Tuli tehtyä autokauppoja ja tuli vaihdossa e34 Tuning slarva.Johon ed.omistaja on vaihtanu 2,5 koneen, ja ei tietenkään oo leimannu. Papruja kirjottaessa mumisi et ei oo alkuperänen525 vaan 520 mut ei oo kummonen homma leimata. ET TERVEISIÄ KOUVOLAAN LÄSKI ELÄKELÄINEN. et mites kauhee projekti olis laittaa abs:it. Ja samaan vitutukseen pitäs kai turbottaa. et jarruja pitäs päivitellä. Ja älkää alkako vittuilemaan. vaan kertokaa viisaammat gurut, et onko mahton homma, vai ei. Kiitos ja anteeksi
Announcement
Collapse
No announcement yet.
520 -89 Jälkiasennus Abs:it???
Collapse
X
-
Originally posted by nahkahousu View PostTuli tehtyä autokauppoja ja tuli vaihdossa e34 Tuning slarva.Johon ed.omistaja on vaihtanu 2,5 koneen, ja ei tietenkään oo leimannu. Papruja kirjottaessa mumisi et ei oo alkuperänen525 vaan 520 mut ei oo kummonen homma leimata. ET TERVEISIÄ KOUVOLAAN LÄSKI ELÄKELÄINEN. et mites kauhee projekti olis laittaa abs:it. Ja samaan vitutukseen pitäs kai turbottaa. et jarruja pitäs päivitellä. Ja älkää alkako vittuilemaan. vaan kertokaa viisaammat gurut, et onko mahton homma, vai ei. Kiitos ja anteeksi
-
-
Originally posted by tepi_ View PostEikö ole helpompi vaan leimata normi 2 litrasena,kun ei eroavaisuuksia noissa koneissa juurikaan ole? Tuo absien laitto jälkikäteen taitaa olla melko homma,ellei ole purkuautoa,josta saa kaikki kilkkeet...
Lähinnä jos alkais turbottaa ni tarvis vaihtaa...
Ja vissiin viela 540:sen jarrut...Vanha viidakon laki "jos etuveto olis parempi ku takaveto ni vormulatki vetäis eestä.. ne on nääs haitekkiä"
E30 325iXA Touring
Lizzy - '82
Jättiprojekti
Comment
-
-
Originally posted by nahkahousu View PostTuli tehtyä autokauppoja ja tuli vaihdossa e34 Tuning slarva.Johon ed.omistaja on vaihtanu 2,5 koneen, ja ei tietenkään oo leimannu. Papruja kirjottaessa mumisi et ei oo alkuperänen525 vaan 520 mut ei oo kummonen homma leimata. ET TERVEISIÄ KOUVOLAAN LÄSKI ELÄKELÄINEN. et mites kauhee projekti olis laittaa abs:it. Ja samaan vitutukseen pitäs kai turbottaa. et jarruja pitäs päivitellä. Ja älkää alkako vittuilemaan. vaan kertokaa viisaammat gurut, et onko mahton homma, vai ei. Kiitos ja anteeksi
Mutta itse asiaan,joudut vaihtamaan johtosarjaa melkoisen pätkän jos aijot tuon hyvin tehdä.
Osa jarruputkista menee vaihtoon,joudut hommata hydrauliyksikön ohjainboxin ja pyöräanturit...niin ja hyvässä lykyssä myös tunnistin kehillä olevat pyörännavat.Tallin täytteet:
E70 3.0d -09
E34 540ia -94
E39 520d -00
E39 528i M-sport -00
E60 520i -04
E30 -86
E61 520da -09
Comment
-
-
Originally posted by nahkahousu View PostKu olis tarkotus tehä laillinen peli, ja jos vielä turbottas? et onkos joku tehny moista jarruhommelia et onkos mahollinen vai ei?Tallin täytteet:
E70 3.0d -09
E34 540ia -94
E39 520d -00
E39 528i M-sport -00
E60 520i -04
E30 -86
E61 520da -09
Comment
-
-
Originally posted by nahkahousu View PostKu olis tarkotus tehä laillinen peli, ja jos vielä turbottas? et onkos joku tehny moista jarruhommelia et onkos mahollinen vai ei?
Huomenna, kun on päivä, voin ottaa vähän mallikuvia konehuoneesta tosta orkkis-ABS 520:stä.
