Vuosimalli -89 eikös se ole vähäpäästöinen tietty eriasia mitä siellä rekisteriotteessa sit lukee?
e34 525i turbo projekti kiire
Collapse
X
-
voisin veikata et toi mun e34 m5 turbopakosarja jigillä vois duunata 100% varmuudella sarjan ton 2.5 kylkeen kansOriginally posted by wertical View Postonko kukaan koittanut miten eroaa 525i ja 525td.n pakosarjan kiinitykset ja pakoaukot et voisko tuota käyttää turbotuksessa
Comment
-
jos tiedätte jonkun joka myis turbo pakosarjan tuohon niin ostaisin mutta kun katsoin foorumilta niin ostajia on paljon myyjiä ei kun kaikki muut osat on tuohon turboon mut pakosarja puuttuu ja jalonen sanoi et laita 525tds.n pakosarja mutta kun kuvaa katson niin se on täysin suora ja bensa vehkeissä on enemmän mutkaa
Comment
-
Etsi käytetyt? Hiukan omaa ajatusta peliin. M5 jarruja taitaa olla tälläkin hetkellä myynnissä myyntipuolella, jos noita 540 jarruja ei tunnu löytyvän.325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
Turha jännätä. Kaikissa e34 samat kiinnitykset jarruille. Tuolta lisää sopivia: http://www.bmwe34.net/e34main/upgrade/brakes.htm325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
Mitäs väliä sillä on, miltä se näyttää? Ei siihen ratakiskon pätkään ole tarkoituskaan laittaa bensakoneen putkistoa peräänOriginally posted by wertical View Postjos tiedätte jonkun joka myis turbo pakosarjan tuohon niin ostaisin mutta kun katsoin foorumilta niin ostajia on paljon myyjiä ei kun kaikki muut osat on tuohon turboon mut pakosarja puuttuu ja jalonen sanoi et laita 525tds.n pakosarja mutta kun kuvaa katson niin se on täysin suora ja bensa vehkeissä on enemmän mutkaa
Garret T3 on aika laaja käsite, mutta ei ne suurimmatkaan kovin kummoisia ole, kun tarkoitus on kumminkin ahtaa 2.5L bensakone. Onko kompurakarttoja katseltu?
Suuttimet tietysti tehotavoitteen mukaan, kannattaa jättää pelivaraa ainakin se 10% vaikket uskoisi tuleviin tehopäivityksiin. Googlella löytyy useita hevosvoima/suuttimen koko -laskureita.
Mikäs moottorinohjaus sulle on tulossa, kun kerta pakosarjaa vaille alkas osat olemaan?
AKE:n sivuilta selviää lakipykälät tekniikanvaihtoon niin ei tarvitse arpoa. Tässä on muutenkin havaittavissa vähän hosumisen mallia, hirveä kiire tehdä mutta asioista ei (muka) ole aikaa ottaa selvää.
Comment
-
entinen omistaja on tuohon laittanut kaiken valmiiksi pientä turboa varten ja häkkisellä sanottiin että näillä päästään 250-270 hv asti.kun sitä on häkkisellä tehty sen pidemmälle kun mennään joka ois tavoitteena ens kesäksi niin sporttiauto hoitaa homman kiire oli noiden katsastukseen liittyvissä asia kirjoissa etten vain lyö kättäni pa....n ja sanota että ei näin katsastus asiat on selvitetty ja dokumentit hommattu ja tietysti mulla on hosumista kun innostuin ehkä vähän liikaa mutta ei ole tarkoitus tuota autoa rikkoa hommaan vain osat äkkiä kasaan ettei jää niistä kiinni
Comment
Comment