Eli otsikko kertoo kaiken.
Mikä siis on varmin tapa erottaa nelilitrainen kolmilitraisesta?
Omani on ensirekisteröity joulukuun viimeisinä päivinä 1994 ja kaikkien papereiden mukaan auto on 540i ja kun katselee mitä tahansa yksityiskohtaa niin mikään ei kielisi vaihdetusta tekniikasta. Saksantuonti siis kyseessä.
Aivan kaikki on originaalia joka puolella autoa, mutta ihmettelin kun ostin moottorin öljysudin nelilitraisen mukaan ja kolmilitraisen putsari löytyi taas moottorin suodatinkupista.
Tosin laitteella on sen verran mukavasti menohaluja että en ihan jaksaisi uskoa sen kolmilitrainen olevan mutta haluan varmistua asiasta. Voisikos joku asiaa tietävä kertoa mulle varman tunnistuskeinon?
Mikä siis on varmin tapa erottaa nelilitrainen kolmilitraisesta?
Omani on ensirekisteröity joulukuun viimeisinä päivinä 1994 ja kaikkien papereiden mukaan auto on 540i ja kun katselee mitä tahansa yksityiskohtaa niin mikään ei kielisi vaihdetusta tekniikasta. Saksantuonti siis kyseessä.
Aivan kaikki on originaalia joka puolella autoa, mutta ihmettelin kun ostin moottorin öljysudin nelilitraisen mukaan ja kolmilitraisen putsari löytyi taas moottorin suodatinkupista.
Tosin laitteella on sen verran mukavasti menohaluja että en ihan jaksaisi uskoa sen kolmilitrainen olevan mutta haluan varmistua asiasta. Voisikos joku asiaa tietävä kertoa mulle varman tunnistuskeinon?
Comment