Announcement

Collapse
No announcement yet.

E34 M5 Rupesi röpeltämään kovan kiihdytyksen yhteydessä ja sammui.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • schwarze
    Bimmer Enthusiast
    • Oct 2004
    • 2017
    • Kangasala

    #16
    Originally posted by escortmk2 View Post
    voi vittu! kiila tulee huomenna ja tuskin niillä sellaista pulttia hyllyssä on. Perkele!
    Oisko toi auto nyt vitun halvalla myynnissä saatana
    Exät vuodesta 1986 -> 2002 tii -71, 1502 -75, 323i -79, 320 -80, 318i -84, 323i -84, 316 -85, 316 -84, 525i -89, 316 -88, 316 -84, 525i -91, 530dA Touring M-Sport -02, 318i Touring -00, E91 325iA -05, 530dA Touring -01, E61 530dA Lci -07 M-Sport, 325ti -03 M-Sportattu, E90 320d M-Sport -06 Le Mans Blau.
    Näillä mennään kesäisin: E30 Hartge H//27 replika, E21 320/6 -82 Museorekisteröity, BMW Motorrad Typ 248 R45 -78 Museorekisteröity

    Comment

    • escortmk2
      Bimmer Fanatic
      • Oct 2004
      • 359
      • halikko

      #17
      melkein
      BMW 740IA 1993
      BMW 530D E61

      Comment

      • M40 Power
        Bimmer Fanatic
        • Aug 2006
        • 584
        • Turun seutu

        #18
        Ettei vaan olis samassa rytäkässä menny venat solmuun?
        EX: E30, E34, E36, E36 compact

        Nyk. -99 320D

        Comment

        • Esko
          Bimmer Enthusiast
          • Sep 2002
          • 11680
          • Kouvola

          #19
          Niin siis 520 M5:n tekniikalla, ei M5

          Comment

          • Rikke_
            Bimmer Enthusiast
            • Apr 2007
            • 1101
            • brushpower(harjavalta)

            #20
            kaverilla oli samanlaista vikaa ämmässä ensin ei toiminu kunnolla kunnes ei lähteny käymään enää vika löyty vihdoin ja viimein eräästä johdosta jossa oli kuoren sisällä sukkasulake(80a) joka vittuili... muistaakseni oli joku boxin johto joka kulki jossain hantin helmakotelossa...
            Skoda Octavia RS 2016

            EX:3xE30, 8xE34, 2xE39, 2xE36, 1xE46

            Comment

            • Cell
              Bimmer Enthusiast
              • Jun 2004
              • 7037
              • Uusikaupunki

              #21
              Originally posted by Rikke_ View Post
              kaverilla oli samanlaista vikaa ämmässä ensin ei toiminu kunnolla kunnes ei lähteny käymään enää vika löyty vihdoin ja viimein eräästä johdosta jossa oli kuoren sisällä sukkasulake(80a) joka vittuili... muistaakseni oli joku boxin johto joka kulki jossain hantin helmakotelossa...
              Siis oli sellaista vikaa että kampiakselin kiila oli sökö ja dampperi pyöri tyhjää, mutta vika löytyi sulakkeesta? Kannattaisko lukea hieman topiccia aloitusviestiä pidemmälle?
              325i -08
              i3 REx -17
              M5 -98 Imolarot
              535i -90 N/A project (maatumassa)

              Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05

              Comment

              • jr66
                Bimmer Enthusiast
                • Apr 2006
                • 16418
                • Asikkala

                #22
                Originally posted by Cell View Post
                Siis oli sellaista vikaa että kampiakselin kiila oli sökö ja dampperi pyöri tyhjää, mutta vika löytyi sulakkeesta? Kannattaisko lukea hieman topiccia aloitusviestiä pidemmälle?

                Comment

                • escortmk2
                  Bimmer Fanatic
                  • Oct 2004
                  • 359
                  • halikko

                  #23
                  juu ja miten venttiilit menee solmuun jos triggeripyörä pyörii tyhjää?

