Onko kellään kokemuksia E34:n kennon vaihdosta? Onkohan tuo isokin rojekti?:think
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 Lämppärin kenno
Collapse
X
-
Tuommoinen ohje on ollut joskus E32:een netin syövereissä jota ei löydy enää. Samalla tavalla lämppärinkennon vaihto menee myös E34:ssa.
Myös haulla löytyy foorumilta ohjeita ja tietty E34 FAQ:n korjauskirjoista.
Comment
-
-
On kokemusta, juuri tuon em. ohjeen mukaan hommeli etenee, mutta ensikertalaisella meni päivä sen kanssa tapellessa. Tosin samalla tuli kyllä tutkittua lämppärin sähköt ja anturit kun automatiikka oli mykkä.Last edited by 525iiäxä; 31-08-2020, 12:25.
Volvo V70 2.4T -02
E30 323i -84 (taas)
Ex-BMW: E46 320 Cabrio -01, E46 330Xi Touring -01, E36 325 Cabrio -94, E30 325 Cabrio Turbo -87, E34 525iX Touring -92, E30 323i -84
Comment
-
-
Originally posted by Leka View PostTuommoinen ohje on ollut joskus E32:een netin syövereissä jota ei löydy enää. Samalla tavalla lämppärinkennon vaihto menee myös E34:ssa.
Myös haulla löytyy foorumilta ohjeita ja tietty E34 FAQ:n korjauskirjoista.
Mistä tietää millainen kenno siellä on, realoem näyttää 3 eri valmistajaa?
Comment
-
-
Mankka pois ja luuraat siitä kolosta. Jossain siinä muovikotelossa on keltanen tarra, jossa lukee kenen tekele. Jos tarra on pudonnut niin....voi vittu
http://incarnated.pp.fi linkit kuntoon BMW->bmw
Comment
-
-
Purkamisessa meni ehkä 15min, tosin sisusta jo räätälöity.
Ite otin ratin veke + ratin altasuoja muovi. Sen jälkee vaa vasemmalta puolelta keskikonsolia näet muovia, ota pois se. Ja teitty ne 3 putkea mitkä menee sinne ne myös pois. Avot ja ei muutaku vedät pihalle kennon.
Mulla ongelmana tilasin DASIS merkkisen kennon, joku kiinavalmiste, niin ylempi putki käy kennolle mutta 2 alempaa ei. Tarvis alkaa kehittelemään jotain, ellei putkia jostain saa osteltua. Marmorilta varmaan mutta hyvään hintaan.
Comment
-
-
Originally posted by Ezpej View PostPurkamisessa meni ehkä 15min, tosin sisusta jo räätälöity.
Ite otin ratin veke + ratin altasuoja muovi. Sen jälkee vaa vasemmalta puolelta keskikonsolia näet muovia, ota pois se. Ja teitty ne 3 putkea mitkä menee sinne ne myös pois. Avot ja ei muutaku vedät pihalle kennon.
Mulla ongelmana tilasin DASIS merkkisen kennon, joku kiinavalmiste, niin ylempi putki käy kennolle mutta 2 alempaa ei. Tarvis alkaa kehittelemään jotain, ellei putkia jostain saa osteltua. Marmorilta varmaan mutta hyvään hintaan.
Comment
-
-
Uh. Tätä se tuulilasin kevyt huurtuminen ja vieno jäähdytysnesteen tuoksu pakkasilla tiesi. Eilen pukkas sitten nesteet oikein kunnolla kuskin jalkatilaan, eli muutaman kilometrin ajon jälkeen hetkeksi parkkiin, ja kun takaisin autolla, niin lattialla lammikko... En vielä purkanut vasta kuin sen verran että näin ne kolme putkea. Keskimmäistä pitkin alkaa valumaan neste aivan norona kunhan lämpiää.
Oliko näissä joskun jotain juttua että ne o-renkaat putkien ja kennon välissä saattais olla syypää, eikä (ehkä) tarvisikaan koko kennoa uusia? Pitää selvittää se lämppärin merkki ennen pidemmälle meneviä tulkintoja.
Auto vm.-90, automaatti-ilmastoinnilla.
Comment
-
-
Originally posted by Ezpej View PostPurkamisessa meni ehkä 15min, tosin sisusta jo räätälöity.
Ite otin ratin veke + ratin altasuoja muovi. Sen jälkee vaa vasemmalta puolelta keskikonsolia näet muovia, ota pois se. Ja teitty ne 3 putkea mitkä menee sinne ne myös pois. Avot ja ei muutaku vedät pihalle kennon.Originally posted by Ur-Quan View PostMikälisikäli kenno lähtee irti vasemmalta puolelta, vain yhden suojamuovin irroittamalla ja putket muodostaa kolmion, niin oletettavasti Siemens
Terveisin yksi, joka eilen kävi marmorilta tilaamassa uuden hintaan 329€.
Comment
-
Comment