Jos oot vaihtanu talvirenkaat alle ja nyt on vanteet tiukassa?
No se on kumma jos joku menee saamaa ne auki. On laiettu pulttipysyllä ja mommenti jatko sihen niin kiinni ja varmistettu viel käsin. ei pitäs ihan hetkee lähtee irti renkaat, ja tosiaanki noi on 15 tuumaset nasta renkaat.
- Vikakoodin luku ja nollaus, livedatan seuranta E ja F-sarjan bemareihin. Uudellamaalla ja lähialueilla onnistuu. Yhteyttä yv:llä tai sähköpostitse [email protected].
Jos oot vaihtanu talvirenkaat alle ja nyt on vanteet tiukassa?
Ja ei se niistä ihmene renkaista johdu, ku jos ei pakkasta ja ei oo luntamaassa niin kuuluu se kolina mut jos on lunta maassa ja paskastaa niin ei kuulu kolina. ihanku toi vaikkutais. ja ratti jää välillä jumiin jos joutuu kääntyä jyrkästi mutta se ny johtuu auraus kulmista
- Vikakoodin luku ja nollaus, livedatan seuranta E ja F-sarjan bemareihin. Uudellamaalla ja lähialueilla onnistuu. Yhteyttä yv:llä tai sähköpostitse [email protected].
Ja ei se niistä ihmene renkaista johdu, ku jos ei pakkasta ja ei oo luntamaassa niin kuuluu se kolina mut jos on lunta maassa ja paskastaa niin ei kuulu kolina. ihanku toi vaikkutais. ja ratti jää välillä jumiin jos joutuu kääntyä jyrkästi mutta se ny johtuu auraus kulmista
Tämä auto ei tule kyllä liikkumaan metriäkään katsastusaseman pihalta, jos tässä jää välillä rattikin jumiin.
On se helvetin hyvä, että meillä on jokavuotinen katsastuspakko.
BMW e30 318i touring -89 "Abdullah"
BMW e36 328ia touring -96 "Kyhny"
ex: BMW e30 316 coupé -86 "Köhmyrä"
ex: BMW e30 316i coupé -89 "Bulmunen"
ex: Honda Accord
- Vikakoodin luku ja nollaus, livedatan seuranta E ja F-sarjan bemareihin. Uudellamaalla ja lähialueilla onnistuu. Yhteyttä yv:llä tai sähköpostitse [email protected].
Eipäs kuullunu tos viiko sit perjantaina minkään näköstä kolinaa mistää. joten missäköhän se vika sit on ku kyl se kesällä kuullu jne, mut heti ku lumet ja pakkaset tuli niin eipäs kuulunukaan.
Puslat jääty. Hiljeni.
E70, koska siihen piti olla helppo istua. Astinlaudat.
- Vikakoodin luku ja nollaus, livedatan seuranta E ja F-sarjan bemareihin. Uudellamaalla ja lähialueilla onnistuu. Yhteyttä yv:llä tai sähköpostitse [email protected].
Epäilen että siellä on nyt jotain muuta vialla kuin koiranluu... Simpukkaohjauksella jaksaa varmaan vääntää semmosen ohuen tangon solmuun jos se muka jumittaa...
Epäilen että siellä on nyt jotain muuta vialla kuin koiranluu... Simpukkaohjauksella jaksaa varmaan vääntää semmosen ohuen tangon solmuun jos se muka jumittaa...
no siis ei se jumita heti vaan jos sen lyö ihan tappiin asti. eli tekee jyrkän uukäänöksen niin ei meinaa palautua itestään enään suoraks.
- Vikakoodin luku ja nollaus, livedatan seuranta E ja F-sarjan bemareihin. Uudellamaalla ja lähialueilla onnistuu. Yhteyttä yv:llä tai sähköpostitse [email protected].
Miten helvetissä koiranluu voisi ohjauksen jumittaa?
Tare, sun on turha kysellä täällä, kun et ota mitään neuvoja vastaan. Vieläkö tarviaa tavuttaa, jos on vaikka kinikeet riki?
No miks ei vois? jos kaverin E46 320:kympis jumitti koiranluun takia, ku vaihto koiranluun niin ei jumitelly yhtään ja säädäti viel aurauskulmat. Huom aurauskulmat oli vituillaa sillon. mutta joo.
Tän voi pistää modet lukkoo sit.
BTW: kumpis näistä perutusvalon kytkimistä käy mun E34 525i -91:köseen.
- Vikakoodin luku ja nollaus, livedatan seuranta E ja F-sarjan bemareihin. Uudellamaalla ja lähialueilla onnistuu. Yhteyttä yv:llä tai sähköpostitse [email protected].
Comment