en ole tehnyt mutta muistelisin että nestekiertoa ei voi tulpata tai pumppu huutaa hoosiannaa ja ilmeisesti homma aiheuttaa CC hälytyksen mutta muuta erikoista ei pitäisi olla.. viisaammat korjatkaa jos olen väärässä
mutta jos tasonsäätö toimii leimallakin niin en ottaisi sitä pois
Joo, ei niin. Tuossa linkin takaa on siis miten tehdä homma oikeaoppisesti.
Ajattelin vain onko joku tehnyt ohjeen mukaan tai jollakin muulla tavalla? Linkin takana olevaan operaatioon tarvitsee ymmärtääkseni myös osia, joten mutkikkaampi homma.
Joo, ei niin. Tuossa linkin takaa on siis miten tehdä homma oikeaoppisesti.
Ajattelin vain onko joku tehnyt ohjeen mukaan tai jollakin muulla tavalla? Linkin takana olevaan operaatioon tarvitsee ymmärtääkseni myös osia, joten mutkikkaampi homma.
jos madallusta ollaan hakemassa niin käsittääkseni onnistuu antureiden asentoa muuttamalla mutta en osaa paremmin sanoa kun en ole ko antureita koskaan nähnyt
Eikös sen suspn leveling viestin saanu pois, kun takapenkin alta jonku johdon laitto maihin tai sitten se tasoa säätävä moottori piti jumittaa yläasentoon. Näistäkin pitäisi kyllä haulla löytyä.
Olen tehnyt ja hommaa on täälläkin neuvottu monet kerrat. Taakse lähtevät letkut yhteen ja yli jäävät vuotavat romut pois takapäästä. Jos ne letkut tulppaa niin silloin varmaan pumppu räjähtää paineesta. Aivan typeryyttä olisi alkaa pumppua vaihtamaan kun hommaan on selkeä ohje.
tuli tätä ohjetta tarkkailtua ja ajattelin että voisi tuon vakaajan ja venttiilin välisen vivun poistaa varmuuden vuoksi, jospa se lisäis ton ohjaustehostin & tasonsäätöjärjestelmän ikää (omasta siis poistettu tasonsäätöiskarit ja tulpattu putket, tarkotus kyllä tehdä myöhemmin ton pidemmän kaavan mukaan). Mihin asentoon toi osa 6:n vipu, johon toi osa 1 kiinnittyy kannattaisi nyt jättää?
Comment