Tämän voisi melkein omistaa meikälle "Biimer_90:in kysely thread" Tulipa tuossa mieleen vaan semmonen että eroaako m20b20 ja m20b25 moottorin johtosarja toisistaan paljon?
Ei oo vieläkään noussut kone paikalleen tuohon omaan e34:seen, ei anna rahatilanne periksi että saisi tuon kytkimen ostettua ja muutenkin pakkasta ollut niin ei kehtaa touhuta, kun joutuu pihallaa hiimaileen.
E34 520i vm.89 vikaa toisen perään edition E34 525i vm.89
Tämän voisi melkein omistaa meikälle "Biimer_90:in kysely thread" Tulipa tuossa mieleen vaan semmonen että eroaako m20b20 ja m20b25 moottorin johtosarja toisistaan paljon?
Realoemissa ainakin varaosanumero on sama, 520 ja 525
Edit: Ja kyseessä on motronic versiot.
No joo tänään saatiin vaihdettua kone ja käymään, mutta lämpöjen kanssa hieman ongelmaa tässä pieni selitys asiasta: Kun autolla käy ajamassa mutkan niin lämmintä tulee koppiin, mutta kun autoa pitää parkissa niin tulee pelkästään kylmää.
Mitenhä se jäähdytysjärjestelmän ilmaus pitäisi tapahtua?
E34 520i vm.89 vikaa toisen perään edition E34 525i vm.89
No joo tänään saatiin vaihdettua kone ja käymään, mutta lämpöjen kanssa hieman ongelmaa tässä pieni selitys asiasta: Kun autolla käy ajamassa mutkan niin lämmintä tulee koppiin, mutta kun autoa pitää parkissa niin tulee pelkästään kylmää.
Mitenhä se jäähdytysjärjestelmän ilmaus pitäisi tapahtua?
ite sain ainakin ilmattua auton käydessä nesteitä lisäten ja pumppaamalla letkuista paisuntasäiliönkorkin ollessa auki
E24 635csi
M-B W140
Citroen c4 coupe
H-D sportster chopper
Kodin remontit kattavasti ammattitaidolla
Myös autohuollot,remontit,lohko/säteilylämmitinasennukset tampereella.
Yhteydet privalla tai allaolevien sivujen kautta www.mpanet.fi
ite sain ainakin ilmattua auton käydessä nesteitä lisäten ja pumppaamalla letkuista paisuntasäiliönkorkin ollessa auki
Ok, pitääpä huomenna kokeilla uudelleen. Sitten siinä piti venttiilikoneisto ihan ihme "rak rak rak" ääntä, yleensä olen kuullu että ne säklättää, mutta tuommonen ihme raklatus perkele.
E34 520i vm.89 vikaa toisen perään edition E34 525i vm.89
Tuota ohjetta voi varmaan soveltaa tuohon m20 koneeseenkin KLIK Itellä kyllä yleensä on riittänyt ihan sekin että on sen ilmaruuvin aukassu ja samalla lisänny nestettä ja kaasutellu. Ottaakos visko varmasti kiinni kun kone lämpee:think
Tuota ohjetta voi varmaan soveltaa tuohon m20 koneeseenkin KLIK Itellä kyllä yleensä on riittänyt ihan sekin että on sen ilmaruuvin aukassu ja samalla lisänny nestettä ja kaasutellu. Ottaakos visko varmasti kiinni kun kone lämpee:think
No pitää edelleen huomenna kokeilla saada ne ilmat poies sieltä järjestelmästä, eli se homma menee suunilleen näin;
1: Hommataan nestettä ihan perskutan paljo.
2: Täytetään järjestelmä.
3: Lyödään biili tulille, ilmaruuvi auki ja painellaan letkuja, sitten kun ei ole näkyvissä ilmakuplia niin homma on done.
Saanen vielä sen verran jarzapilta udella että mitäs meinasit tuolla viskon kiinni ottamisella.
E34 520i vm.89 vikaa toisen perään edition E34 525i vm.89
No pitää edelleen huomenna kokeilla saada ne ilmat poies sieltä järjestelmästä, eli se homma menee suunilleen näin;
1: Hommataan nestettä ihan perskutan paljo.
2: Täytetään järjestelmä.
3: Lyödään biili tulille, ilmaruuvi auki ja painellaan letkuja, sitten kun ei ole näkyvissä ilmakuplia niin homma on done.
Saanen vielä sen verran jarzapilta udella että mitäs meinasit tuolla viskon kiinni ottamisella.
Ja vielä lämppäristä kaikki hanat lämpimälle Sitä meinasin että kun se kone lämpee tarpeeks, niin sen viskon pitää napata ns. kiinni. Vaikka rupelli pyörii siellä kylmänäkin niin senhän voi kuitenkin ihan vaikka meisellillä pysäyttää.
EDIT: Mutta kyllä tuo nesteen kierto-ongelmalta kuitenkin enemmän vaikuttaa kun sinne ei kerta lämmintä ilmaa ala tulemaan tyhjäkäynnillä.
jaaa Senhän pitäisi varmaan alkaa surisemaan kun laittaa virran päälle? ainakin tuossa omassa varaosa-autossa alko surraan, mutta jos oikein muistan niin ei tässä mistä pitäisi tulla käyttis:think
E34 520i vm.89 vikaa toisen perään edition E34 525i vm.89
jaaa Senhän pitäisi varmaan alkaa surisemaan kun laittaa virran päälle? ainakin tuossa omassa varaosa-autossa alko surraan, mutta jos oikein muistan niin ei tässä mistä pitäisi tulla käyttis:think
Joo kannattaa tarkistaa tuo kiertovesipumppu. Itellä ei ole sitä tällä hetkellä ollenkaan paikallaan, eli heti kun kierrokset laskee esim. liikenne valoissa alkaa puhaltamaan haaleaa/viileää lämppäristä..
Minun tietääkseni jos lämppärin letkut on väärinpäin, niin tyhjäkäynnillä tulee lämmintä sisälle ja kovemmilla kierroksilla kylmää, koska ei pääse kunnolla kiertää. Ei varmaa tietoa koska en ole tätä virhettä tehny
Tuota vähän ihmettelin, että lämpömittari nousee kiekkamittarin kans samaa tahtia ??? Ei kumminkaan nouse yli normaalin tai keitä??
Comment