Originally posted by Rocla
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M5 e34 Ilmanputsarikotelon kyljessä oleva boksi?
Collapse
X
-
Originally posted by Jonnyboy View PostNo sitten. Mikäs tämän virka sitten on? Toimiiko jonkunlaisena anturina tälle resonanssiläpälle mikä on imusarjassa? Kun ei tuossa itse ilmanputsarikotelossa kyllä mitään mekanismia ollut.
ainiin, tehtaan kuosissa resonaattoriin ei kyllä tule piuhoja kiinni.
Comment
-
-
Originally posted by HC91 View Postse resonanssilaatikko on pikemmin ilmansuodatinkotelon etuosan alla kuin kyljessä, imutorvesta lähtee alas yhde siihen laatikkoon. Jos tehtaan insinöörejä on uskominen - ja miksi ei olisi - niin sen resonaattorin tehtävä on vaimentaa imuääniä. Omastani puuttui se suppilotorvi, sen lisäämisen jälkeen ehkä hiljeni - havainto voi tosin olla psykosomaattinen kun kerran tiesin mitä sen pitäisi tehdä
ainiin, tehtaan kuosissa resonaattoriin ei kyllä tule piuhoja kiinni.
Eli ei siis ole se osa mikä on hakusessa. Täytynee ottaa vielä irti tuo ilmanputsarikotelo ja ottaa kuva+numerot talteen jos selviäis mikä se on...ihan vaan mielenkiinnosta. Ei vieläkään huomannut mitään merkittävää muutosta, tosin eipä ole päässyt kiihdyttelemäänkään kelistä johtuen niin tiedä jos kulkupuoleen vaikuttanut.Z3 Roadster 2.8 -00
Comment
-
-
Originally posted by Jonnyboy View PostOnko nopeudenrajoittimen poisto tosiaan niin helppoa, että nyppää johdon irti tuosta boksista?
Comment
-
-
helpoin/nopein tapa lienee kuitenkin ottaa se vaijeri vivustosta irti :think siinähän on vähän "turvamarginaalia" rajoittimessakin, 257 todellista on aika likellä sitä mihin meno loppuu - ilman rajoitinta ehjä sedan kelaa sen 270 ja rapiat riippuusitten takarenkaan kulutuspinnan määrästä, kierrosten rajoittimen tarkkuudesta yms.
Comment
-
-
Originally posted by HC91 View Posthelpoin/nopein tapa lienee kuitenkin ottaa se vaijeri vivustosta irti :think siinähän on vähän "turvamarginaalia" rajoittimessakin, 257 todellista on aika likellä sitä mihin meno loppuu - ilman rajoitinta ehjä sedan kelaa sen 270 ja rapiat riippuusitten takarenkaan kulutuspinnan määrästä, kierrosten rajoittimen tarkkuudesta yms.
Comment
-
-
Itsekin olen miettinyt mikä on sen ilmanputsarikotelon kyljessä olevan metalliboksin tarkoitus S38B38:ssa ja en ole vieläkään sitä keksinyt.
Aiemmissa linkeissä olevat kapistukset ei ole samoja kuin se on kun katsotte tarkemmin, eli ei ole samannäköinen kuin AUC tai nopeudenrajoittimen boksit. E34 525 mallissa oli samanlainen osa kiinni jäähdyttimen lähellä ja samalla osanumerolla. Liittyisikö kuitenkin jotenkin ilmastointiin tms. eikä moottoriin, vaikka onkin tuonne pultattu?
Kertokaas viisaammat :think ....Pojat me ollaan hävitty tää peli...
Comment
-
-
Originally posted by Jonnyboy View PostKysymys kuuluu mikä mahtaa olla em. ohjausboksilta vaikuttava systeemi? About 10x15cm kokoinen aparaatti.
Kyseessä s38b38
Ihmettelin vaan suodatinta vaihtaessa, kun boksista lähtevän johdon nelinapainen liitin oli irti. Laitoin sen takaisin eikä nyt ainakaan heti huomannut mitään suurempaa eroa.-Raha ei tuo kateutta, kateus pitää ansaita...-
Bmw E36 328 ///M-sport Cabrio http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=156450
http://www.jk-import.net
-Member of BTCF-Sauna Team-
Vikakoodin lukua Oulussa
Comment
-
Comment