Originally posted by Cell
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
venttiilinostimien vaurio? m50
Collapse
X
-
Originally posted by O-Peksi View PostEn ite sanois tuota kyllä jaon hyppäämiseks. Kyllä toi ihan ajoitusvirhe on, jos ei oo aloittanut kasaamista tarkistamalla, että ykköspytyn mäntä on ykk:ssa.
Originally posted by kaol View PostOlisiko alunperinkin laittanut jaon sivuun...Originally posted by ilzzu View Postjotain selitti että oli pukannut autoa taaksepäin vaihde päällä:think:think
Ei kyllä itellä suostunu jako pomppaamaan vaikka ei ollut kiristintä ollenkaan paikoillaan ja pyörittelin konetta.
Comment
-
-
Originally posted by Mauritius View PostMiten M50 koneen nokat saa irroitettua ilman että särkyvät? Nokkien lukitustyökalu on vissiin sen verran harvinainen että ei taida joka puljusta löytyä?
Nokat saa pois särkymättä, kun vaan avaa jokaista mutteria vähän kerrallaan ja tasaisesti koko nokan pituudelta. Asennus taas onnistuu muttereita tasaisesti kiristämällä koko nokan pituudeltaE30
Comment
-
-
eli unohdin tämän topicin kokonaan ja todellisuudessa jako ei ollutkaan hypännyt vaan venttiilit olivat jääneet auki koska palotiloja oli koneistettu liikaa..:think:think itse en siitä selityksestä mitään ymmärtänyt mutta auto on kunnossa eikä alkanut ääntämään nostajat.. noh kaikenvaralta ne lähtevät vaihtoon kun kesä tulee."mä en lähde ollenkaan spekuloimaan sitä, että syökö bensaa se mootori vai auto"
Comment
-
-
Originally posted by ilzzu View Posteli unohdin tämän topicin kokonaan ja todellisuudessa jako ei ollutkaan hypännyt vaan venttiilit olivat jääneet auki koska palotiloja oli koneistettu liikaa..:think:think itse en siitä selityksestä mitään ymmärtänyt mutta auto on kunnossa eikä alkanut ääntämään nostajat.. noh kaikenvaralta ne lähtevät vaihtoon kun kesä tulee.ReWoN Motors - BMW-huollot ja korjaukset, alumiinivanteiden korjaushitsaukset, pakosarjat, ahtoputket, alumiini- ja rst-hitsaukset ja sorvaukset
Comment
-
Comment