Announcement

Collapse
No announcement yet.

e34: Sähkövikaa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • teflon
    Bimmer Rookie
    • Oct 2006
    • 83
    • Helsinki east

    #16
    Farkussa kun työntää sitä pissapojan viikseä eteen päin ni rupee heilumaan takapyyhin ja jos jättää sinne eteen sen viiksen jää tihku päälle. Näin ainakin mulla e34 -93 touring.

    Comment

    • Night-Wind
      Bimmer Enthusiast
      • Sep 2006
      • 1534
      • 02

      #17
      Ja olihan sieltä johtoa poikki. Siis kun siellä vasemmalla menee kaksi johtorykelmää, toisessa on niitä enemmänkin ja tässä toisessa on vain kaksi. Joku viisas kertokoon mikä näiden kahden piuhan tarkoitus on? Yhtäkkiä vilasin niin luukkua pitkin ne kyllä jatkuu toinen menee poikkisuunnassa alas ja toinen leveyssuunnassa apparinpuolelle, mun mielestä..
      ex: BMW E38 735iA -97
      ex: MB W211 E200CDI -03
      ex: BMW E39 530d ///M-Sport -99
      ex: BMW E39 528iA -96
      ex: MB W126 300SE -89
      ex: BMW E34 525iAT -95
      ex: BMW E36 316iA -91

      Comment

      • teflon
        Bimmer Rookie
        • Oct 2006
        • 83
        • Helsinki east

        #18
        Oisko takalasin lämppärin piuhat. Kannattaa sit huolella korjata ne piuhat mulla näytti et aluks vaan muutama piuha poikki mut hiukan heilutti ni päätin sit vaihtaa kumpaankin isompaa johtosarjaan kaikki piuhat.

        Comment

        • Night-Wind
          Bimmer Enthusiast
          • Sep 2006
          • 1534
          • 02

          #19
          En usko että siinä isossa yksikään on rikki kun kaikki toimii. Jännää vaan mihin nuo kaksi voi liittyä. Kolvaamisesta ei tullut huithelvettiä kun tuo johdin on tommosta, tarvii jotain liitinjuttua kokeilla tosiaankin ajan kanssa. Tiedän että ei ton kanssa kannata räpeltää vaikka onkin ihan yksinkertainen juttu. Pari kertaa lyö luukun kiinni ni se ois siinä
          ex: BMW E38 735iA -97
          ex: MB W211 E200CDI -03
          ex: BMW E39 530d ///M-Sport -99
          ex: BMW E39 528iA -96
          ex: MB W126 300SE -89
          ex: BMW E34 525iAT -95
          ex: BMW E36 316iA -91

          Comment

          • Night-Wind
            Bimmer Enthusiast
            • Sep 2006
            • 1534
            • 02

            #20
            Voiko olla mahdollista että nuo on ton takalasin ruiskun piuhat? Nimittäin se ei mulla toimi, kauheaa meteliä vaan pitää mutta mitään se ei ruiski. Tietääkseni sen pitäisi sieltä noustakin ensin muutama sentti? Tarvii eka sitä kutistesukkaa hommata jos sais joskus ne kolvattua.
            ex: BMW E38 735iA -97
            ex: MB W211 E200CDI -03
            ex: BMW E39 530d ///M-Sport -99
            ex: BMW E39 528iA -96
            ex: MB W126 300SE -89
            ex: BMW E34 525iAT -95
            ex: BMW E36 316iA -91

            Comment

            • Jerry|
              Newbiemmer
              • Oct 2007
              • 7

              #21
              Nyt on johtosarja kolvailtu kuntoon ja kaikki pelaa taas niinkuin pitääkin!
              Kiitokset Superbille linkistä

              Comment

              • Night-Wind
                Bimmer Enthusiast
                • Sep 2006
                • 1534
                • 02

                #22
                Tänään vasta tajusin aukaista takaa tuon lasin ja tosiaankin ne kaksi johtoa meni kummallekin puolelle lasia semmosiin mustiin mötikköihin, mietein että ei se muu voi olla kun takalasin lämmityksen piuhat, mutta se pelittää + olisi varmaan toi cc:kin siitä herjannut. Tulikin mieleen että voiko ne olla jotkut anturien piuhat?
                ex: BMW E38 735iA -97
                ex: MB W211 E200CDI -03
                ex: BMW E39 530d ///M-Sport -99
                ex: BMW E39 528iA -96
                ex: MB W126 300SE -89
                ex: BMW E34 525iAT -95
                ex: BMW E36 316iA -91

                Comment

                • cba
                  Bimmer Enthusiast
                  • Jul 2006
                  • 3464
                  • Ylivieska

                  #23
                  Originally posted by Axum View Post
                  Käyttöohjekirjaakin saa lukea.



