alkuperäseen ongelmaan. Kokeiles ottaa katti pois välistä jos katti menee tukkeeseen ni pahimmas tapaukses leikkaa kone kiinni ku paineet nousee.
E34 moottori sammuu
Collapse
X
-
Itellä oli edelliskesänä pientä käynti ja lämpöongelma ton 740 kanssa ja syynä oli vissiinkin takapönttö,koska aika ajoin toistuneet ongelmat poistuivat kun pönttö sahattiin irti kannakkeiden lahottua.Ford 4500 :think Nuffield
Volvo 264 GLE,Toyota BJ40x3,Toyota BJ45(avolava),Toyota HJ60, E24 635CSi
Kawasaki ZX-12R Borat
Comment
-
-
Originally posted by Scitso View Postalkuperäseen ongelmaan. Kokeiles ottaa katti pois välistä jos katti menee tukkeeseen ni pahimmas tapaukses leikkaa kone kiinni ku paineet nousee.
Comment
-
-
No nyt puskee uutta ongelmaa vanhan perään. Nyt kun auto toimii muuten hyvin ja jopa valotkin sain pelittämään, niin on ilmennyt käynnistys vaivoja.
Auto tuntuu käynnistyvän ainakin kylmänä hyvin, kun aamulla töihin menin ja kotiakin sieltä ihan hyvin pääsin, kotipihalla sitten kun auto oli vielä lämmin, ja yritin käynnistellä niin ei lähtenyt millään.Jo toinen kerta tähän viikkoon.
Välillä meinaa luvata, eli pikkaisen hörähtää, mutta siinä kaikki. Ei vikakoodeja, bensapumpun relettä kokeiltu vaihdella, tulppia yritin tarkistella, mut ei tässä paljon viisaammaksi ole tullut. Nyt kun lataan akun täyteen ja yritän käynnistää, niin lähtee kylmänä taas varmaan ekasta käyntiin.
Mikähän tässä taas mättää :think
Comment
-
-
Jottako olis lämpöanturi sekaisin? Tietääkseni moottorinohjaus ja mittaristo käyttää omia antureitaan. Vaikuttaako kaasun painaminen käynnistyvyyteen? Auttaako kun käyttää muutaman kerran virtoja päälle ja pois? Vuotavat suuttimethan tekevät tuota kuumavieteriä. Entisessä 535:ssa tuota kuumavieteriä oli niin maan perusteellisesti ja vika suuttimissa. Bensanpaineet putosivat siitä 2,5 barista liki nollaan muistaakseni noin puolessa minuutissa.nyk. Mercedes-Benz S124 230TE -89
nyk. Yamaha XJR 1200 -98
nyk. E28 520i -87 a.k.a ikuisuusprojekti
ex. E34 525 TDS Touring -93
ex. Volvo 740 GLE B230F -90 x2
ex. Yamaha YZF 1000R -02
ex. Skoda Felicia 1.9D Lx -97
ex. Volvo 245 D6 2.4 -89
ex. E34 535i -88
ex. Toyota Corolla 1.6 AE101 -94
ex. Mazda 626 GE 1.8 -93
Comment
-
-
Joo. Kaks eri lämpöanturia. Olikohan niin että etummainen niistä on se joka antaa tietoa Motronicille ja taaempi se joka ohjaa lämpömittaria...en laita päätäni pantiksi.
Sehän vois olla, että lämpöanturi ei pelitä ja Motronic ei saa tietoa että kone on lämmin. Lämpöanturin kyllä PITÄIS antaa vikakoodia. Ainaki omassa antoi, ku oli se sökö.
Bensanpaineet, ja niiden mahdollinen laskeminenhan on varsin simppeli ja nopea mitata kunhan jostain hakee sopivan mittarin (esim. 0-6 bar), muutaman kumiletkun pätkän ja klemmareita. Tai sitte esim. Biltemassa tais olla joku varsinainen bensanpainemittariki myynnissä muistaakseni n. 8-10 e hintaan.
Comment
-
Comment