Katso viesti #11.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 keskuslukko mysteeriä?
Collapse
X
-
Originally posted by zener View PostEikä tuo tummunut johto haluunnut edes hyväksyä tinaa itseensä vaikka tartunta aineen kanssa värkkäsin.- E30 325i M52B28TU Cabriolet
- E39 528ia
- KUOPION PUTKIMIEHET -team
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa -
Puretaan 520ia -97
https://www.btcf.fi/forum/showthread...72#post4199572
Comment
-
-
Niin, lienekkö itseltänikin mennyt se mikrokytkin yhtäkkiä mykäksi, sillä kyselin että saakos tuon jotain kautta auki?
EDIT: ja apu löytyy tuolta, jos vaan johtojen värit pitää paikkaansa... Kun tuon sivun PDF ei tuntunu pitävän paikkaansa: http://www.bmwe34.net/e34main/mainte...ng/Harness.htm
Originally posted by bmwe34.netCheck F44 fuse under the rear seat.
There's a relay behind the RH rear interior trim on the rear of the wheel well. wht/blu wire to pin 3 is power in from window switch, and red/blu wire at pin 2 is power out to window motor. If you can get power to the red/blu wire you maybe able to open the window.
This wire should also be available at the hinge point on the gate side. Red wire with blue stripe, is in LH side harness. You will have to cut into the harness on the gate side of the hinge point and find the red/blu wire and apply power. This bypasses the switch and relay. Since your problem may be the switch, the relay, or the latch motor instead of wiring I would check these first.
1. Check with a multi-meter at the red/blu wire both sides of the hinge point while operating the window switch. If it is wiring you will have power car side of hinge point only. If neither proceed to;
2. Switch wiring is wht/grn/yel (mine was wht/blk/yel, the yel is bands) input (hot all the time) and wht/blu out (hot with switch made) these are in the RH harness. These are okay if you have power in the first step.Last edited by zener; 12-02-2008, 00:11.
Comment
-
-
Originally posted by zener View PostEipä sieltä kirkasta karvaa löydy vaikka melki pitkälle jo kuorin. Muista johdoista kyllä löyty kirkasta tavaraa ku vähän pitemmälle meni...
ovatkohan kaikki sulakkeet autossa oikean arvoisia?
Comment
-
-
Originally posted by zener View PostEipä sieltä kirkasta karvaa löydy vaikka melki pitkälle jo kuorin. Muista johdoista kyllä löyty kirkasta tavaraa ku vähän pitemmälle meni...
Käyt hakemassa apteekista suolahappoa, ja lillutat sitä "mustaa" johtoa siellä, niin jäljelle jää tervettä kuparia. Tosin saattaa kadota koko "musta" nippu.
Comment
-
-
Noniin syy takaovien mikrokytkimien toimimattomuuten selves, mutta kuitenkaan keskuslukko ei halua toimia oikein vaan pomppaa ekalla kertaa aina auki. Toisella kerralla menee kyllä lukkoon.
Huomasin tuossa myös ettei vänkärin ovesta lukot mene kiinni/aukea. Mikäs tuolta voisi olla rikki? Johtuuko pomppiminen kenties tuosta?
Apuja kaivataan...
Comment
-
-
Originally posted by zener View PostNoniin syy takaovien mikrokytkimien toimimattomuuten selves, mutta kuitenkaan keskuslukko ei halua toimia oikein vaan pomppaa ekalla kertaa aina auki. Toisella kerralla menee kyllä lukkoon.
Huomasin tuossa myös ettei vänkärin ovesta lukot mene kiinni/aukea. Mikäs tuolta voisi olla rikki? Johtuuko pomppiminen kenties tuosta?
Apuja kaivataan...
Comment
-
-
Originally posted by zener View PostUnohtuipa siis mainita että kontin johtosarja on korjattu.Last edited by Axum; 24-04-2008, 15:57.- E30 325i M52B28TU Cabriolet
- E39 528ia
- KUOPION PUTKIMIEHET -team
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa -
Puretaan 520ia -97
https://www.btcf.fi/forum/showthread...72#post4199572
Comment
-
-
mulla oli omassa kanssa vika ettei kuskin ovesta mennyt lukkoon avaimella mut kyllä kaukolla toimi,kaukosta patteri loppui ja piti käyttää avain ni prkl apukuskin ovesta ovet kiinni. ok pari askelta ja poks nupit ylhäällä taas syyksi selvis kuskin lukkoon tuleva tanko ei ollu kunnolla, mut kun ujutti takas paikalleen ni kaikki toimi hyvin taas.
Comment
-
Comment