Mistähän vois tai miten ajotietokoneen kielen vaihtaa? Kun nyt on Epsanija löytyyköhän englanti tai sit saksa?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e34 ajotietokone ongelmia
Collapse
X
-
Originally posted by AlBou View PostMistähän vois tai miten ajotietokoneen kielen vaihtaa? Kun nyt on Epsanija löytyyköhän englanti tai sit saksa?
E90 07 335D
Originally posted by Homer Elä oo noin negatiivinen. Vaikka en minäkään usko että sushia sun alastoman kropan päältä söisin,niin en minä silti pilaa sun mahkuja saada naista!!
Comment
-
-
Polttimot ehjät?
Originally posted by 1psu View PostMoi.
Osaako joku sanoa mikä ajotietokoneeseen iski ja mistä hakea vikaa kun ajotietoko jäi hämäräksi, mutta näyttää kuitenkin toimivan, siis vika on vain näytössä.
Kannattaako vika etsiä virtalukosta vai itse koneesta ja miten sen saa irti.
520 vm 1993 touring.E39 Touring "540IA"
Comment
-
-
Originally posted by 1psu View Postno siinä on toi nestekidenäyttö.
eli voisiko vika olla koneessa vai jääkö se siihen tilaan kun koneen sammuttaa eikä tuu lisää valoa, meinaan nyt ohjausrelettä vai mistä pitää hakea?
Originally posted by ///Tompsa M5 View PostPolttimot ehjät?Musti 8HP
Nokivasara M47
TeiniCoupé DCT
E36/5 Diesel-DCT Tri-Turbo
Ex:
E61 530xd LCI M-Sport, E39 525i, Ford Fiesta 1.1, Opel Vectra 2.0 Ecotec, BMW Z3 Coupé, E34 535iA, BMW E60 530i M-Sport, Audi A4 1.8TSQ S-Line, E36 328i M-Sport Cab, E39 535i M-Sport, E28 520i TIC, E34 535i, E30 323i TIC, E30 320i
Comment
-
-
Originally posted by 1psu View Postno siinä on toi nestekidenäyttö.
eli voisiko vika olla koneessa vai jääkö se siihen tilaan kun koneen sammuttaa eikä tuu lisää valoa, meinaan nyt ohjausrelettä vai mistä pitää hakea?
E90 07 335D
Originally posted by Homer Elä oo noin negatiivinen. Vaikka en minäkään usko että sushia sun alastoman kropan päältä söisin,niin en minä silti pilaa sun mahkuja saada naista!!
Comment
-
-
Originally posted by SushiX View PostKuten pari sanonut jo, että polttimot ehjät? Tarkistas ne ensin.. Ohjeet vielä alla..
http://bmwe32.masscom.net/johan/OBC_bulbs/OBC_bulbs.htm
ok, kiitos neuvosta, nyt tiedän miten koko värkkikin irtoaa kojelaudasta.
Comment
-
Comment