memebuy23buy

e34 525i turbo projekti kiire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • hekemon
    Bimmer Rookie
    • Feb 2006
    • 96

    #16
    Vuosimalli -89 eikös se ole vähäpäästöinen tietty eriasia mitä siellä rekisteriotteessa sit lukee?
    I hope u touch this car only whit your eyes.

    Comment

    • wertical
      Bimmer Rookie
      • Aug 2007
      • 81

      #17
      onko kukaan koittanut miten eroaa 525i ja 525td.n pakosarjan kiinitykset ja pakoaukot et voisko tuota käyttää turbotuksessa

      Comment

      • wertical
        Bimmer Rookie
        • Aug 2007
        • 81

        #18
        lippujen ja lappujen kanssa tuli käytyä konttorilla ja nyt on jarrujen vaihto edessä eli mistä sais ostettua hyvät jarrut ettei olis tarvike paketteja

        Comment

        • mukko
          Bimmer Enthusiast
          • Jan 2003
          • 5965
          • Uleåborg

          #19
          ...........
          Last edited by mukko; 30-10-2007, 18:03.
          -- Official member of BTCF-Sauna Team --

          Save the World, Fuck The Fuel Economy
          Vitut aerodynamiikasta, kuutiotuumat ratkaisevat!

          Comment

          • kalle7876
            Bimmer Fanatic
            • May 2005
            • 493

            #20
            Originally posted by wertical View Post
            onko kukaan koittanut miten eroaa 525i ja 525td.n pakosarjan kiinitykset ja pakoaukot et voisko tuota käyttää turbotuksessa
            voisin veikata et toi mun e34 m5 turbopakosarja jigillä vois duunata 100% varmuudella sarjan ton 2.5 kylkeen kans
            www.kkdmotorsport.com
            www.pirkanmaanturbo.fi

            Comment

            • wertical
              Bimmer Rookie
              • Aug 2007
              • 81

              #21
              jos tiedätte jonkun joka myis turbo pakosarjan tuohon niin ostaisin mutta kun katsoin foorumilta niin ostajia on paljon myyjiä ei kun kaikki muut osat on tuohon turboon mut pakosarja puuttuu ja jalonen sanoi et laita 525tds.n pakosarja mutta kun kuvaa katson niin se on täysin suora ja bensa vehkeissä on enemmän mutkaa

              Comment

              • wertical
                Bimmer Rookie
                • Aug 2007
                • 81

                #22
                Originally posted by kalle7876 View Post
                voisin veikata et toi mun e34 m5 turbopakosarja jigillä vois duunata 100% varmuudella sarjan ton 2.5 kylkeen kans
                joo eli huomasin et tekisit näitä pakosarjoja mikä ois hinta

                Comment

                • wertical
                  Bimmer Rookie
                  • Aug 2007
                  • 81

                  #23
                  nyt sain tilattua jarrulevyt mutta kun kysyin jarrusatuloita niin reilu 300 kappale saisko jostain halvemmalla

                  Comment

                  • Cell
                    Bimmer Enthusiast
                    • Jun 2004
                    • 7035
                    • Uusikaupunki

                    #24
                    Etsi käytetyt? Hiukan omaa ajatusta peliin. M5 jarruja taitaa olla tälläkin hetkellä myynnissä myyntipuolella, jos noita 540 jarruja ei tunnu löytyvän.
                    325i -08
                    i3 REx -17
                    M5 -98 Imolarot
                    535i -90 N/A project (maatumassa)

                    Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05

                    Comment

                    • wertical
                      Bimmer Rookie
                      • Aug 2007
                      • 81

                      #25
                      juu etitty on ja löytyi koko sarja yhden hinnalla nyt vaan jännitän että meneekä osat helposti paikalleen vaikka on sanottu et 540i e34 vm92 palikat sopii

                      Comment

                      • Cell
                        Bimmer Enthusiast
                        • Jun 2004
                        • 7035
                        • Uusikaupunki

                        #26
                        Turha jännätä. Kaikissa e34 samat kiinnitykset jarruille. Tuolta lisää sopivia: http://www.bmwe34.net/e34main/upgrade/brakes.htm
                        325i -08
                        i3 REx -17
                        M5 -98 Imolarot
                        535i -90 N/A project (maatumassa)

                        Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05

                        Comment

                        • wertical
                          Bimmer Rookie
                          • Aug 2007
                          • 81

                          #27
                          nyt voi huokaista helpotuksesta ei meinaan viittis ihan hukkaan heittää rahoja kun sitä muutenkin tähän menee

                          Comment

                          • wertical
                            Bimmer Rookie
                            • Aug 2007
                            • 81

                            #28
                            oma rassi
                            Attached Files

                            Comment

                            • muuris
                              Bimmer Enthusiast
                              • Aug 2002
                              • 3501
                              • Jyväskylä

                              #29
                              Originally posted by wertical View Post
                              jos tiedätte jonkun joka myis turbo pakosarjan tuohon niin ostaisin mutta kun katsoin foorumilta niin ostajia on paljon myyjiä ei kun kaikki muut osat on tuohon turboon mut pakosarja puuttuu ja jalonen sanoi et laita 525tds.n pakosarja mutta kun kuvaa katson niin se on täysin suora ja bensa vehkeissä on enemmän mutkaa
                              Mitäs väliä sillä on, miltä se näyttää? Ei siihen ratakiskon pätkään ole tarkoituskaan laittaa bensakoneen putkistoa perään

                              Garret T3 on aika laaja käsite, mutta ei ne suurimmatkaan kovin kummoisia ole, kun tarkoitus on kumminkin ahtaa 2.5L bensakone. Onko kompurakarttoja katseltu?

                              Suuttimet tietysti tehotavoitteen mukaan, kannattaa jättää pelivaraa ainakin se 10% vaikket uskoisi tuleviin tehopäivityksiin. Googlella löytyy useita hevosvoima/suuttimen koko -laskureita.

                              Mikäs moottorinohjaus sulle on tulossa, kun kerta pakosarjaa vaille alkas osat olemaan?

                              AKE:n sivuilta selviää lakipykälät tekniikanvaihtoon niin ei tarvitse arpoa. Tässä on muutenkin havaittavissa vähän hosumisen mallia, hirveä kiire tehdä mutta asioista ei (muka) ole aikaa ottaa selvää.
                              E30 325iX '86
                              Instagram

                              Comment

                              • wertical
                                Bimmer Rookie
                                • Aug 2007
                                • 81

                                #30
                                entinen omistaja on tuohon laittanut kaiken valmiiksi pientä turboa varten ja häkkisellä sanottiin että näillä päästään 250-270 hv asti.kun sitä on häkkisellä tehty sen pidemmälle kun mennään joka ois tavoitteena ens kesäksi niin sporttiauto hoitaa homman kiire oli noiden katsastukseen liittyvissä asia kirjoissa etten vain lyö kättäni pa....n ja sanota että ei näin katsastus asiat on selvitetty ja dokumentit hommattu ja tietysti mulla on hosumista kun innostuin ehkä vähän liikaa mutta ei ole tarkoitus tuota autoa rikkoa hommaan vain osat äkkiä kasaan ettei jää niistä kiinni

                                Comment

                                Working...
                                X