Announcement

Collapse
No announcement yet.

E34 540ia kone tärisee joutokäynnillä

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • oippi1
    Newbiemmer
    • Feb 2010
    • 25
    • suomi

    #16
    maf:i vaihdettu ei auttanu paskan vertaa , paitsi et nyt kun siit ottaa piuhan irti tyhjäkäynti pomppaa hetkeks tonniin .

    Voisko olla vikaa suuttimissa ???

    Comment

    • superb
      Bimmer Enthusiast
      • Aug 2005
      • 2827

      #17
      Maffin vaihdon jälkeen pitäis vissii vikakoodit nollata.. ainakin uudemmissa on näin.

      Comment

      • Salakka
        Bimmer Fanatic
        • May 2006
        • 359
        • Lappeenranta, PARAS OLLA !

        #18
        suuttimet

        JOS epäilet suuttimia lataa purkki jotain ruiskupuhdistusainetta pieneen määrään bensaa...
        Ei mitään purkin ohjearvoja vaan purkki/10 litraa.

        Pari härveliä saanut moisen shokkikäsittelyn ja avot... ei nykinyki enää...
        Last edited by Salakka; 17-02-2010, 09:38.
        SoftRoader

        EX:iä USEITA niin bemareita kuin naisiakin...

        Comment

        • oippi1
          Newbiemmer
          • Feb 2010
          • 25
          • suomi

          #19
          -ei vaikutusta vaikka ottaa lamdoilta piuhat irti
          -pytty kerrallaan nypitty puolilta piuhat irti , jokaisesta tippuu kiekat
          -maf:ista ollu pihat irti



          EI vieläkään vikakoodeja , luulis noista jäävän !!??
          olisko ohjain boxi vika , tai edellinen omistaja (saksalainen nahkapöksy) on ronkkinu boxia , kun ei tule niitä v.tun koodeja!

          Comment

          • pheno
            Bimmer Enthusiast
            • Feb 2006
            • 1995
            • Tampere

            #20
            Originally posted by oippi1 View Post
            -ei vaikutusta vaikka ottaa lamdoilta piuhat irti
            -pytty kerrallaan nypitty puolilta piuhat irti , jokaisesta tippuu kiekat
            -maf:ista ollu pihat irti



            EI vieläkään vikakoodeja , luulis noista jäävän !!??
            olisko ohjain boxi vika , tai edellinen omistaja (saksalainen nahkapöksy) on ronkkinu boxia , kun ei tule niitä v.tun koodeja!
            mikkä tulpat sulla on ? Entäs lamban mukaumien nollaus ottamalla akun irti joksikin aikaa ?

            Comment

            • oippi1
              Newbiemmer
              • Feb 2010
              • 25
              • suomi

              #21
              -bossin 4 kärkiset nallit
              -en oo kokeillu akunkengän irrotusta .
              -aattelin huomen irrottaa imusarjan ja kattoo tiivisteet , vaik ei pilotilla kokeillessa tuntunukkaan vuotavan.

              Comment

              • Cell
                Bimmer Enthusiast
                • Jun 2004
                • 7037
                • Uusikaupunki

                #22
                Noissa ei kannattais käyttää kun orkkistyypin tulppia, tuskinpa se nyt tollasia tekis mutta tietää sitten ens kerralla kun vaihtaa.

                Tarvikemaffit toimii kovin vaihtelevalla menestyksellä, kun sellaisen nyt ilmeisesti hommasit. Toiminta kuitenkin muuttui maf:n vaihdolla piuhaa nyppiessä, joten jos se on tarvike, kokeile ehjällä orkkiksella. Kai olet irroittanut maf -> kaasuläppä-putken ja käynyt sen läpi?

                edit: Koodeja ei välttämättä tule, ja etenkään ne ei näy läheskään kaikilla lukijoilla. Omasta näkyy kaikki koodit vain firman testerillä, kun taas inpalla/carsoftilla näkyy vain tietyt. Mystinen kapine.
                325i -08
                i3 REx -17
                M5 -98 Imolarot
                535i -90 N/A project (maatumassa)

                Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05

                Comment

                • oippi1
                  Newbiemmer
                  • Feb 2010
                  • 25
                  • suomi

                  #23
                  oon kattonu putken , mut se ihmetyttä kun ei oo vieläkään koodeja vaikka edellisen merkkiliikkeessä tehdyn vikakoodejen luvun jälkeen oon nyppiny kaikista mahdollisista paikoista piuhat irti . käytin uudelleen koodien luvussa eikä mistään ollu jääny koodia !?

                  Comment

                  • oippi1
                    Newbiemmer
                    • Feb 2010
                    • 25
                    • suomi

                    #24
                    vika löyty kun irrotin imusarjan kaikista neljästä nakutuksen tunnistimesta kuoret halki , jolloin kosteus pääsee keloille ja rupeevat vittuilee.

                    vaihdoin uudet eikä täristä enää ja kuulstaa taas siltä kun pitääkin !!!

                    Comment

                    • Cell
                      Bimmer Enthusiast
                      • Jun 2004
                      • 7037
                      • Uusikaupunki

                      #25
                      Hmm, aika jännä, on myös halki ne ja oon ihmetelly kovin pientä sytkäennakkoa tyhjäkäynnillä :think Kuitenkaan nakutuksesta ei tule koodia ja knock_retard ei ole purkin mukaan aktiivisena, mutta tuohon ei voi 100% luottaa.

                      Mitä tapahtuu jos irroitat nakuanturit? Alkaako tärinä uudestaan? Kokeilitko vaikuttaako liittimen irroitus vanhoilla antureilla.

                      Tiedä vaikka tästä selviäisi jotain uutta M6x sielunelämästä.
                      325i -08
                      i3 REx -17
                      M5 -98 Imolarot
                      535i -90 N/A project (maatumassa)

                      Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05

                      Comment

                      • oippi1
                        Newbiemmer
                        • Feb 2010
                        • 25
                        • suomi

                        #26
                        ei tullu ennä kokeiltua kun olin niin liekeissä kun alko toimia

                        Comment

                        • pheno
                          Bimmer Enthusiast
                          • Feb 2006
                          • 1995
                          • Tampere

                          #27
                          Jotain uutta tosiaan löytyny M60: osalta... eipä olisi uskonut

                          Eipä niistä ehkä koodia tule jos eivät ole täysin hajalla, ihan suht järkevältä kuulostaa että uusilla on tilanne muuttunu paremmaksi. Toisaalta huolestuttavaa jos on "päästänyt" nakuttamaan eikä tullu vikakoodia

                          Koodin näkyvyys/tarkkuus riippuu millä interfacella sitä inpaa käyttää.

                          Comment

                          • Radon
                            Bimmer Fanatic
                            • Jul 2003
                            • 463
                            • Suomi-Finland

                            #28
                            Itsellä antoi vikakoodia nakutusanturista mutta ei vaihto silti tärinää poistanut, en ole vaihdon jälkeen koodeja katsonut että onko koodit hävinneet.

                            Comment

                            • oippi1
                              Newbiemmer
                              • Feb 2010
                              • 25
                              • suomi

                              #29
                              epäilen että omasta on boxia ronkittu kun ei jää mistään vikakoodeja , ei ees merkkiliikkeen testerillä oo ikinä löytyny koodin koodia !!!???

                              Comment

                              Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