-ei vaikutusta vaikka ottaa lamdoilta piuhat irti
-pytty kerrallaan nypitty puolilta piuhat irti , jokaisesta tippuu kiekat
-maf:ista ollu pihat irti
EI vieläkään vikakoodeja , luulis noista jäävän !!??
olisko ohjain boxi vika , tai edellinen omistaja (saksalainen nahkapöksy) on ronkkinu boxia , kun ei tule niitä v.tun koodeja!
-ei vaikutusta vaikka ottaa lamdoilta piuhat irti
-pytty kerrallaan nypitty puolilta piuhat irti , jokaisesta tippuu kiekat
-maf:ista ollu pihat irti
EI vieläkään vikakoodeja , luulis noista jäävän !!??
olisko ohjain boxi vika , tai edellinen omistaja (saksalainen nahkapöksy) on ronkkinu boxia , kun ei tule niitä v.tun koodeja!
mikkä tulpat sulla on ? Entäs lamban mukaumien nollaus ottamalla akun irti joksikin aikaa ?
Noissa ei kannattais käyttää kun orkkistyypin tulppia, tuskinpa se nyt tollasia tekis mutta tietää sitten ens kerralla kun vaihtaa.
Tarvikemaffit toimii kovin vaihtelevalla menestyksellä, kun sellaisen nyt ilmeisesti hommasit. Toiminta kuitenkin muuttui maf:n vaihdolla piuhaa nyppiessä, joten jos se on tarvike, kokeile ehjällä orkkiksella. Kai olet irroittanut maf -> kaasuläppä-putken ja käynyt sen läpi?
edit: Koodeja ei välttämättä tule, ja etenkään ne ei näy läheskään kaikilla lukijoilla. Omasta näkyy kaikki koodit vain firman testerillä, kun taas inpalla/carsoftilla näkyy vain tietyt. Mystinen kapine.
oon kattonu putken , mut se ihmetyttä kun ei oo vieläkään koodeja vaikka edellisen merkkiliikkeessä tehdyn vikakoodejen luvun jälkeen oon nyppiny kaikista mahdollisista paikoista piuhat irti . käytin uudelleen koodien luvussa eikä mistään ollu jääny koodia !?
Hmm, aika jännä, on myös halki ne ja oon ihmetelly kovin pientä sytkäennakkoa tyhjäkäynnillä :think Kuitenkaan nakutuksesta ei tule koodia ja knock_retard ei ole purkin mukaan aktiivisena, mutta tuohon ei voi 100% luottaa.
Mitä tapahtuu jos irroitat nakuanturit? Alkaako tärinä uudestaan? Kokeilitko vaikuttaako liittimen irroitus vanhoilla antureilla.
Tiedä vaikka tästä selviäisi jotain uutta M6x sielunelämästä.
Jotain uutta tosiaan löytyny M60: osalta... eipä olisi uskonut
Eipä niistä ehkä koodia tule jos eivät ole täysin hajalla, ihan suht järkevältä kuulostaa että uusilla on tilanne muuttunu paremmaksi. Toisaalta huolestuttavaa jos on "päästänyt" nakuttamaan eikä tullu vikakoodia
Koodin näkyvyys/tarkkuus riippuu millä interfacella sitä inpaa käyttää.
Comment