Farkussa kun työntää sitä pissapojan viikseä eteen päin ni rupee heilumaan takapyyhin ja jos jättää sinne eteen sen viiksen jää tihku päälle. Näin ainakin mulla e34 -93 touring.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e34: Sähkövikaa
Collapse
X
-
Ja olihan sieltä johtoa poikki. Siis kun siellä vasemmalla menee kaksi johtorykelmää, toisessa on niitä enemmänkin ja tässä toisessa on vain kaksi. Joku viisas kertokoon mikä näiden kahden piuhan tarkoitus on? Yhtäkkiä vilasin niin luukkua pitkin ne kyllä jatkuu toinen menee poikkisuunnassa alas ja toinen leveyssuunnassa apparinpuolelle, mun mielestä..ex: BMW E38 735iA -97
ex: MB W211 E200CDI -03
ex: BMW E39 530d ///M-Sport -99
ex: BMW E39 528iA -96
ex: MB W126 300SE -89
ex: BMW E34 525iAT -95
ex: BMW E36 316iA -91
Comment
-
-
En usko että siinä isossa yksikään on rikki kun kaikki toimii. Jännää vaan mihin nuo kaksi voi liittyä. Kolvaamisesta ei tullut huithelvettiä kun tuo johdin on tommosta, tarvii jotain liitinjuttua kokeilla tosiaankin ajan kanssa. Tiedän että ei ton kanssa kannata räpeltää vaikka onkin ihan yksinkertainen juttu. Pari kertaa lyö luukun kiinni ni se ois siinäex: BMW E38 735iA -97
ex: MB W211 E200CDI -03
ex: BMW E39 530d ///M-Sport -99
ex: BMW E39 528iA -96
ex: MB W126 300SE -89
ex: BMW E34 525iAT -95
ex: BMW E36 316iA -91
Comment
-
-
Voiko olla mahdollista että nuo on ton takalasin ruiskun piuhat? Nimittäin se ei mulla toimi, kauheaa meteliä vaan pitää mutta mitään se ei ruiski. Tietääkseni sen pitäisi sieltä noustakin ensin muutama sentti? Tarvii eka sitä kutistesukkaa hommata jos sais joskus ne kolvattua.ex: BMW E38 735iA -97
ex: MB W211 E200CDI -03
ex: BMW E39 530d ///M-Sport -99
ex: BMW E39 528iA -96
ex: MB W126 300SE -89
ex: BMW E34 525iAT -95
ex: BMW E36 316iA -91
Comment
-
-
Tänään vasta tajusin aukaista takaa tuon lasin ja tosiaankin ne kaksi johtoa meni kummallekin puolelle lasia semmosiin mustiin mötikköihin, mietein että ei se muu voi olla kun takalasin lämmityksen piuhat, mutta se pelittää + olisi varmaan toi cc:kin siitä herjannut. Tulikin mieleen että voiko ne olla jotkut anturien piuhat?ex: BMW E38 735iA -97
ex: MB W211 E200CDI -03
ex: BMW E39 530d ///M-Sport -99
ex: BMW E39 528iA -96
ex: MB W126 300SE -89
ex: BMW E34 525iAT -95
ex: BMW E36 316iA -91
Comment
-
-
Originally posted by Axum View Post
Comment
-
-
Originally posted by cba View PostAihetta sivuten: Mitenkähän tuossa kuvassa mainitun "painallustoiminnon" saa käyttöön? Itsellä on sähköluukku ja lasit, mutta käyttökytkimiä pitää painaa niin kauan että luukku/lasit sulkeutuvat. Pitääkö joku ohjausboksi vaihtaa toiminnon sisältävään versioon?
Comment
-
-
Painallus pitää olla suht nopea että se automaattitoiminto pelittää. Yritäpä esim laskea kuljettajan ikkunaa vain puoli senttiä, pitäisi lähteä menemään ihan alas asti. Jos ei silläkään toimi niin sit lienee toiminto pois käytöstä/rikki.e60 530iA -04 Olivine Grün
e34 525i touring -94 Calypsorot///ex
e28 518 -83 Tikkurila-optik///ex
e36 328CiA -96 Aegaeisch Blau ///ex
e34 540iA -94 Arktissilber///ex
Comment
-
-
Originally posted by eldrin View PostPainallus pitää olla suht nopea että se automaattitoiminto pelittää. Yritäpä esim laskea kuljettajan ikkunaa vain puoli senttiä, pitäisi lähteä menemään ihan alas asti. Jos ei silläkään toimi niin sit lienee toiminto pois käytöstä/rikki.
Juuh, ei auta vaikka kuin speedynä on tuon painalluksen kanssa. Kumpa joku tietäisi sanoa, että mitä tuolle voisi tehdä.
Comment
-
-
Originally posted by Jerry| View PostOn noita ovia sen verran paukuteltu että luulisi sammuvan mutta ei..
Tekee myös sitä että kun laittaa ovet lukkoon niin lukot aukee saman tien. Toisella kertaa kun laittaa ovet lukkoon niin pysyvät lukossa joten voisikohan joku oven tunnistin luulla että ovi on auki? Miten noita tunnistima pääsee testaamaan/korjaamaan?
Comment
-
Comment