                  EDIT: Sledgehammer ehtikin ensin
                  Aihetta sivuten: Mitenkähän tuossa kuvassa mainitun "painallustoiminnon" saa käyttöön? Itsellä on sähköluukku ja lasit, mutta käyttökytkimiä pitää painaa niin kauan että luukku/lasit sulkeutuvat. Pitääkö joku ohjausboksi vaihtaa toiminnon sisältävään versioon?

                  Comment

                  • pheno
                    Bimmer Enthusiast
                    • Feb 2006
                    • 1995
                    • Tampere

                    #24
                    Originally posted by cba View Post
                    Aihetta sivuten: Mitenkähän tuossa kuvassa mainitun "painallustoiminnon" saa käyttöön? Itsellä on sähköluukku ja lasit, mutta käyttökytkimiä pitää painaa niin kauan että luukku/lasit sulkeutuvat. Pitääkö joku ohjausboksi vaihtaa toiminnon sisältävään versioon?
                    Se yksi painallus ja ikkunan auki/kiinni toimii vain ajajanikkunassa.

                    Comment

                    • cba
                      Bimmer Enthusiast
                      • Jul 2006
                      • 3464
                      • Ylivieska

                      #25
                      Eikös tuossa kuvassa sanottu että kuskilla ylös sekä alas ja muissa ikkunoissa alas, sekä luukun toiminnot? Minulla ei pelaa noista yksikään muuten kuin pitämällä nappia pohjassa, eli ei painaisemalla.

                      Comment

                      • eldrin
                        Bimmer Fanatic
                        • May 2007
                        • 521
                        • Espoo

                        #26
                        Painallus pitää olla suht nopea että se automaattitoiminto pelittää. Yritäpä esim laskea kuljettajan ikkunaa vain puoli senttiä, pitäisi lähteä menemään ihan alas asti. Jos ei silläkään toimi niin sit lienee toiminto pois käytöstä/rikki.
                        e60 530iA -04 Olivine Grün
                        e34 525i touring -94 Calypsorot///ex
                        e28 518 -83 Tikkurila-optik///ex
                        e36 328CiA -96 Aegaeisch Blau ///ex
                        e34 540iA -94 Arktissilber
                        ///ex

                        Comment

                        • cba
                          Bimmer Enthusiast
                          • Jul 2006
                          • 3464
                          • Ylivieska

                          #27
                          Originally posted by eldrin View Post
                          Painallus pitää olla suht nopea että se automaattitoiminto pelittää. Yritäpä esim laskea kuljettajan ikkunaa vain puoli senttiä, pitäisi lähteä menemään ihan alas asti. Jos ei silläkään toimi niin sit lienee toiminto pois käytöstä/rikki.

                          Juuh, ei auta vaikka kuin speedynä on tuon painalluksen kanssa. Kumpa joku tietäisi sanoa, että mitä tuolle voisi tehdä.

                          Comment

                          • mikko_77
                            Bimmer Rookie
                            • Jul 2007
                            • 52

                            #28
                            Originally posted by Jerry| View Post
                            On noita ovia sen verran paukuteltu että luulisi sammuvan mutta ei..
                            Tekee myös sitä että kun laittaa ovet lukkoon niin lukot aukee saman tien. Toisella kertaa kun laittaa ovet lukkoon niin pysyvät lukossa joten voisikohan joku oven tunnistin luulla että ovi on auki? Miten noita tunnistima pääsee testaamaan/korjaamaan?
                            mulla teki saman takapenkin alta sulake oli palannut ja takakontin johdot huonossa kunnossa

                            Comment

                            Working...
                            X
                            😀
                            🥰
                            🤢
                            😎
                            😡
                            👍
                            👎