Originally posted by Juhis
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e34 535i -89 mittaria ruuvattu prkl!
Collapse
X
-
Originally posted by CunttoryOriginally posted by Juhisjokainen ala-asteen matematiikan taidot omaava voi tarkistaa itse www.tulli.fi sivulla julkaistavista pdf muodossa olevista taulukoista ajomäärän merkityksen autoveroon. ja samanikäisissä autoissa se voi olla useita tuhansia euroja.
Ja yleensä vähennykset ovat korkeintaan muutaman satasen luokkaa.All good things come to those who wait.
Käy katsomassa -> Lowrider.fi Facebook group
Sound Factory Bar & Nightclub
Autojen tuonti Saksasta yli 20 vuoden kokemuksella sekä paljon muuta. -> Blauweiss Import. Myös Cerwin-Vega! tuotteet ja DJ-palvelut edullisesti kauttani.
Comment
-
-
Jaaha jaaha...Onkos kelllään kokemuksia vaasan tullista? Ja merkkaanko 240tkm todelliseen ajomäärään ja jätän tyhjäksi mittarilukema kohdan? Silloinhan en ole antanut vääriä tietoja, mutta tullin sivuillahan lukee että vajanaisten tietojen antaminen on myös petos tjms.??? Eli miten ootte merkkaillu?Passat tdi -04
Comment
-
-
Jos oikein muistan siinä raksi kohdassa on mittarilukema:_____________
joten pakko kai se mittarilukema siihen on raaputtaa. (eräs itäisen tullipiirin työntekijä sanoi,että miksi pitäisi epäillä mittarilukeman paikkaansa pitämättömyyttä,vaikka kauppakirjassa luki ei kilometri takuuta!!!!) että silleesä.Kaikista Pierburgin tuotteista tulee iän myötä paskaa!
Comment
-
-
No oliko siinä sitten ylipäätään epäilystä muutenkaan, että '89 535:ssa ei olis ollu ruuvattu mittaria?"Se on sitä bemaristin elämää, kuuntelet päivittäin asiantuntevia lausuntoja siitä miten rumia, huonoja, ruostuvia yms. nämä ovat. Asiantuntijalausunnot tulevat usein sellaisten ihmisten suusta, jotka eivät ole edes omistaneet bemaria, saatika sitten ajaneet, mutta heidän tietolähteiden (Essonbaari) luotettavuutta ei missään tapauksessa saa kiistää..." Laxa 25-06-2007
Comment
-
-
Originally posted by SamiHyvä esimerkki minulla on Helsingin alueella tullatusta 525i -92:sta vastaan kajaanissa tullatusta 540i -95:sta.
525:n verot 3300 euroa...
540:n verot 3250 euroa...
Tämä nyt on taas lipsahtanut tämä aihe pois alkuperäisestä, mutta jos tietää että autolla ajettu enemmän kun mittaristo sanoo niin ehdottomasti pitää käyttää sitä oikeaa lukemaa koska se kaikkien etu loppupeleissä..F11 535dX LCI
Vikadiagnostikkaa ja sekalaista ropaamista Tampereen kupeessa...
Comment
-
-
Tampereella omakin katiska tullattu ja verot reilusti alle odotusten. Suostuivat kuukautta myöhemmin jopa faksaamaan paikalliseen katsastuskonttoriin paperit kilpiä varten kun olin veropäätöksen saanut ja veron maksanut mutten alkuperäistä kopiota päätöksestä vielä saanut enkä minä tiennyt että sellainenkin pitää olla että saa kilvet. Siis maksukuitti ja kopio autoveropäätöksekstä ei riitä, vinkkinä vaan muillekin. Sanoi vielä että kun olin vain neljä päivää aiemmin maksanut niin jos ei vielä näy heidän reskontrassa niin voi vaikka soittaa pankkiin ja tarkistaa puhelimitse onko suoritus tullut perille. Tämä kaikki siis puhelimitse ja 350km päässä tampereelta. Olin suoraan sanottuna aika helvetin yllättynyt siitä miten hyvää ja ystävällistä palvelua voi valtion puulaakilta saada. Näillä kokemuksilla Tampereen tullia on helppo suositella.
Comment
-
-
Originally posted by HevimiesSiis maksukuitti ja kopio autoveropäätöksekstä ei riitä, vinkkinä vaan muillekin.
Comment
-
-
Originally posted by fraattiOriginally posted by SamiHyvä esimerkki minulla on Helsingin alueella tullatusta 525i -92:sta vastaan kajaanissa tullatusta 540i -95:sta.
Tämä nyt on taas lipsahtanut tämä aihe pois alkuperäisestä, mutta jos tietää että autolla ajettu enemmän kun mittaristo sanoo niin ehdottomasti pitää käyttää sitä oikeaa lukemaa koska se kaikkien etu loppupeleissä..All good things come to those who wait.
Autojen tuonti Saksasta yli 20 vuoden kokemuksella sekä paljon muuta. -> Blauweiss Import. Myös Cerwin-Vega! tuotteet ja DJ-palvelut edullisesti kauttani.
Comment
-
-
Originally posted by zenerOriginally posted by HevimiesSiis maksukuitti ja kopio autoveropäätöksekstä ei riitä, vinkkinä vaan muillekin.
Comment
-
-
Originally posted by JuhisOriginally posted by fraattiOriginally posted by SamiHyvä esimerkki minulla on Helsingin alueella tullatusta 525i -92:sta vastaan kajaanissa tullatusta 540i -95:sta.
Tämä nyt on taas lipsahtanut tämä aihe pois alkuperäisestä, mutta jos tietää että autolla ajettu enemmän kun mittaristo sanoo niin ehdottomasti pitää käyttää sitä oikeaa lukemaa koska se kaikkien etu loppupeleissä..F11 535dX LCI
Vikadiagnostikkaa ja sekalaista ropaamista Tampereen kupeessa...
Comment
-
-
Originally posted by fraattiOriginally posted by JuhisOriginally posted by fraattiOriginally posted by SamiHyvä esimerkki minulla on Helsingin alueella tullatusta 525i -92:sta vastaan kajaanissa tullatusta 540i -95:sta.
Tämä nyt on taas lipsahtanut tämä aihe pois alkuperäisestä, mutta jos tietää että autolla ajettu enemmän kun mittaristo sanoo niin ehdottomasti pitää käyttää sitä oikeaa lukemaa koska se kaikkien etu loppupeleissä..All good things come to those who wait.
Comment
-
Comment