E34 tekniikkamurheet(ja niitähän riittää)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Bmw Master
    Bimmer Enthusiast
    • Jan 2004
    • 13155
    • Kokomo

    #16
    Originally posted by Peltsii View Post
    Mitenkäs ne mitataan?
    Ostat hydrauli kaupasta nestepainemittarin sopivalla asteikolla liittimineen n.15€.

    Originally posted by Night-Wind View Post
    Kysytäänpäs tässä samassa että miten E34:ssä saa polttimon/mot vaihdettua noista kolmesta pyöreästä lämmitysnamiskasta?


    Edit vielä jos ei löydy: http://www.bmwe34.net/e34main/mainte...nel_lights.htm

    Comment

    • armageddon
      Bimmer Fanatic
      • May 2007
      • 443
      • Kokkola

      #17
      osta ensin se "kurkkuputki" ja sit sääjätä ne seokset maksa max 25€ bmw liikkestä vai jokos toimii
      ei ne tehot vaan se kuski...

      Comment

      • Peltsii
        Bimmer Enthusiast
        • Jul 2007
        • 7060
        • Turenki

        #18
        Tää on kyllä helvetin mystistä, bensapuolella se vika on, en vaa jotenki jaksas siihe pumppuun uskoo..


        Taas äskön ei lähteny käyntiin, joten tein niin kuin jo kerran ennenkin:


        Otin bensaletkun irti suutinlinjastosta, letkun pää pulloon ja starttasin ilman letkua. Lähti heti käyntiin. Sitten löin letkun kiinni ja lähti taas herkästi käyntiin, kaise nyt taas toimii sen pariviikkoa
        DUCATI 1098 RACING EVO

        Comment

        • armageddon
          Bimmer Fanatic
          • May 2007
          • 443
          • Kokkola

          #19
          Originally posted by Peltsii View Post
          Tää on kyllä helvetin mystistä, bensapuolella se vika on, en vaa jotenki jaksas siihe pumppuun uskoo..


          Taas äskön ei lähteny käyntiin, joten tein niin kuin jo kerran ennenkin:


          Otin bensaletkun irti suutinlinjastosta, letkun pää pulloon ja starttasin ilman letkua. Lähti heti käyntiin. Sitten löin letkun kiinni ja lähti taas herkästi käyntiin, kaise nyt taas toimii sen pariviikkoa
          onkos tuossa mallissa missä se polttoaine suodatin (tukossa eli vaihtoon)...niinku mul et taka penkin alla ulkopuolella
          ... itellä PApumppu meni vaihtoon
          Last edited by armageddon; 05-11-2007, 21:44.
          ei ne tehot vaan se kuski...

          Comment

          • Axum
            Bimmer Enthusiast
            • Jun 2004
            • 4416
            • Kuopio

            #20
            Originally posted by armageddon View Post
            onkos tuossa mallissa missä se polttoaine suodatin (tukossa eli vaihtoon)...niinku mul et taka penkin alla ulkopuolella
            ... itellä PApumppu meni vaihtoon
            Oikean takarenkaan takana.
            - E30 325i M52B28TU Cabriolet
            - E39 528ia
            - KUOPION PUTKIMIEHET -team
            - BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa -

            Puretaan 520ia -97
            https://www.btcf.fi/forum/showthread...72#post4199572

            Comment

            • armageddon
              Bimmer Fanatic
              • May 2007
              • 443
              • Kokkola

              #21
              Originally posted by Axum View Post
              Oikean takarenkaan takana.
              NAH olisiko se jos ei pumppu tai mikään edellä mainituista...
              ei ne tehot vaan se kuski...

              Comment

              • Peltsii
                Bimmer Enthusiast
                • Jul 2007
                • 7060
                • Turenki

                #22
                Nyt hei viisaat päät yhteen.. Auto toiminu taas ties kuinka kauan moitteetta, mutta nyt taas!

                Lähti tänään käyntiin, mutta kun koski kaasuun niin sammui. Sitten ei enää lähtenyt käyntiin. Sitten otin bensaletkun irti suutinlinjastosta, paine oli tallella kun sihautti bensaa ulos kun raotti. Sitten starttasin ilman letkua ja HETI hörähti käyntiin ja kävi sen aikaa kun bensa siellä riitti. Sitten letku kiinni, eikä lähde enää käyntiin. Sitten testasin tuleeko letkusta bensaa, starttasin muutaman sekunnin niin puolenlitran pullo tulvi yli bensasta Että eikai siellä nyt mikään suodatin voi olla tukossa tai pumppu rikki kun bensaa tulee kun puutarhaletkusta?
                DUCATI 1098 RACING EVO

                Comment

                • Janssoni
                  Bimmer Fanatic
                  • Jan 2007
                  • 370
                  • Helsinki

                  #23
                  Frendillä oli täsmälleen samat oireet e190 mersussa ja pajalla sanoivat että ruiskupumppu paskana, ei viittiny korjata joten auto vaihtoon..



