Juu eli ostin tässä taannoin E34 535 -88 bemarin. Tyhjäkäynti autossa oli noin 1100-1300 kiekkaa. Pistin sen piikkin, että auto oli seissyt puoli vuotta, mut ajelin pari viikkoo niin ei korjaatunu. Liikennevaloihin tultaessa tyhjäkäynti oli jossain 1800 ja tippui siitä sitten tuohon vähän päälle tonniin. Pienimmillään tyhjäkäynti oli lämpimänä startattaessa karvan yli tonnin.
Rupesi tuo tympiin joten testailin vähän. Lisäilmaluistin piuha irti -> Kiekat muuttu (en muista laskiko vai nousiko) Samoin ilmamäärä(vai massa?)mittarin piuha irti -> kiekat muuttu.
Otin ym. osat irti plus sen haitarinkumin. Putsailin osat jollain elektroniikka komponentteihin tarkotetulla aineella, koska ne ei kovin paskasia ollut. Eli tuskin rikki meni siitä aineesta. Haitariputkessa oli imusarjan puoleisessa päässä pieni halkeama. Sen ostan uuden mut ei nyt tähän hätään saa mistään. Eli ei siinäkään ilmeisesti vika. (Ainakaan pelkästään)
Niputin auton takas. Seurauksena vieläkin korkeampi tyhjäkäynti :think Eli siis huutaa melkeimpä kokoajan ihan vähän alta 2000. Eli Käy siinä jossain 1800-1900 tasaisesti. Eli ei seilaa mitenkään. Mikähän mahtaa mättää
Kokeiltu kattella myös vuotavia alipaine letkuja, mutta sellaisiakaan ei löytynyt. Ei ilmeisesti voi vaikuttaa näin jos pääsee hörppää vähän ilmaa vapaavirtaussuodattimen ja ilmamäärämittarin välistä? Siinä on vaan semmonen patenttejen patentti että huhhuh.
Eli oisko mitään ideaa mikä mättää?:think
Kokeilin nyt nypätä sen kaasuläpän asentotunnistimen irti tyhjäkäynnillä -> Ei vaikuta mitenkään. Pitäiskö?
Rupesi tuo tympiin joten testailin vähän. Lisäilmaluistin piuha irti -> Kiekat muuttu (en muista laskiko vai nousiko) Samoin ilmamäärä(vai massa?)mittarin piuha irti -> kiekat muuttu.
Otin ym. osat irti plus sen haitarinkumin. Putsailin osat jollain elektroniikka komponentteihin tarkotetulla aineella, koska ne ei kovin paskasia ollut. Eli tuskin rikki meni siitä aineesta. Haitariputkessa oli imusarjan puoleisessa päässä pieni halkeama. Sen ostan uuden mut ei nyt tähän hätään saa mistään. Eli ei siinäkään ilmeisesti vika. (Ainakaan pelkästään)
Niputin auton takas. Seurauksena vieläkin korkeampi tyhjäkäynti :think Eli siis huutaa melkeimpä kokoajan ihan vähän alta 2000. Eli Käy siinä jossain 1800-1900 tasaisesti. Eli ei seilaa mitenkään. Mikähän mahtaa mättää

Eli oisko mitään ideaa mikä mättää?:think
Kokeilin nyt nypätä sen kaasuläpän asentotunnistimen irti tyhjäkäynnillä -> Ei vaikuta mitenkään. Pitäiskö?
Comment