Announcement

Collapse
No announcement yet.

E34 530 v8 ei käynnisty ei.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Peksu_M20
    BTCF Member
    • Jul 2005
    • 2124
    • Lahti

    #61
    Originally posted by Hulttio View Post
    auto pelasi hetken hienosti, mutta sitte se poltti imusarjaan reijän. mistäkhään tämmönen voi johtua.

    poltti imusarjaan reiän? No ei kai sitä muu voi tehdä kun aukinainen imuventtiili :think
    Mahtiala kustom - No connection
    Bmw E21 320A -81 "330i"
    Bmw e30 318is

    Comment

    • Hulttio
      Bimmer Rookie
      • May 2004
      • 77

      #62
      pieni lisäy, auto lähti hyvin käyntiin ja kävi pihassa lämpimäks ennen liikkele lähtöä. ajo oli rajotusten mukkaan ookailua. muutaman kilometrin ajon jälkeen ko aloin autoa kääntään niin huomasin että auto heilu jotenki kumman paljon ko olin parkissa. sitte ko lähin liikkeele niin alko veot katoammaan, koko ajan sai tasasesti lisätä kaasua että vauhti pysy samana. ikkunan ko aukas niin kuulu semmonen huikea kolina että nyt ei kaikki palikat ole konneessa kunnola kiini. heti tuli mieleen se kauhuskenaario minkäkoin etellisen bemarinkans, venttiili poikki männässä reikä tapaus. mutta tämä kolina kuiten loppu ja sen jälkeen auto lähti käyntiin mutta sammu heti ja ei käyny kaikila pytyilä. pikku ootelun jälkeen tarttasin koslan ja pääsin jonku kymmenkunta metriä mutta sitte taas sippas. kivasti se liekkiä löi sieltä imurajan reijistä minkä oli tehny. voinko pelätä että tämä ei pelkälä imusarjan vaihola toivu tämä auto.

      Comment

      • pheno
        Bimmer Enthusiast
        • Feb 2006
        • 1985
        • Tampere

        #63
        silleen...

        kuva kertoisi enemmän kuin tuhat sanaa

        Comment

        • Peksu_M20
          BTCF Member
          • Jul 2005
          • 2124
          • Lahti

          #64
          Originally posted by Hulttio View Post
          pieni lisäy, auto lähti hyvin käyntiin ja kävi pihassa lämpimäks ennen liikkele lähtöä. ajo oli rajotusten mukkaan ookailua. muutaman kilometrin ajon jälkeen ko aloin autoa kääntään niin huomasin että auto heilu jotenki kumman paljon ko olin parkissa. sitte ko lähin liikkeele niin alko veot katoammaan, koko ajan sai tasasesti lisätä kaasua että vauhti pysy samana. ikkunan ko aukas niin kuulu semmonen huikea kolina että nyt ei kaikki palikat ole konneessa kunnola kiini. heti tuli mieleen se kauhuskenaario minkäkoin etellisen bemarinkans, venttiili poikki männässä reikä tapaus. mutta tämä kolina kuiten loppu ja sen jälkeen auto lähti käyntiin mutta sammu heti ja ei käyny kaikila pytyilä. pikku ootelun jälkeen tarttasin koslan ja pääsin jonku kymmenkunta metriä mutta sitte taas sippas. kivasti se liekkiä löi sieltä imurajan reijistä minkä oli tehny. voinko pelätä että tämä ei pelkälä imusarjan vaihola toivu tämä auto.
          Eipä tohon nyt enään imusarjan vaihdot auta. Kannet pois ja vikaa selvittämään. Imuventiili siellä vuotaa/kantaa jonka takia lyö takapotkua imusarjaan. Voithan tosin mitata ensin puristukset niin tiedät kumman kannen irroitat jos et molempia jostain syystä halua irroittaa.

          -Pekka
          Mahtiala kustom - No connection
          Bmw E21 320A -81 "330i"
          Bmw e30 318is

          Comment

          • Hulttio
            Bimmer Rookie
            • May 2004
            • 77

            #65
            Originally posted by pekka_hirvonen View Post
            Eipä tohon nyt enään imusarjan vaihdot auta. Kannet pois ja vikaa selvittämään. Imuventiili siellä vuotaa/kantaa jonka takia lyö takapotkua imusarjaan. Voithan tosin mitata ensin puristukset niin tiedät kumman kannen irroitat jos et molempia jostain syystä halua irroittaa.

            -Pekka
            no ompas vain kiva juttu.

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