joo vieläkö ymmärtäs tekstiä niin ois hyvä ei oikei tuo kieli taitu
voisko joku vähän suomentaa tuota operaatiota tuossa?
Vaihdat sen öljynsuodattimen jalan, älä unohda vaihtaa tiivistettä
Öljynsuodattimen jalassa on takaiskuventtiili joka vuotaa->tyhjentää öljyt suodattimen jalasta->kestää muutaman sekunnin ennen kun paineet nousevat.
Jotkut (lue pääasiallisesti hullut jenkit) ovat korjailleet tuota takaiskuventtiiliä vaihtelevalla menestyksellä. Onnistumisprosentti on kokolailla 0...
Vaihdat sen öljynsuodattimen jalan, älä unohda vaihtaa tiivistettä
Öljynsuodattimen jalassa on takaiskuventtiili joka vuotaa->tyhjentää öljyt suodattimen jalasta->kestää muutaman sekunnin ennen kun paineet nousevat.
Jotkut (lue pääasiallisesti hullut jenkit) ovat korjailleet tuota takaiskuventtiiliä vaihtelevalla menestyksellä. Onnistumisprosentti on kokolailla 0...
joo kiitosta!...
onkohan tuo kummiskaan niin välttämätön/kiireinen vaihtaa kun ei tuon kauvenpaa pala?.
luulis ainakin, että jääpi öljyä aina sen verran laakereihin ettei kuivana kerkiä pyöriä.
Itellä ainakin kylmäkäynnistyksissä sen 1-2s palanu kummassakin 535 painevalo, enkä kyllä käsitä miten se voisi moottoria rikkoa, jokapaikassa on kuitenkin öljykalvo käynnistettäessä.. Ehkä toki löysemmällä öljyllä vois nousta nopeemmin, ite käytän 10w40 IMO toi on normaalia, sekunti pari siis, ei kauempaa tietenkään:think
Itellä ainakin kylmäkäynnistyksissä sen 1-2s palanu kummassakin 535 painevalo, enkä kyllä käsitä miten se voisi moottoria rikkoa, jokapaikassa on kuitenkin öljykalvo käynnistettäessä.. Ehkä toki löysemmällä öljyllä vois nousta nopeemmin, ite käytän 10w40 IMO toi on normaalia, sekunti pari siis, ei kauempaa tietenkään:think
itellä 5w40 että en tiiä liekkö eroa, että nousis nopeammin.
joo pitää alkaa huolestumaan jos alkaa kauvemmin palamaan..
lainataan nyt hieman topikkia. Mulla on taas päinvastainen ongelma. mulla ei syty merkkivalo välillä ollenkaan kun laittaa virrat päälle ja käynnistää koneen. Koneen sammuttaessa sitten ilmoittaa näytössä "oil pressure sensor" tai jotenkin noin? onko anturi tullut tiensä päähän? ja kyseessä siis m30b34 motti
lainataan nyt hieman topikkia. Mulla on taas päinvastainen ongelma. mulla ei syty merkkivalo välillä ollenkaan kun laittaa virrat päälle ja käynnistää koneen. Koneen sammuttaessa sitten ilmoittaa näytössä "oil pressure sensor" tai jotenkin noin? onko anturi tullut tiensä päähän? ja kyseessä siis m30b34 motti
Jep, anturi tiensä päässä. Itelle tuli sama vika vanhaan 535 konerempan jälkeen, vaihdoin anturin ja se siitä
Jep, just tänään vaihtelin kanssa anturin omaan kun oli samanlaisia oireita täälläkin, eli välillä ei syttynyt ollenkaan valo ja sit sammutettaessa ajotietokoneeseen tuli ilmoitus öljynpaineanturista. Koneena kylläkin M20 mut periaate sama.
Comment