Announcement

Collapse
No announcement yet.

520 -89 Jälkiasennus Abs:it???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • nahkahousu
    Newbiemmer
    • Dec 2005
    • 22

    520 -89 Jälkiasennus Abs:it???

    Tuli tehtyä autokauppoja ja tuli vaihdossa e34 Tuning slarva.Johon ed.omistaja on vaihtanu 2,5 koneen, ja ei tietenkään oo leimannu. Papruja kirjottaessa mumisi et ei oo alkuperänen525 vaan 520 mut ei oo kummonen homma leimata. ET TERVEISIÄ KOUVOLAAN LÄSKI ELÄKELÄINEN. et mites kauhee projekti olis laittaa abs:it. Ja samaan vitutukseen pitäs kai turbottaa. et jarruja pitäs päivitellä. Ja älkää alkako vittuilemaan. vaan kertokaa viisaammat gurut, et onko mahton homma, vai ei. Kiitos ja anteeksi
  • tepi_
    Bimmer Enthusiast
    • Sep 2003
    • 2185
    • TKu

    #2
    Originally posted by nahkahousu View Post
    Tuli tehtyä autokauppoja ja tuli vaihdossa e34 Tuning slarva.Johon ed.omistaja on vaihtanu 2,5 koneen, ja ei tietenkään oo leimannu. Papruja kirjottaessa mumisi et ei oo alkuperänen525 vaan 520 mut ei oo kummonen homma leimata. ET TERVEISIÄ KOUVOLAAN LÄSKI ELÄKELÄINEN. et mites kauhee projekti olis laittaa abs:it. Ja samaan vitutukseen pitäs kai turbottaa. et jarruja pitäs päivitellä. Ja älkää alkako vittuilemaan. vaan kertokaa viisaammat gurut, et onko mahton homma, vai ei. Kiitos ja anteeksi
    Eikö ole helpompi vaan leimata normi 2 litrasena,kun ei eroavaisuuksia noissa koneissa juurikaan ole? Tuo absien laitto jälkikäteen taitaa olla melko homma,ellei ole purkuautoa,josta saa kaikki kilkkeet...

    Comment

    • LiLHezz
      Bimmer Fanatic
      • Mar 2005
      • 647
      • Pilpala / Riihimäki

      #3
      Originally posted by tepi_ View Post
      Eikö ole helpompi vaan leimata normi 2 litrasena,kun ei eroavaisuuksia noissa koneissa juurikaan ole? Tuo absien laitto jälkikäteen taitaa olla melko homma,ellei ole purkuautoa,josta saa kaikki kilkkeet...
      mitä kaikkia "kilkkeiltä" siihen sitte tarttis?
      Lähinnä jos alkais turbottaa ni tarvis vaihtaa...
      Ja vissiin viela 540:sen jarrut...
      Vanha viidakon laki "jos etuveto olis parempi ku takaveto ni vormulatki vetäis eestä.. ne on nääs haitekkiä"

      E30 325iXA Touring
      Lizzy - '82
      Jättiprojekti

      Comment

      • jani1632
        Bimmer Enthusiast
        • Sep 2002
        • 2243
        • Etelä-pohjanmaa

        #4
        Originally posted by nahkahousu View Post
        Tuli tehtyä autokauppoja ja tuli vaihdossa e34 Tuning slarva.Johon ed.omistaja on vaihtanu 2,5 koneen, ja ei tietenkään oo leimannu. Papruja kirjottaessa mumisi et ei oo alkuperänen525 vaan 520 mut ei oo kummonen homma leimata. ET TERVEISIÄ KOUVOLAAN LÄSKI ELÄKELÄINEN. et mites kauhee projekti olis laittaa abs:it. Ja samaan vitutukseen pitäs kai turbottaa. et jarruja pitäs päivitellä. Ja älkää alkako vittuilemaan. vaan kertokaa viisaammat gurut, et onko mahton homma, vai ei. Kiitos ja anteeksi
        Herranjumala etkö sä ite kattonu papereita ennen kun teit kaupat....kyllä tässä nyt taidetaan haukkua väärää puuta.....

