyttenku radion anturi on irti ja systeemi tuntuu toimivan muuten ok niin ovet ja hälyn saa pois päältä avaimella kääntäen ovesta, normaalia?
EDIT: Kysymys kaks, kun varustelistas on "0303 buglar alarm with tilt alarm sensor" niin pitäskö sen hälyttää mikäli autoa heiluttaa tai liikuttaa? Kokeilin tuossa pihalle pomputtaa takapäästä eikä ainakaa sillo mitää sanonu?- E90 320i LCI M-sport -09
- Porsche Boxster 987 2.7 -07
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostEi ole moista. Onko nyt sitten 150% varmaa, ettei ole hälyä? Muuta tarkistus keinoa, kai sillä joku boksi pitäisi olla jossain?
Originally posted by Supa View PostEDIT: Kysymys kaks, kun varustelistas on "0303 buglar alarm with tilt alarm sensor" niin pitäskö sen hälyttää mikäli autoa heiluttaa tai liikuttaa? Kokeilin tuossa pihalle pomputtaa takapäästä eikä ainakaa sillo mitää sanonu?
Comment
-
-
Mitenkäs muuten, kun tuossa kattelin hälyboksia niin läheisyydessä oli tommonen punamusta johdin josta oli liitin irti, ite en ainakaa oo irrottanu. Mikähän tuo mahtaa olla? Liittimet sopii toisiinsa kyllä mutta en ole vielä kokeillut yhdistää kun en aivan varma ole kuuluuko ne yhteen vai ei. Tässä vielä kuva:
Last edited by Supa; 13-11-2007, 23:14.- E90 320i LCI M-sport -09
Comment
-
-
Originally posted by Leka View PostAika varma hälyn tunnistuskeino on kun avaa konepellin ja kuskin puolella sulakerasian läheisyydessä näyttää tältä
Harrastemosse: e34 540iA
Comment
-
-
Originally posted by zener View PostOma ottaa hyvän matkan päästä, kun on uudet patterit. Eikä tarvi kuin vähän "sinne päin" näyttää niin toimii, mutta patterit hupenee 2-3 kuukaudessa ja sitten rupeaa tökkimään.
Miten on?- E90 320i LCI M-sport -09
Comment
-
Comment