Hommasin tuomosen 520 -88 mosselmanin,josta sitten katkesi jakohihna ja venttili tietysti meni kieroksi.
en ole vielä purkanut,mutta laitoin uudet jokpään osat ja auto ei käynisty.merkit on kohillaan.
Onko vaarana että männissä on reiät?
Mites kun kahtoo noita muita 520 turbo bemareita(youtube),niin niissä on ilmamäärä mittari painepuolella ja minulla se on imupuolella.Miten vaikuttaa kun se on sielä paine puolella.hyödyt ja haitat?
Onko noita järkevää virittää kun noissahan on noita kansi ongelmia ollut.
Tällä hetkellä ahdot 0,6 ja penkitetty joskus 0,45 188hp (paperit on)
Mitenkä noissa nuo ecu hommat,onko niissä joku oikotie onnen.Eli esim:mitsuissa oli mahdollisuus ohjelmoida eprommi uudelleen.
Lukko peräähän tuossa ei taida olla?ainakin tuntus siltä.En kerinnyt hirveesti ajella ennekuin katkesi hihna.
en ole vielä purkanut,mutta laitoin uudet jokpään osat ja auto ei käynisty.merkit on kohillaan.
Onko vaarana että männissä on reiät?
Mites kun kahtoo noita muita 520 turbo bemareita(youtube),niin niissä on ilmamäärä mittari painepuolella ja minulla se on imupuolella.Miten vaikuttaa kun se on sielä paine puolella.hyödyt ja haitat?
Onko noita järkevää virittää kun noissahan on noita kansi ongelmia ollut.
Tällä hetkellä ahdot 0,6 ja penkitetty joskus 0,45 188hp (paperit on)
Mitenkä noissa nuo ecu hommat,onko niissä joku oikotie onnen.Eli esim:mitsuissa oli mahdollisuus ohjelmoida eprommi uudelleen.
Lukko peräähän tuossa ei taida olla?ainakin tuntus siltä.En kerinnyt hirveesti ajella ennekuin katkesi hihna.
Comment