Kyllä sitä aina laillinen peli kannattaa tehdä!728iA -97 "FABULOUS" Navarraviolet & Lavendergrau
Harrasteproggis E9 3.0 CS -72 JDM
MB 280SE Kompressorilahna "kilosta alkaa ilo" -77
Comment
-
-
Originally posted by jani1632 View PostHerranjumala etkö sä ite kattonu papereita ennen kun teit kaupat....kyllä tässä nyt taidetaan haukkua väärää puuta.....
Mutta itse asiaan,joudut vaihtamaan johtosarjaa melkoisen pätkän jos aijot tuon hyvin tehdä.
Osa jarruputkista menee vaihtoon,joudut hommata hydrauliyksikön ohjainboxin ja pyöräanturit...niin ja hyvässä lykyssä myös tunnistin kehillä olevat pyörännavat.
Comment
-
-
Originally posted by nahkahousu View PostJoo Kyl mä paperit katoin. Mut LÄSKI oli niin vakuuttava, et helppo juttu, mut ei oo ehtiny leimaa ku on ELÄKELÄINEN. oli 31v mut jos siitä osia vaihtamalla selvii niin eiköhän se onnistu Laittakaa viestiä tuleen. Kiitos ja anteeksi
Todella mielenkiintoinen kaveri! 31-v. eläkeläinen, jolla ei ole aikaa leimata autoa.E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
Originally posted by nahkahousu View PostTuli tehtyä autokauppoja ja tuli vaihdossa e34 Tuning slarva.Johon ed.omistaja on vaihtanu 2,5 koneen, ja ei tietenkään oo leimannu. Papruja kirjottaessa mumisi et ei oo alkuperänen525 vaan 520 mut ei oo kummonen homma leimata. ET TERVEISIÄ KOUVOLAAN LÄSKI ELÄKELÄINEN. et mites kauhee projekti olis laittaa abs:it. Ja samaan vitutukseen pitäs kai turbottaa. et jarruja pitäs päivitellä. Ja älkää alkako vittuilemaan. vaan kertokaa viisaammat gurut, et onko mahton homma, vai ei. Kiitos ja anteeksi
12 venttiilinen?
Auton myyjä on muuten oikeasti eläkeläinen,itse ei moottoria muistaakseni vaihtanut..
koneen korvat kannattanee tarkastaa jos meinaat ahdistella
Ja tohvelia on toi vehje ainaki saanut :think
Laita ennemmin 3.5l pata ja ahda se helpommin tehoaLast edited by Osku; 17-01-2008, 22:45.E30 24V 5D "Vakio"
Originally posted by ///Make1436 voittoa 1628 päivässä. 4,5 vuodessa voitto joka ikinen päivä, vaikka ei olisi ollut kilpailupäiväkään. Revi siitä. Siihen asti kun E34 tekee saman, E30 on kuningas.
Comment
-
-
Originally posted by Osku View PostHmmp.. auto on valkoinen ja korisarjaa löytyy ?
12 venttiilinen?
Auton myyjä on muuten oikeasti eläkeläinen,itse ei moottoria muistaakseni vaihtanut..
koneen korvat kannattanee tarkastaa jos meinaat ahdistella
Ja tohvelia on toi vehje ainaki saanut :think
Laita ennemmin 3.5l pata ja ahda se helpommin tehoa
Comment
-
-
mä oon vaihanu koneen siihen kyseiseen autoon alakerta on 85 vai 86 vuoden e30:sta... Siinä oli ennen 2.0 pata josta hajosi kk laakeri ja samalla nitraus lähti kammen kaulasta.Nykyiset.
Bmw e34 m5 touring -94. Bmw e30 325i 24v touring -93. Bmw e34 525ix 4d sedan -93. Bmw e30 335i -85 (ratapommi projekti).
Entiset.
Bmw e30 325i -88. Bmw e34 535i -88. Bmw e30 325i -87. Bmw e30 327i -85. Bmw e30 318i -84. Bmw e21 315 -81. Bmw e12 528i -78. Bmw e28 525i -84.
Comment
-
-
Originally posted by Flart View Postmä oon vaihanu koneen siihen kyseiseen autoon alakerta on 85 vai 86 vuoden e30:sta... Siinä oli ennen 2.0 pata josta hajosi kk laakeri ja samalla nitraus lähti kammen kaulasta.Vanha viidakon laki "jos etuveto olis parempi ku takaveto ni vormulatki vetäis eestä.. ne on nääs haitekkiä"
E30 325iXA Touring
Lizzy - '82
Jättiprojekti
Comment
-
Comment