Originally posted by Morkai
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e34 540 päästöongelmia
Collapse
X
-
2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
-
-
Originally posted by Cock View PostIhan ooteena, missäs näissä kiuluissa mahtaa tuo lämpötila-anturi sijaita ? ihan uteliaisuudesta vaan kyselen...
Comment
-
-
Originally posted by Morkai View PostVeikkaan lämpöanturia, kun palaminen on epätäydellistä ja seos vähän rikas kenties. Toki vaihtoehtoja on enemmänkin, joista vähäisin ei liene se, että imusarjan takakannen välistä vuotaa ilmaa uuden tiivisteen kanssa. Niillä messinkisillä vastakappaleilla on taipumusta vanhemmiten ulostautua paikoiltaan ja pääty ei asetu paikoilleen.
Comment
-
-
Nyt on käyty mittauksissa ja tulokset on tässä:
kierroksilla:
co 0.06
co korj. 0.06
co2 15.1
O2 0.06
HC 15
lambda 1.000
tyhjäkäynnillä:
co 0.10
co korj. 0.10
co2 15.1
O2 0.10
HC 54
lambda 1.000
Tuli lappu ja läpi meni. Joutui kierrättämään paikallaan noin 5min, ennenkun arvot alkoivat tippua. Tyhjäkäynnillä arvot olivat noin 5min ajan noissa lukemissa, kunnes alkoivat pikkuhiljaa kivuta taas ylöspäin. Outoa hommassa on se, että auto tuntuu käyvän nyt huonommin mitä aikasemmilla bosch tulpilla. Putkenpäästä kuunnellessa kuulostaa kun välillä jäisi pytty pari syttymättä. Myös tyhjäkäynti on epätasaisempaa ja tuntuu ajoittaisena vavahteluna korissa.Last edited by superb; 07-06-2010, 13:32.
Comment
-
Comment