        Mutta itse asiaan,joudut vaihtamaan johtosarjaa melkoisen pätkän jos aijot tuon hyvin tehdä.
        Osa jarruputkista menee vaihtoon,joudut hommata hydrauliyksikön ohjainboxin ja pyöräanturit...niin ja hyvässä lykyssä myös tunnistin kehillä olevat pyörännavat.
        Tallin täytteet:
        E70 3.0d -09
        E34 540ia -94
        E39 520d -00
        E39 528i M-sport -00
        E60 520i -04
        E30 -86
        E61 520da -09

        Comment

        • nahkahousu
          Newbiemmer
          • Dec 2005
          • 22

          #5
          Ku olis tarkotus tehä laillinen peli, ja jos vielä turbottas? et onkos joku tehny moista jarruhommelia et onkos mahollinen vai ei?

          Comment

          • jani1632
            Bimmer Enthusiast
            • Sep 2002
            • 2243
            • Etelä-pohjanmaa

            #6
            Originally posted by nahkahousu View Post
            Ku olis tarkotus tehä laillinen peli, ja jos vielä turbottas? et onkos joku tehny moista jarruhommelia et onkos mahollinen vai ei?
            Kaikki on ihmisten tekemää ja suunnittelemaa,eli mahdollista on jos omat taidot riittää!
            Tallin täytteet:
            E70 3.0d -09
            E34 540ia -94
            E39 520d -00
            E39 528i M-sport -00
            E60 520i -04
            E30 -86
            E61 520da -09

            Comment

            • ttw
              Bimmer Enthusiast
              • Dec 2006
              • 1016
              • Vantaa

              #7
              Originally posted by nahkahousu View Post
              Ku olis tarkotus tehä laillinen peli, ja jos vielä turbottas? et onkos joku tehny moista jarruhommelia et onkos mahollinen vai ei?
              Kaikki on mahdollista.

              Huomenna, kun on päivä, voin ottaa vähän mallikuvia konehuoneesta tosta orkkis-ABS 520:stä.

              Kyllä sitä aina laillinen peli kannattaa tehdä!
              728iA -97 "FABULOUS" Navarraviolet & Lavendergrau
              Harrasteproggis E9 3.0 CS -72 JDM
              MB 280SE Kompressorilahna "kilosta alkaa ilo" -77

              Comment

              • nahkahousu
                Newbiemmer
                • Dec 2005
                • 22

                #8
                Originally posted by jani1632 View Post
                Herranjumala etkö sä ite kattonu papereita ennen kun teit kaupat....kyllä tässä nyt taidetaan haukkua väärää puuta.....

                Mutta itse asiaan,joudut vaihtamaan johtosarjaa melkoisen pätkän jos aijot tuon hyvin tehdä.
                Osa jarruputkista menee vaihtoon,joudut hommata hydrauliyksikön ohjainboxin ja pyöräanturit...niin ja hyvässä lykyssä myös tunnistin kehillä olevat pyörännavat.
                Joo Kyl mä paperit katoin. Mut LÄSKI oli niin vakuuttava, et helppo juttu, mut ei oo ehtiny leimaa ku on ELÄKELÄINEN. oli 31v mut jos siitä osia vaihtamalla selvii niin eiköhän se onnistu Laittakaa viestiä tuleen. Kiitos ja anteeksi

                Comment

                • Clavurion
                  BTCF Member
                  • Feb 2005
                  • 9142
                  • Oulu

                  #9
                  Originally posted by nahkahousu View Post
                  Joo Kyl mä paperit katoin. Mut LÄSKI oli niin vakuuttava, et helppo juttu, mut ei oo ehtiny leimaa ku on ELÄKELÄINEN. oli 31v mut jos siitä osia vaihtamalla selvii niin eiköhän se onnistu Laittakaa viestiä tuleen. Kiitos ja anteeksi
                  OT:

                  Todella mielenkiintoinen kaveri! 31-v. eläkeläinen, jolla ei ole aikaa leimata autoa.
                  E39 530dA -02 M-Sport
                  E53 X5 3.0dA -06 Sport
                  * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
                  Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.

