Originally posted by Leka
View Post
E34 535i -90 manuaali Vauhtipyörä rikki!
Collapse
X
-
Kiinteä vauhtipyörä alle -88 M30 koneisen (E28,E23,E24) perästä ja siihen kuuluva kytkin vaikka motonetistä esim.
"525-535 5.84--88. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 84-1612 139.35e "
Kokonaiskustannus kaksoismassasta->kiinteään VP:hen 200e?E39 530D TOURING
E30 316 (2.5i)
E32 735 (Hartge)
E21 323i (M30Bxx)
Comment
-
-
Originally posted by aosbmw View PostKiinteä vauhtipyörä alle -88 M30 koneisen (E28,E23,E24) perästä ja siihen kuuluva kytkin vaikka motonetistä esim.
"525-535 5.84--88. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 84-1612 139.35e "
Kokonaiskustannus kaksoismassasta->kiinteään VP:hen 200e?Last edited by tuco; 26-09-2007, 07:33.
Comment
-
-
Älytön rälläys yleensä säästää vauhtipyörää, se taloudellinen ja "mukava" väännön käyttäminen sen rikkoo, as in 1200rpm ja jalka konehuoneessa, vitonen sisällä ja samalla kehutaan kaverille sitä mahtavaa vääntöä kun ei tartte edes vaihdetta vaihtaa!
Aika tuon suurin vihollinen on, kilometrit tekee tehtävänsä ja hajoaa käytti miten hyvänsä. Suosittelisin etsimään vaikkapa E36 M3 vauhtipyörän, menee paikalleen ilman mitään muutoksia 535i kytkimen kanssa, on kuitenkin kevyempi ja noita löytyy ehjänä huomattavasti helpommin. Myös 328 vauhtipyörä pitäisi mennä paikalleen heittämällä.
Edit: Kiinteä on jees, mutta niitä ei löydy ihan jokaisen puun juurelta.Last edited by Cell; 24-09-2007, 11:41.325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
-
Originally posted by Cell View PostÄlytön rälläys yleensä säästää vauhtipyörää, se taloudellinen ja "mukava" väännön käyttäminen sen rikkoo, as in 1200rpm ja jalka konehuoneessa, vitonen sisällä ja samalla kehutaan kaverille sitä mahtavaa vääntöä kun ei tartte edes vaihdetta vaihtaa!
Aika tuon suurin vihollinen on, kilometrit tekee tehtävänsä ja hajoaa käytti miten hyvänsä. Suosittelisin etsimään vaikkapa E36 M3 vauhtipyörän, menee paikalleen ilman mitään muutoksia 535i kytkimen kanssa, on kuitenkin kevyempi ja noita löytyy ehjänä huomattavasti helpommin. Myös 328 vauhtipyörä pitäisi mennä paikalleen heittämällä.
Edit: Kiinteä on jees, mutta niitä ei löydy ihan jokaisen puun juurelta.
Comment
-
-
Originally posted by Cell View PostÄlytön rälläys yleensä säästää vauhtipyörää, se taloudellinen ja "mukava" väännön käyttäminen sen rikkoo, as in 1200rpm ja jalka konehuoneessa, vitonen sisällä ja samalla kehutaan kaverille sitä mahtavaa vääntöä kun ei tartte edes vaihdetta vaihtaa!
Laitetaas taas tämä kuva ties kuinka monnennen kerran...
Comment
-
-
e46 m3
morjens itellä vähän samanlaisia ääniä havaittavassa..
LAAKKOSEN pojat tutki ja sano että on väljyyttä laatikossa jolla on ajettu 63 000 km vähän kyllä epäilyttää..vaihto aski , uus kytkin ja työt 6500€
itsekkin epäilin painelaakeria ja vauhtipyörää..
mitäs ootte mieltä.??ja oisko kellään suositella mitään hyvää paikkaa missä voisi kyseisen huollon teettää..kun toi laakkosen toiminta tuntuu olevan melko perseestä
Comment
-
-
E34 M5 vauhtipyörästä... osanro: 11221312491
Jos oikein ymmärsin niin tuolla pienen M5:n kovalla vauhtipyörällä oli yli puolet pienempi hinta kuin uudella 535i kaksoismassapaskalla. Tosin siihen päälle suomi-lisä niin ollaan taas nelinumeroisissa lukemissa. Omasta on kanssa vauhtipyörä paskana ja kytkin luistaa esim. kun vedättää kuumalla koneella kolmosella monta high-speed ohitusta putkeen täyskaasulla. Normaalissa ajossa toimii ihan hyvin.Retard Member
Comment
-
-
käytetyt m5-vauhtipyörät yleensä läpipalaneita,kannattaa tutkia tarkkaan,ennen kun semmoista ostaa...uusi e34 3,6l vauhtipyörä maksoi pari vuotta sitten 800e...
tuo rolkotus ja kolina tulee aika usein myös väljyydestä kärsivästä kytkin akselista...-Tepan Paja-
Veikkola city
0405203098
Maalaustyöt yli 25v kokemuksella
Comment
-
Comment