                  Originally posted by Peltsii View Post
                  Nyt hei viisaat päät yhteen.. Auto toiminu taas ties kuinka kauan moitteetta, mutta nyt taas!

                  Lähti tänään käyntiin, mutta kun koski kaasuun niin sammui. Sitten ei enää lähtenyt käyntiin. Sitten otin bensaletkun irti suutinlinjastosta, paine oli tallella kun sihautti bensaa ulos kun raotti. Sitten starttasin ilman letkua ja HETI hörähti käyntiin ja kävi sen aikaa kun bensa siellä riitti. Sitten letku kiinni, eikä lähde enää käyntiin. Sitten testasin tuleeko letkusta bensaa, starttasin muutaman sekunnin niin puolenlitran pullo tulvi yli bensasta Että eikai siellä nyt mikään suodatin voi olla tukossa tai pumppu rikki kun bensaa tulee kun puutarhaletkusta?
                  .



                  sigpic

                  Comment

                  • Bmw Master
                    Bimmer Enthusiast
                    • Jan 2004
                    • 13155
                    • Kokomo

                    #24
                    Kuinkahan monta kertaa pitää sanoa: VAIHDA SE PUMPPU!

                    Comment

                    • Peltsii
                      Bimmer Enthusiast
                      • Jul 2007
                      • 7060
                      • Turenki

                      #25
                      Tässä hetki kun mietittiin parin kaverin kanssa niin tuli bensanpaineen säädin mieleen.. Ehkäpä rikki ja puskee ainetta niin paljon kun pumpusta tulee-->kastelee tulpat :o

                      Sitten kun ottaa letkun irti niin se käynnistyy "vanhalla" bensalla mitä pytyissä on, eihän sen pitäs käydä ollenkaan meinaan jos suutinlinjastossa ei oo painetta..:think En ala heti kättelyssä vaihtamaan 160€ pumppua koska kukaan kuka autoa on käyny katsomassa ei oo ollu sitä mieltä että vika vois olla pumpussa.. No maanantaina hinaan auton ammattikoululle ja teen perusteelliset tutkimukset niin jos se vika sitten sieltä löytys.
                      DUCATI 1098 RACING EVO

                      Comment

                      • Bmw Master
                        Bimmer Enthusiast
                        • Jan 2004
                        • 13155
                        • Kokomo

                        #26
                        Originally posted by Peltsii View Post
                        En ala heti kättelyssä vaihtamaan 160€ pumppua koska kukaan kuka autoa on käyny katsomassa ei oo ollu sitä mieltä että vika vois olla pumpussa.. No maanantaina hinaan auton ammattikoululle ja teen perusteelliset tutkimukset niin jos se vika sitten sieltä löytys.
                        45€ biltemassa, mutta saahan sitä tutkia vaikka missä ja kenen kanssa. Ihan rauhassa...

                        Comment

                        • Peltsii
                          Bimmer Enthusiast
                          • Jul 2007
                          • 7060
                          • Turenki

                          #27
                          Vaihdan heti sen bensapumpun, jos joku kertoo mulle miksi se lähtee heti käyntiin kun irrottaa letkun?

                          Ja pari seikkaa mitkä ei viittaa mun mielestäni pumppuvikaan:

                          1. Bensaa tulee reilusti
                          2. Linjastoon jää paine
                          DUCATI 1098 RACING EVO

                          Comment

                          • Venttiili
                            Bimmer Rookie
                            • Aug 2003
                            • 38
                            • Piikkiö

                            #28
                            kuluttaako paljonkin pensaa? ainakin mulla vei 16l/100km maantiellä (m50b25)
                            kun oli paineen säädin niin tiukalla et ei päästäny mitään läpi.
                            E39 530d touring
                            E28 520i ikuisuus projekti...

                            Comment

                            • Peltsii
                              Bimmer Enthusiast
                              • Jul 2007
                              • 7060
                              • Turenki

                              #29
                              15 litraa toi vie kaupungissa jos nätisti ajelee, mutta niinkai 2 litrasen automaatin kuuluu viedäkkin?:think
                              DUCATI 1098 RACING EVO

                              Comment

                              • SledgeHammer82
                                Bimmer Enthusiast
                                • Aug 2004
                                • 1652
                                • Pk-seutu

                                #30
                                Originally posted by Peltsii View Post
                                Vaihdan heti sen bensapumpun, jos joku kertoo mulle miksi se lähtee heti käyntiin kun irrottaa letkun?

                                Ja pari seikkaa mitkä ei viittaa mun mielestäni pumppuvikaan:

                                1. Bensaa tulee reilusti
                                2. Linjastoon jää paine
                                Kyllä sinne linjastoon jää paine, vaikka pumppu onkin kaputt. Siellä on pumpun päässä takaiskuventtiili.

                                Comment

                                Working...
                                X