Huomenna pitäis vaihtaa kaverin kanssa takalaakerit autosta. En kerkee ennen sitä kattoon mitä työkaluja oikein tarvii!?? Meillä on prässi käytössä, että laakerit saadaan pois ja paikoilleen. Esim jos sais jotain hylsy tietoja ja momentteja mitä pitää laittaa ku kiristää lopuks...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34:n takanavan irroitus
Collapse
X
-
Laakereiden vaihto sujuin niin kauan hyvin kunnes tuli valtavan isot mutterit vastaan takanapojen sisällä. Ei ollu ku 32 isoin hylsy mitä oli sillon käsillä. Olisko jollain sanoa minkä kokonen se mutteri on oikei siellä 34, 36? Entä mitä muuta tarviis... ulosvetäjä? Saako muuten irti takanapoja ku sillä ulosvetäjällä? Kampeemalla rengasraudalla?
Hei auttakaa mua! Olis tässä kuussa vielä katsastettava auto :shock: . No eihän tässä vielä mitään kiireitä !
Comment
-
-
Originally posted by AssELaakereiden vaihto sujuin niin kauan hyvin kunnes tuli valtavan isot mutterit vastaan takanapojen sisällä. Ei ollu ku 32 isoin hylsy mitä oli sillon käsillä. Olisko jollain sanoa minkä kokonen se mutteri on oikei siellä 34, 36? Entä mitä muuta tarviis... ulosvetäjä? Saako muuten irti takanapoja ku sillä ulosvetäjällä? Kampeemalla rengasraudalla?
Hei auttakaa mua! Olis tässä kuussa vielä katsastettava auto :shock: . No eihän tässä vielä mitään kiireitä !
Tuossa mun laittamassa linkissähän on hyvät kuvat...
Comment
-
-
Originally posted by LekaOriginally posted by AssELaakereiden vaihto sujuin niin kauan hyvin kunnes tuli valtavan isot mutterit vastaan takanapojen sisällä. Ei ollu ku 32 isoin hylsy mitä oli sillon käsillä. Olisko jollain sanoa minkä kokonen se mutteri on oikei siellä 34, 36? Entä mitä muuta tarviis... ulosvetäjä? Saako muuten irti takanapoja ku sillä ulosvetäjällä? Kampeemalla rengasraudalla?
Tuossa mun laittamassa linkissähän on hyvät kuvat...
Puolen päivän aikaan meen ostaan hylsyn projektiin. Olisko jollain ihan täsmällistä tietoo!?! Käykää kattomass tuolla Lekan linkistä kuva 15.7 jos muistuis vaikka jollekin mieleen koko. Autttakaa!
Comment
-
-
Tuli vaihdettua takapyörän laakeri. Navan mutterin avain 36:nen. Onnistui homma noin kahdessa tunnissa osaavan kaverin kanssa. "Prässäminen" pois ja paikoilleen onnistuu hyvin olkavarren ollessa autossa paikallaan kun vaan hommaa tarpeeksi pitkän pultin ja sopivan kokoisia putken pätkiä ja lattarautoja voista itse virittelee "ulosvetäjän" ja "sisäänpainajan". Vois Holmesin keloista olla apua, aika tiukkoja sovituksia ;-)G30 520d xDrive
EX: F10 520d, Passat 3BG, E34 520i -91
Comment
-
Comment