                  Comment

                  • Osku
                    Bimmer Enthusiast
                    • Apr 2005
                    • 3324
                    • Kouvola,Pilkanmaa

                    #10
                    Originally posted by nahkahousu View Post
                    Tuli tehtyä autokauppoja ja tuli vaihdossa e34 Tuning slarva.Johon ed.omistaja on vaihtanu 2,5 koneen, ja ei tietenkään oo leimannu. Papruja kirjottaessa mumisi et ei oo alkuperänen525 vaan 520 mut ei oo kummonen homma leimata. ET TERVEISIÄ KOUVOLAAN LÄSKI ELÄKELÄINEN. et mites kauhee projekti olis laittaa abs:it. Ja samaan vitutukseen pitäs kai turbottaa. et jarruja pitäs päivitellä. Ja älkää alkako vittuilemaan. vaan kertokaa viisaammat gurut, et onko mahton homma, vai ei. Kiitos ja anteeksi
                    Hmmp.. auto on valkoinen ja korisarjaa löytyy ?
                    12 venttiilinen?

                    Auton myyjä on muuten oikeasti eläkeläinen,itse ei moottoria muistaakseni vaihtanut..
                    koneen korvat kannattanee tarkastaa jos meinaat ahdistella
                    Ja tohvelia on toi vehje ainaki saanut :think

                    Laita ennemmin 3.5l pata ja ahda se helpommin tehoa
                    Last edited by Osku; 17-01-2008, 22:45.
                    E30 24V 5D "Vakio"

                    Originally posted by ///Make
                    1436 voittoa 1628 päivässä. 4,5 vuodessa voitto joka ikinen päivä, vaikka ei olisi ollut kilpailupäiväkään. Revi siitä. Siihen asti kun E34 tekee saman, E30 on kuningas.

                    Comment

                    • nahkahousu
                      Newbiemmer
                      • Dec 2005
                      • 22

                      #11
                      Originally posted by Osku View Post
                      Hmmp.. auto on valkoinen ja korisarjaa löytyy ?
                      12 venttiilinen?

                      Auton myyjä on muuten oikeasti eläkeläinen,itse ei moottoria muistaakseni vaihtanut..
                      koneen korvat kannattanee tarkastaa jos meinaat ahdistella
                      Ja tohvelia on toi vehje ainaki saanut :think

                      Laita ennemmin 3.5l pata ja ahda se helpommin tehoa
                      No kyllähan sinne vois koneeks laittaa vaikka mitä, mut ne jarrut???? Kun noi lippalakki viritykset ei oikein kiinosta Ei kai bemareille anneta kenkää?? onkohan ainoo?

                      Comment

                      • Flart
                        Bimmer Fanatic
                        • Feb 2006
                        • 433
                        • Pilkanmaa

                        #12
                        mä oon vaihanu koneen siihen kyseiseen autoon alakerta on 85 vai 86 vuoden e30:sta... Siinä oli ennen 2.0 pata josta hajosi kk laakeri ja samalla nitraus lähti kammen kaulasta.
                        Nykyiset.
                        Bmw e34 m5 touring -94. Bmw e30 325i 24v touring -93. Bmw e34 525ix 4d sedan -93. Bmw e30 335i -85 (ratapommi projekti).

                        Entiset.
                        Bmw e30 325i -88. Bmw e34 535i -88. Bmw e30 325i -87. Bmw e30 327i -85. Bmw e30 318i -84. Bmw e21 315 -81. Bmw e12 528i -78. Bmw e28 525i -84.

                        Comment

                        • LiLHezz
                          Bimmer Fanatic
                          • Mar 2005
                          • 647
                          • Pilpala / Riihimäki

                          #13
                          Originally posted by Flart View Post
                          mä oon vaihanu koneen siihen kyseiseen autoon alakerta on 85 vai 86 vuoden e30:sta... Siinä oli ennen 2.0 pata josta hajosi kk laakeri ja samalla nitraus lähti kammen kaulasta.
                          Nahkahousu pisti myyden ko. auton jo
                          Vanha viidakon laki "jos etuveto olis parempi ku takaveto ni vormulatki vetäis eestä.. ne on nääs haitekkiä"

                          E30 325iXA Touring
                          Lizzy - '82
                          Jättiprojekti

                          Comment

                          Working...
                          X
                          😀
                          🥰
                          🤢
                          😎
                          😡
                          👍
                          👎