Ja mikä tärkeintä kaari näyttää täysin alkuperäiseltä ulospäin. Helppoahan se on kun osataan Ja mitä herrasmies yllä meinaa niin uskon että hän tuon 12 x 17 sovittaa naureskellen.
tuo 11x17" et7 meni naurettavan helposti morrizsille. Todella pieni vääntö kaareen ja nyt 11" sukeltaa komiasta josko sitä pääsis sovittamaan omaan kunkkuun 12x17" et -5 bc:n etreme droppi tilattuna.
Ja mikä tärkeintä kaari näyttää täysin alkuperäiseltä ulospäin. Helppoahan se on kun osataan Ja mitä herrasmies yllä meinaa niin uskon että hän tuon 12 x 17 sovittaa naureskellen.
11X17 Et 6 ei kyllä ihan keveällä rullauksella mene varsinkaan jos haluaa ajaa niin ettei hipsi kiinni. Toki kevyestä voi olla montaa mieltä
Mutta jos ihan alusta aloitat kokoamaan niin eteen 9" et ~5 taakse 10" et ~10 ei pitäisi hankaluuksia olla renkaiksi sitten vaikka 225/45/17" ja taakse 255/40/17" jos vähän venyä haluat niin 215 ja 245 leveydeksi.
Kuvasta päätellen tumpan ex M5 kyseessä
tuo 11x17" et7 meni naurettavan helposti morrizsille. Todella pieni vääntö kaareen ja nyt 11" sukeltaa komiasta josko sitä pääsis sovittamaan omaan kunkkuun 12x17" et -5 bc:n etreme droppi tilattuna.
Näyttääkö 225/45/17 talvirenkaana pieneltä vai pitäskö se olla se 235/45? Jäis vissiin ylimääräiseksi yhdet 225 toisesta autosta (E36) Ja funtsin laittasko ne E34...
Jos nyt ihan alusta alkaen lähtee 17'' koottavia e34 M5 alle rakentelemaan niin mitkä olisi raadin mielestä sopivat speksit? Auton kaaret ovat vakiot enkä niihin mielellään koskisi. Pieni stretchi sallitaan.
Törkeästi lainaan tähän edellisen omistajan kuvaa, jossa näkyy auton madallus (edessä jokku madallusvieterit ja takana edc, eli jousijäykkyyksillä tai sisäänjouston rajoittamisella ei voi pelata):
Eteen 8.5x17 et 13 225/45 tai 235/45 kumilla ja Taakse 9.5x17 et 25 255/40 kumilla?
Ei taida astetta rajumpi eteen 9x17 et6 ja taakse 10x17 et19 mennä raapimatta oikein millään fiksulla kumilla?
Koko threadi ja puoli internettiä selattu läpi, mutta huonosti löytyy kuvia ja tarinaa e34 fitmenteistä, verrattuna vaikka e36:een
Taakse menee kyllä 10" heittämällä orkkiskaareen tuolla madalluksella alkuperäisellä rengaskoolla 234/45 tai 255/40 ja 11" menee 245/40 kumilla kevyellä kaaren rullauksella. Katso vaikka tuosta mun m5 showroomista.
11X17 Et 6 ei kyllä ihan keveällä rullauksella mene varsinkaan jos haluaa ajaa niin ettei hipsi kiinni. Toki kevyestä voi olla montaa mieltä
Mutta jos ihan alusta aloitat kokoamaan niin eteen 9" et ~5 taakse 10" et ~10 ei pitäisi hankaluuksia olla renkaiksi sitten vaikka 225/45/17" ja taakse 255/40/17" jos vähän venyä haluat niin 215 ja 245 leveydeksi.
Jos nyt ihan alusta alkaen lähtee 17'' koottavia e34 M5 alle rakentelemaan niin mitkä olisi raadin mielestä sopivat speksit? Auton kaaret ovat vakiot enkä niihin mielellään koskisi. Pieni stretchi sallitaan.
Törkeästi lainaan tähän edellisen omistajan kuvaa, jossa näkyy auton madallus (edessä jokku madallusvieterit ja takana edc, eli jousijäykkyyksillä tai sisäänjouston rajoittamisella ei voi pelata):
Eteen 8.5x17 et 13 225/45 tai 235/45 kumilla ja Taakse 9.5x17 et 25 255/40 kumilla?
Ei taida astetta rajumpi eteen 9x17 et6 ja taakse 10x17 et19 mennä raapimatta oikein millään fiksulla kumilla?
Koko threadi ja puoli internettiä selattu läpi, mutta huonosti löytyy kuvia ja tarinaa e34 fitmenteistä, verrattuna vaikka e36:een
Taakse menee kyllä 10" heittämällä orkkiskaareen tuolla madalluksella alkuperäisellä rengaskoolla 234/45 tai 255/40 ja 11" menee 245/40 kumilla kevyellä kaaren rullauksella. Katso vaikka tuosta mun m5 showroomista.
Jos nyt ihan alusta alkaen lähtee 17'' koottavia e34 M5 alle rakentelemaan niin mitkä olisi raadin mielestä sopivat speksit? Auton kaaret ovat vakiot enkä niihin mielellään koskisi. Pieni stretchi sallitaan.
Törkeästi lainaan tähän edellisen omistajan kuvaa, jossa näkyy auton madallus (edessä jokku madallusvieterit ja takana edc, eli jousijäykkyyksillä tai sisäänjouston rajoittamisella ei voi pelata):
Eteen 8.5x17 et 13 225/45 tai 235/45 kumilla ja Taakse 9.5x17 et 25 255/40 kumilla?
Ei taida astetta rajumpi eteen 9x17 et6 ja taakse 10x17 et19 mennä raapimatta oikein millään fiksulla kumilla?
Koko threadi ja puoli internettiä selattu läpi, mutta huonosti löytyy kuvia ja tarinaa e34 fitmenteistä, verrattuna vaikka e36:een
Laita hinnaksi vaikka 800€ ja kunnon kuvat, jos ei mene muutamaan viikkoon kaupaksi niin tiputtaa esim. satasella. 400€ kuitenkin pyydetään kapeista ja puolikuntoisista.
Perinteisillä pelkillä vanteilla ei ole isoa arvoa, mutta leveemmistä 9" takavanteista voi pyytää kunnolla rahaakin jos tosiaan on virheettömät. Turbiinien hinnoista en tiedä kun ostajakunta on pieni mutta virheettömät heittotähdet on arvokkaita. Muistaakseni 150€/kpl tiskillä.
elikkä kuinka paljon uskaltaa pyytää aidoista 17" m5 heittotähteistä ja vanteet ovat kun uudet! täysin virheettömiä ja renkaissa on pari millii viel
Heittotähdet vai turbiinit? Leveydet?
Perinteisillä pelkillä vanteilla ei ole isoa arvoa, mutta leveemmistä 9" takavanteista voi pyytää kunnolla rahaakin jos tosiaan on virheettömät. Turbiinien hinnoista en tiedä kun ostajakunta on pieni mutta virheettömät heittotähdet on arvokkaita. Muistaakseni 150€/kpl tiskillä.
Leave a comment: