Announcement

Collapse
No announcement yet.

e34 525 Touring tasosäädön poisto. Kenelläkään kokemusta?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Bavaria!
    Bimmer Rookie
    • Nov 2004
    • 99
    • Helsinki

    e34 525 Touring tasosäädön poisto. Kenelläkään kokemusta?

    Onko kukaan tehnyt moista operaatiota?


    Eli härvelit pois ja normaalit iskarit tilalle.
    :: Pling!
    Chris Bangle ja Don Rosa boikotissa
  • peto2
    BTCF Member
    • Jan 2007
    • 8257
    • Järvikylä (Nakkila)

    #2
    en ole tehnyt mutta muistelisin että nestekiertoa ei voi tulpata tai pumppu huutaa hoosiannaa ja ilmeisesti homma aiheuttaa CC hälytyksen mutta muuta erikoista ei pitäisi olla.. viisaammat korjatkaa jos olen väärässä
    mutta jos tasonsäätö toimii leimallakin niin en ottaisi sitä pois
    F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
    ex:
    E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
    Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
    Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
    Nakkaa privaa jos tarvetta.

    Comment

    • Bavaria!
      Bimmer Rookie
      • Nov 2004
      • 99
      • Helsinki

      #3
      Joo, ei niin. Tuossa linkin takaa on siis miten tehdä homma oikeaoppisesti.
      Ajattelin vain onko joku tehnyt ohjeen mukaan tai jollakin muulla tavalla? Linkin takana olevaan operaatioon tarvitsee ymmärtääkseni myös osia, joten mutkikkaampi homma.
      :: Pling!
      Chris Bangle ja Don Rosa boikotissa

      Comment

      • zener
        Moderator
        • Oct 2004
        • 14352
        • Oulu

        #4
        Eikös tuohon viksuin olisi vaihtaa normi tehostajanpumppu tuon tandempumpun tilalle. Ei tarvi yhdistellä letkuja ja pelätä että jää vuotamaan...
        E65 730dA '04 klick
        F10 520dA '11 klick
        E34 520iA '91 klick

        Instagram


        "E65 Pre-facelift, eli Chris Banglen mahtipontinen muotokieli on parhaimmillaan eikä kriitikoiden laimentama."

        Comment

        • peto2
          BTCF Member
          • Jan 2007
          • 8257
          • Järvikylä (Nakkila)

          #5
          Originally posted by Bavaria! View Post
          Joo, ei niin. Tuossa linkin takaa on siis miten tehdä homma oikeaoppisesti.
          Ajattelin vain onko joku tehnyt ohjeen mukaan tai jollakin muulla tavalla? Linkin takana olevaan operaatioon tarvitsee ymmärtääkseni myös osia, joten mutkikkaampi homma.
          jos madallusta ollaan hakemassa niin käsittääkseni onnistuu antureiden asentoa muuttamalla mutta en osaa paremmin sanoa kun en ole ko antureita koskaan nähnyt
          F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
          ex:
          E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
          Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
          Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
          Nakkaa privaa jos tarvetta.

          Comment

          • Bavaria!
            Bimmer Rookie
            • Nov 2004
            • 99
            • Helsinki

            #6
            Originally posted by zener View Post
            Eikös tuohon viksuin olisi vaihtaa normi tehostajanpumppu tuon tandempumpun tilalle. Ei tarvi yhdistellä letkuja ja pelätä että jää vuotamaan...
            Totta. Hmm. meneekohän vain noin heittämällä?
            :: Pling!
            Chris Bangle ja Don Rosa boikotissa

            Comment

            • zener
              Moderator
              • Oct 2004
              • 14352
              • Oulu

              #7
              Originally posted by Bavaria! View Post
              Totta. Hmm. meneekohän vain noin heittämällä?
              ETK:stä vertaamalla selviää, mutta kyllä se normipumppu pitäisi käydä ihan samallalailla.

              Tietävämpi lienee korjaa.
              Last edited by zener; 12-04-2009, 23:26.
              E65 730dA '04 klick
              F10 520dA '11 klick
              E34 520iA '91 klick

              Instagram


              "E65 Pre-facelift, eli Chris Banglen mahtipontinen muotokieli on parhaimmillaan eikä kriitikoiden laimentama."

              Comment

              • Bavaria!
                Bimmer Rookie
                • Nov 2004
                • 99
                • Helsinki

                #8
                Sittenhän tietyti on vaarana valoshown alkaminen. Ja siihenhän menee hermot.
                Vai onko?
                :: Pling!
                Chris Bangle ja Don Rosa boikotissa

                Comment

                • zener
                  Moderator
                  • Oct 2004
                  • 14352
                  • Oulu

                  #9
                  Eikös sen suspn leveling viestin saanu pois, kun takapenkin alta jonku johdon laitto maihin tai sitten se tasoa säätävä moottori piti jumittaa yläasentoon. Näistäkin pitäisi kyllä haulla löytyä.
                  E65 730dA '04 klick
                  F10 520dA '11 klick
                  E34 520iA '91 klick

                  Instagram


                  "E65 Pre-facelift, eli Chris Banglen mahtipontinen muotokieli on parhaimmillaan eikä kriitikoiden laimentama."

                  Comment

                  • racing02
                    BTCF Member
                    • Nov 2004
                    • 2026
                    • Riihimäki

                    #10
                    Originally posted by Bavaria! View Post
                    Onko kukaan tehnyt moista operaatiota?


                    Eli härvelit pois ja normaalit iskarit tilalle.
                    Olen tehnyt ja hommaa on täälläkin neuvottu monet kerrat. Taakse lähtevät letkut yhteen ja yli jäävät vuotavat romut pois takapäästä. Jos ne letkut tulppaa niin silloin varmaan pumppu räjähtää paineesta. Aivan typeryyttä olisi alkaa pumppua vaihtamaan kun hommaan on selkeä ohje.

                    Comment

                    • Bavaria!
                      Bimmer Rookie
                      • Nov 2004
                      • 99
                      • Helsinki

                      #11
                      Jep, homma tehtiin huoltamossa ja kalliiksi tuli sekin, mutta eipä tarvitse enää pelätä et mistä vuotaa seuraavaksi.
                      :: Pling!
                      Chris Bangle ja Don Rosa boikotissa

                      Comment

                      • wtr
                        Bimmer Rookie
                        • Feb 2007
                        • 112
                        • Turku

                        #12


                        tuli tätä ohjetta tarkkailtua ja ajattelin että voisi tuon vakaajan ja venttiilin välisen vivun poistaa varmuuden vuoksi, jospa se lisäis ton ohjaustehostin & tasonsäätöjärjestelmän ikää (omasta siis poistettu tasonsäätöiskarit ja tulpattu putket, tarkotus kyllä tehdä myöhemmin ton pidemmän kaavan mukaan). Mihin asentoon toi osa 6:n vipu, johon toi osa 1 kiinnittyy kannattaisi nyt jättää?
                        myydään:
                        - E34 M5 putkiston osia

                        Comment

                        Working...
                        X
                        😀
                        🥰
                        🤢
                        😎
                        😡
                        👍
                        👎