Satoi tai paistoi tai kun ei sada. Lenkkiavain tai räikkä käteen ja siihen sopiva hylsy. Menet ja tarkastat ne iskarin yläpäiden kiinnitykset ja mahdollisesti jos jollain pulttipyssy niin iskarin keskimuttereiden kiristys tai tarkasta edes onko ne kiinni. Ei kovin kummoisia tiloja tarvitse eikä kovin suurta työpanosta saatika arpomista.
Ehkä turhaa suunnata pyöränkulmia jos jossain edelleen välystä jos ei sitten ole tosiaan joku pulttiliitos löysällä.
Ja siis jos joku kolisee niin melko varmasti siellä on joku liitos löysälle jäänyt tai joku pusla tai vastaava paskana. Pitäs ehkä itse jaksaa tutkiskella jonkun verran edes. Ja onhan ne iskarit/jouset kasattu oikein? Ei jäänyt mitään kouraan asennuksen tiimellyksessä ja sitten mietit että mistäköhän jäi nämä ja keksit niille paremman kohteen vaikka roskapönttöön heittäen?
Ehkä turhaa suunnata pyöränkulmia jos jossain edelleen välystä jos ei sitten ole tosiaan joku pulttiliitos löysällä.
Ja siis jos joku kolisee niin melko varmasti siellä on joku liitos löysälle jäänyt tai joku pusla tai vastaava paskana. Pitäs ehkä itse jaksaa tutkiskella jonkun verran edes. Ja onhan ne iskarit/jouset kasattu oikein? Ei jäänyt mitään kouraan asennuksen tiimellyksessä ja sitten mietit että mistäköhän jäi nämä ja keksit niille paremman kohteen vaikka roskapönttöön heittäen?
Comment