sain koneen käymään noin minuutin sahaamisen jälkeen. Kone kävi ok mutta ei kestä kaasua vaan tumppaa. Kevyellä pintakaasulla kotiin ja nyt auto ei käynnisty pihasta. Kaasu pohjassa startatessa käynnistyy mutta kuulostaa siltä että nitkuttaa 1-2 sylkyllä eikä kierrä yli 2000rpm ??? APUJA???
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 M5 Rupesi röpeltämään kovan kiihdytyksen yhteydessä ja sammui.
Collapse
X
-
Originally posted by Pete189 View Postsain koneen käymään noin minuutin sahaamisen jälkeen. Kone kävi ok mutta ei kestä kaasua vaan tumppaa. Kevyellä pintakaasulla kotiin ja nyt auto ei käynnisty pihasta. Kaasu pohjassa startatessa käynnistyy mutta kuulostaa siltä että nitkuttaa 1-2 sylkyllä eikä kierrä yli 2000rpm ??? APUJA???E28 The one and the only
Comment
-
-
Hieman tutkailtu...
Laitoin uudet tulpat. Ei parane. Vanhat tulpat todella nokiset ja käy todella rikkaalla eikä kestä kaasua vaan tumppaa heti. Konetta ei ole pesty. Voisiko kampiakselin asennontunnistin aiheuttaa moista jos rupeaa vetelemään viimeisiään tai nokka-akselin anturi? Eilen auto kävi hetken lähes moitteetta (tyhjäkäynti silti todella epätasainen mutta käynti kevyempi) ja ensimmäisen kaasunpainalluksen jälkeen vika palautui kuin salama kirkkaalta taivaalta. Saattaa käydä tyhjäkäyntiä hetken ja silloinkin n.500rpm ja todella raskaasti Bensanhajun siivittämänä...
Comment
-
-
Jos kampiakselin tunnistin on pimeänä, niin tuskin käynnistyy koko auto. Nokka-akselin tunnistimella ei vaikuta toimivuuteen juurikaan. Vikakoodien ja livedatan lukemisesta voisi olla hyvä aloittaa jälleen kerran, niin ei tarvi turhaan osia vaihdella. Hitusen rikkaalla noi kaikki tuppaa käymään vakiona.
Comment
-
-
Ei vikakoodeja!!! ?????????????????
Nyt tuli tenkkapoo. käytin auton rintajoupilla testerissä eikä näy mitään. Vaikuttaa siltä että sytkä heittelee miten sattuu... Startatessa ampuu välillä putkeen ja antaa vastapotkuja jne jne... Onko kampuran siivapyörä kiilalla??? jos kiila paskana niin heittelee kaiketi sytytystä mihin sattuu kun asennontunnistin on siivapyörällä ??? (VAI OHJAAKO SYTKÄÄ NOKKA-AKSELIN ASENNONTUNNISTIN)???
Niin ja sen verran päivitystä että virranjakaja oli auki ja siellä kaikki ok eli voi sulkea pois virranajakajasta johtuvat viat.Last edited by Pete189; 17-03-2011, 15:21.
Comment
-
-
Imupuolella vuoto?BMW G12 740Le xDrive -18, since -20 iPerformance M Sport Individual
BMW E30 M3 -88, since -01 BMW Motorsport GmbH
Leistung Kosten Geld, wie schnell möchten Sie gehen?
Team oldschoolautos, ///M Abteilung.
Team vier Zylinder!
Comment
-
-
Lastu koneessa ja/tai rajoitinta nostettu?
Noita samoja ongelmia on enemmän tai vähemmän yleisesti M30 ja S38B36 koneissa samanlaisen kiinnityksen takia. B38:ssa on korjattu ongelma muuttamalla kiinnitys.
Muuta et oikeastaan voi tehdä, kuin asentaa oikein tavarat takaisin. Mitkään lukitteet tms. ei auta, oikeaan momenttiin vastinpinnat voideltuna = bueno.325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
-
Äh, muuttivathan ne tosiaan B36:ssa jo kiinnitystä parempaan suuntaan, se oli M88 jossa oli vielä venymätön mutterikiinnitys. B36:ssa on sitten venyvä pultti, joten sen vaihto on ehdottoman tärkeää. Oikeat kiristysohjeet varmaan löytyykin?325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
-
Originally posted by Esko View PostJos kampiakselin tunnistin on pimeänä, niin tuskin käynnistyy koko auto. .e39 530d M-sport, e39 530da touring, e30 m50turbo ex; e36 318tds, e39 530d touring, e34 M5, e36 325iA coupe, e34 520i, e36 328i touring, e34 520i
Comment
-
Comment