                  Ja eks se nyt ole ihan vitun sama mikä auto otsikossa lukee kun kuitenkin puhutaan sen moottorista? eri asia jos ois viel m20b20...
                  BMW 740IA 1993
                  BMW 530D E61

                  Comment

                  • mirella
                    Newbiemmer
                    • Oct 2010
                    • 13
                    • -

                    #24
                    Samaa alko tekee mulla e36 -91 325i! Kierrokset saattaa yhtä äkkiä kesken ajon alkaa jurraa 1500 eikä millää nouse yli 2000. Siitä sitte seuraa tajuton nykiminen ja jos auton starttaa uusiks tuon jälkee sammuu samantein. Sitten jonkin ajan kuluttua toimii taas moitteettomasti =o lukuunottamatta, että tehoja on hieman kadoksis, ihan ko sytyttäis vähä jälestä ja pätkis?

                    Comment

                    • TFV
                      Bimmer Enthusiast
                      • Mar 2006
                      • 3080
                      • Nurmijärvi

                      #25
                      Originally posted by mirella View Post
                      Samaa alko tekee mulla e36 -91 325i! Kierrokset saattaa yhtä äkkiä kesken ajon alkaa jurraa 1500 eikä millää nouse yli 2000. Siitä sitte seuraa tajuton nykiminen ja jos auton starttaa uusiks tuon jälkee sammuu samantein. Sitten jonkin ajan kuluttua toimii taas moitteettomasti =o lukuunottamatta, että tehoja on hieman kadoksis, ihan ko sytyttäis vähä jälestä ja pätkis?
                      Legendaariset puolat/tai venakoppa vuotaa ölppää tulpan koloon. Imuvuodot.
                      Siinäpä ensi alkuun tarkastettavaa.
                      E70, koska siihen piti olla helppo istua. Astinlaudat.

                      Comment

                      • mirella
                        Newbiemmer
                        • Oct 2010
                        • 13
                        • -

                        #26
                        Imuvuodot käyty läpi, mitää löytyny. Tyhjäkäyntiki rupes humppaa myös jonkin verra satunnaisesti eikai rikkoutunu lambda kuitenka näin paljon ongelmia aikaseks sais?

                        Comment

                        • TFV
                          Bimmer Enthusiast
                          • Mar 2006
                          • 3080
                          • Nurmijärvi

                          #27
                          Anteeksi topicin aloittajalta paha OT.
                          Tulppien koloissa jos on öljyä, läpilyönnit saa kummia aikaan. Samoin rikkinäinen/set puola/t.
                          E70, koska siihen piti olla helppo istua. Astinlaudat.

                          Comment

                          • escortmk2
                            Bimmer Fanatic
                            • Oct 2004
                            • 359
                            • halikko

                            #28
                            noniin, nyt on taas iskussa uuden kiilan ja pultin kera
                            BMW 740IA 1993
                            BMW 530D E61

                            Comment

                            • -Markus-
                              Bimmer Enthusiast
                              • Jan 2005
                              • 1463
                              • Ihan Savossa

                              #29
                              Originally posted by Rikke_ View Post
                              kaverilla oli samanlaista vikaa ämmässä ensin ei toiminu kunnolla kunnes ei lähteny käymään enää vika löyty vihdoin ja viimein eräästä johdosta jossa oli kuoren sisällä sukkasulake(80a) joka vittuili... muistaakseni oli joku boxin johto joka kulki jossain hantin helmakotelossa...
                              Sattuskohan jollain olee tästä sukkasulakkeesta tarkempaa tietoo? Sijaintia yms. Ja jos jostain löytys kunnon sähkökaaviot potilaasta, E34 M5 3.6 -89, ni ois ihan jees. Alkaa nimittäin kohta vikavaihtoehdot olee aika vähissä. Ongelma on että suuttimet ei aukea. Kaverin auto kyseessä.

                              Ford Mondeo Mk3 STW
                              VW E-Golf 2015
                              BMW 325i Cabriolet -87, pitkän ajan harrastus/sijoitus

                              Comment

                              • JJT
                                Bimmer Enthusiast
                                • May 2005
                                • 6694
                                • .......

                                #30
                                Originally posted by -Markus- View Post
                                Sattuskohan jollain olee tästä sukkasulakkeesta tarkempaa tietoo? Sijaintia yms. Ja jos jostain löytys kunnon sähkökaaviot potilaasta, E34 M5 3.6 -89, ni ois ihan jees. Alkaa nimittäin kohta vikavaihtoehdot olee aika vähissä. Ongelma on että suuttimet ei aukea. Kaverin auto kyseessä.
                                Tuleekos kipinä?
                                Myyn:
                                M10/20/52 E30-E36 osia

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