Virranjakaja on tarkistettu. Pyörijä vaihdettu mutta tulpanjohdoista en tiedä.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e34 535 EML /kaasuläppä ongelmaa
Collapse
X
-
Noniin nyt olen tarkistanu sytytyskaapelit ja ne ovat kunnossa (ei lyö läpi).
Huomasin vain tossa kun kokeilin että kun auto on käynyt vähän aikaa niin silloin eml lyö päälle eli se ei lyö heti päälle.
Ja kuten aiemmissa viestissä lukee niin pitää kuunnella jos kaasuläppä saa signaalin kun kaasupolkimen vapauttaa, signaali on kyllä MUTTA kun auto on ollut käynissä vähän aikaa ja eml lyö päälle niin silloin signaali katoaa.
Olen mietiskellyt että voisiko vika olla jossakin lämpötunnistimessa??
Tai onko autossa automaattiryyppy ja kun se sulkeutuu niin signaali katoaa??
Miten pakokaasupäästöt säädetään autossa koska eml vika tuli säätämisen jälkeen??
Kiitos jo etukäteen!!Last edited by Beme; 11-03-2010, 20:51.
Comment
-
-
Noniin elikkä olen taas hieman tutkiskellut mahdollisia vikoja.
Kuten ensimmäisessä viestissä lukee että siitä oli kaksi letkua irti niin tänään huomasin että se toinen letku oli irti toisesta päästä, se ei ollut venakopan letku vaan se oli se toinen.
Ja se on minun mielestä se letku joka säätää polttoaineen saatavuutta alipaineen kanssa eli, otta imusarjasta alipaineen ja kun se letku on irti niin auto han saa vähemmän "soppaa".
Täytyy katsoa mistä letku on irronut ja laittaa takasin niin katsotaan jos toimii
Comment
-
-
Eml
Noniin..
Nytten tuli EML vika kuntoon
Elikkä kun auto oli ollut pakokaasusäädöissä niin tyhjäkäynti on ollut näköjään liian alhaalla, eli kaasuläpän päällä on yksi kuusiokolo avain ja kun sitä ruuvvaa kiinni niin tyhjäkäynti nousee ja silloin myös kaasuläpän vastusarvo nousee, ja kun kaasuläpän vastusarvo nousee niin silloin myäs signaali katoaa nopeammin.
Eli otin ruuvin auki kierroksen ja tyhjäkäynti laski hieman mutta sen jälkeen kaasuläpän signaali tuli takaisin ja sen jälkeen se myös toimi.
MUTTA luistonestossa on vielä jokin vika.
Eli kun ajan auton kanssa hieman apätasaisella alueella niin asc eli luistoneston valo rupeaa vilkkumaan ja se luulee että auto sutii koko ajan.
Voiko vika olla ABS tunnistimissa kun se hieman niitä tärisyttää??
Ja kuten edellisessä viestissä lukee että kuskinpuoleisella ABS sensorista oli johdot katkennut niin pitää katsoa jos jossain toisessa tunnistimessa olisi sama vika tai jos kyseessä on vain joku kosketushäiriö.
Comment
-
-
mahtavaa
tere
mahtava kuulla et sait sen eml valon pois.
eihän toi luistonesto enää paha oo. mielumminhan sillä ajaa se sammutettuna
nyt kun tehot pysyy pelissä mukana
katotaan jos ehtisin kesällä tulla kattelee mihin kuntoon oot sen saanut.ex: 323i -99
ex: 535i -91
ex: 525i -89
ex: 316i -88
Comment
-
-
E34 535i
Moi.
Sain sen abs vian korjattua vika oli yhdessä johdossa joka oli kulunut poikki niin että johdot ottivat yhteen
Siinä on semmonen jutska vielä että kun on vahan matkaa ajanut niin se luistoneston valo syttyy elikkä lyö luistoneston pois.
Vikakoodit on luettu ABS/ASC systeemistä ja se vilkuttaa vikakoodia Yhdeksää, elikkä nytten kun saisin sen selville mikä se on niin voisi olla että se vika olisi myös korjattu.
Olet tervetullut meille kattomaan autoa koska vaan
Comment
-
-
isoR
Tuliko tuohon ABS/ASC ongelmaan ikinä selvyyttä? Itsellä samalla tekniikalla oleva E32, jossa samaa vikaa, ja ei oikein tunnu pääsevän vikakoodin luku ohjelmilla kiinni muihin bokseihin kuin moottorin ohjaukseen, ja sieltäkään ei oikeen mitää tuohon liittyvää saa ulos.
Comment
-
Originally posted by isoR View PostTuliko tuohon ABS/ASC ongelmaan ikinä selvyyttä? Itsellä samalla tekniikalla oleva E32, jossa samaa vikaa, ja ei oikein tunnu pääsevän vikakoodin luku ohjelmilla kiinni muihin bokseihin kuin moottorin ohjaukseen, ja sieltäkään ei oikeen mitää tuohon liittyvää saa ulos.
Mulla ei päässyt kiinni kun moottorin ohjaukseen ja vika oli eml boksissa.
Uusi loota ja vika korjaantuiPorsche 911 carrera
Ex Bmw e61 530d ind
Ex Alpina b10 biturbo #260
Ex Audi a4 2.0tfsi quattro
Ex Plymouth duster 412cid+833manual
Ex e39 bmw 528 ind
Ex e12 bmw 520
Comment
-
-
Moro
täällä löytyy tietoo ja testi osia jos on ongelmia. Sytyykö mittaristoon eml valo hetkeksi kun virrat kääntää päälle? vai palaako jatkuvasti? Tuossa vielä numero jost voi kysellä: 044 9547732nyt e30 320 cabrio
nyt e24 630 csia
nyt e34 535i individual
ex e34 535ia
ex e36 325 coupe
ex e34 520
Comment
-
-
ASC Vikamerkkivalo
Tuliko tuohon ABS/ASC ongelmaan ikinä selvyyttä? Itsellä samalla tekniikalla oleva E32, jossa samaa vikaa, ja ei oikein tunnu pääsevän vikakoodin luku ohjelmilla kiinni muihin bokseihin kuin moottorin ohjaukseen, ja sieltäkään ei oikeen mitää tuohon liittyvää saa ulos.
Niin elikkä mulla oli toi kuskinpuoleinen etu ABS tunnistimen johto poikki niin että kun auto vähän pommi tai nytkähteli niin se löi sen oikosulkuun.
Mutta noi asc vikakoodit voi lukea sillä tavalla että sammuttaa sähköt painaa ASC napin pohjaan ja painaa jarrupolkimen pohjaan -> sähköt päälle odottaa hethen pitäen niitä pohjassa ja ASC merkkivalo vilkuttaa vikakoodit.
Ota selvää mikä vikakoodi se on niin voin ottaa selvää että mikä siinä on vikana!
Mulla oli johto poikki ASC boksin ja moottoriohjausboxin välissä ja sai. Selvää viasta kun luin vikakoodit juuri tuolla tavalla!Last edited by Beme; 10-06-2012, 23:11.
Comment
-
Comment