Eli 89 530 kysees... Tyhjäkäynnillä huohottaa ja käy epätasaisesti. Oikein nykii kun on valoissa.. Liikkeelle lähdössä ei vastaa heti kaasuun. Ajaessakin käy epätasaisesti ja auto nykii ja pomppii... Missä vika!?!?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
530 / 89. Huohottaa / tukehtuu
Collapse
X
-
katsoin silmämääräsesti sen ja ehjältä näyttää, mutta mutta.. en oikeen löytänyt netistä paljonko uusi maksaa???
Viasta vielä sen verran....
Elikkä myös moottoritiellä ajaessa käynti on epätasaista eikä ota kaasua heti painettaessa...
minulle sanottiin että pakosarjan tiivisteet voisi olla paskana, mutta itse epäilen tätä....
auto kuitenkin pysyy käynnissä vaikka meinaa tukehtua pienellä kaasulla tyhjäkäydessä...
PJÄRKELE
Comment
-
-
Merkkiliikkeestä???!!!! Tai kl-varaosat, schmiedmann, motonet jne. Maksanee ~20€
Kaikki imupuolen letkut ja putket kannattaa katella.Last edited by JJT; 03-01-2012, 19:21.Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Originally posted by samitiinus View Postjees kiitti... mä kattelin motonetin nettisivuja mut en löytäny sieltä tota varaosaa ainakaa :S jos jaksatte nii pistäkää linkkiä tulemaan! kiitos
"Kyllä kunnossa oleva Bemari on hieno peli. Harmi että epäkuntoinenkin bemu on sen verran hyvä ettei aina edes tiedä että jossain on vikaa"
E60 523iA -08
Comment
-
-
Originally posted by samitiinus View PostNyt on haitari kumi vaihettu... Ei tullut muutosta... Huomasin että ilmansuodattimelle menevä putki on sisältä halki n 3cm.. Elli vika voipi olla siinä...? Tyhjäkäyntimoottori on kunnossa.. Mitäs lambda anturi?! Voiko se olla syypää jos tuon putkenvaihdon jälkeenkin vielä vittuilee???LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Eli nyt on latausvika korjattu. ( uusi laturi + akku niin alko toimii ).
Nyt enää sitten tämä huohotus ja tukehtuminen....
Oon vaihtanu melkeen kokonaan uuden imusarjan yms joten vuotoja ei ole enää...
Auto pomppii silti aivan samalla lailla ja nyt "tukehtuminenkin" on jo paljon pahempi.. eli meinaa sammua... Kylmänä käy tasasesti, mutta heti ku alkaa lämmöt vähänki nousta niin kenguru herää eloon...
Huomenna käyn ostamassa uuden lambdan ja vaihdan sen.
NEUVOJA SIIHEN VAIHTOON?! =) onko muita, mistä tämä vika voisi johtua?
Comment
-
Comment