memebuy23buy

e34 / 89 / 530 SEKOSI!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • samitiinus
    Bimmer Rookie
    • Jan 2012
    • 95
    • Pirkanmaa

    #31
    noniin... eipä ollu motonetist jännitesäädintä ku vasta ensiviikolla perkele.. ostin kuitenkin uudet hiilet ja ajattelin kokeilla jos niiden vaihto vain auttais... nyt tuli kuitenkin tenkkapoo...

    miten vitussa noi hiilet vaihdetaan?!!

    Comment

    • samitiinus
      Bimmer Rookie
      • Jan 2012
      • 95
      • Pirkanmaa

      #32
      mul on nyt jännitesäädin irti... siin on noi kuluneet hiilet, mut miten ne lähtee irti? vetämällä? ja mihin noi Hiilien piuhat menee?

      Comment

      • Jope86
        Bimmer Rookie
        • Jun 2007
        • 97
        • Imatra

        #33
        ne on juottamalla kiinni siinä... sulatat tinamällit irti niin vanhat hiilet lähtee irti...

        sitten juotat uudet kiinni..
        _____________________________________________
        E34 M5
        ex: E36 325 Coupe M-Sport
        ex: E34 535 iA
        ex: E30 318i Touring
        ex: E36 320 Taxi (SeKaSiKiÖ M52B25)
        ex: E34 535
        ex: E34 520 mosselmann turbo
        ex: E30 320 Taxi
        ex: E30 316i

        Comment

        • samitiinus
          Bimmer Rookie
          • Jan 2012
          • 95
          • Pirkanmaa

          #34
          no voihan vagina... ei muuta ku kolvaileeee

          Comment

          • samitiinus
            Bimmer Rookie
            • Jan 2012
            • 95
            • Pirkanmaa

            #35
            kolvataaks noi piuhat sit vaan siihen kiinni? miks vitus ne on noi pitkä? tyrimis varaaa?

            Comment

            • samitiinus
              Bimmer Rookie
              • Jan 2012
              • 95
              • Pirkanmaa

              #36
              nonii perkele... elikkä motonetis oli tosiaan se jännitesädin loppu, nii ostin pelkät hiilet..... -> nyt on kolvattu uudet hiilet kiinni sekä pimeessä 15 asteen pakkases laitettu takas laturiin kiinni. Kyllä voin sanoo että Ärräpäät lens...

              ei muutaku virtapiikkiä odotellessa ja kattoo alkaako toimii... hope so

              Comment

              • Leka
                BTCF Member
                • Sep 2003
                • 7701
                • Vilppula

                #37
                Originally posted by samitiinus View Post
                pimeessä 15 asteen pakkases laitettu takas laturiin kiinni. Kyllä voin sanoo että Ärräpäät lens...
                Kts. post#8
                sigpic

                BMW E34 535 -92 -Dodge Challenger conv. 451 -71


                Comment

                • samitiinus
                  Bimmer Rookie
                  • Jan 2012
                  • 95
                  • Pirkanmaa

                  #38
                  voi perkele sentää.. eipä se alkanu lataa vaa sammu hetken päästä ku pikkasenki paino kaasua....

                  Auto lähti kyllä käyntii virtapiikillä, mutta heti ku käynnisty niin akkuvalo sekä ABS valo palo edelleen... Nyt siis vika on siinä että laturi on paskana?ko? Hiilet sinne vaihdoin, eikä mitään muutosta tullut...

                  Vinkkejä ja ohjeita laturin irrotukseen!?

                  Comment

                  • peto2
                    BTCF Member
                    • Jan 2007
                    • 8283
                    • Järvikylä (Nakkila)

                    #39
                    Originally posted by samitiinus View Post
                    voi perkele sentää.. eipä se alkanu lataa vaa sammu hetken päästä ku pikkasenki paino kaasua....

                    Auto lähti kyllä käyntii virtapiikillä, mutta heti ku käynnisty niin akkuvalo sekä ABS valo palo edelleen... Nyt siis vika on siinä että laturi on paskana?ko? Hiilet sinne vaihdoin, eikä mitään muutosta tullut...

                    Vinkkejä ja ohjeita laturin irrotukseen!?
                    todennäkösesti säädin rikki

                    laturi on niin helppo irrottaa ettei oikeen osaa neuvookkaan ahdasta on mutta muuten helppo
                    2 pulttia, toisessa on remminkiristys.. viskon irrotuksella taisi saada tähänkin hommaan mukavasti tilaa
                    F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
                    ex:
                    E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
                    Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
                    Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
                    Nakkaa privaa jos tarvetta.

                    Comment

                    • samitiinus
                      Bimmer Rookie
                      • Jan 2012
                      • 95
                      • Pirkanmaa

                      #40
                      joo otin sen öljytötsän siitä edestä poies... ja irrotin sen ekan pultin mutta se toinen on nii vittumaisen jumissa että tunnin verran sitä revin eikä vielkää lähteny -.-.... muistaako kukaan että onko se koko 13?????

                      Comment

                      • samitiinus
                        Bimmer Rookie
                        • Jan 2012
                        • 95
                        • Pirkanmaa

                        #41
                        NONIIN!

                        Eli nyt on auto taas "kunnossa!". Vaihdoin kokonaan uudenvanhan laturin autoon sekä ostin uuden akun. nyt lähti vanhaherra taas käymään normaalisti ilman Absin valoja yms yms... Kiitos kaikille neuvoista ja vinkeistä!

                        Nyt voidaan siirtyä keskusteluun "huohottaa & meinaa tukehtua" next problem!

                        Comment

                        • samitiinus
                          Bimmer Rookie
                          • Jan 2012
                          • 95
                          • Pirkanmaa

                          #42
                          Ja vitut! Lähdin aamulla taas ajamaan... Pysty ajaa 20 km ku taas abs valo sytty ja toiminnot heikkeni. Sit auto sammu eikä mitää ! Odotin 5 min jollon taas hurahti käyntii. 2 km jälkee taas sama juttu. Tulee virtaa mut ei käynnisty. Mikä vittu täs nyt on

                          Comment

                          • samitiinus
                            Bimmer Rookie
                            • Jan 2012
                            • 95
                            • Pirkanmaa

                            #43
                            Taas annoin odottaa 5 min jollon lähti normisti käymää. Sit sytty abs ja taas sama juttu. Just vaihdoin laturin joka toimi ja uuden akun.. LUKEKAA huohotta ja meinaa tukehtua. Voiko olla jotain tekemistä keskenään?

                            Comment

                            • Muurahainen
                              Bimmer Enthusiast
                              • Dec 2006
                              • 9194
                              • Nurmijärvi

                              #44
                              Ei siis ehkä ladannut.
                              Toimi sen aikaa kun akussa oli virtaa.

                              Mittaa akulta lataus niin tiedät varmasti.

                              Comment

                              • Inhuman
                                Bimmer Fanatic
                                • Mar 2010
                                • 507
                                • Oulu ja Haukipudas

                                #45
                                Onko se mittariston lamppu ehyt (akun merkkivalon polttimo siis). Jostain mielen syövereistä muistui mieleen joku tapaus, missä akku ei latautunut koska mittaristosta oli akun merkkivalon lamppu palanut:think




                                ...olen kyllä saattanut untakin nähdä, sen verran hatara mielikuva on.
                                MOI !

                                Comment

                                Working...
                                X