Originally posted by Sharedoc
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e34 2.5td ei käynnisty
Collapse
X
-
Voi olla
Vika voi olla ajonestossa myös, yleensä tekee juuri noin ainakin ooppeleissa ja eikös auto ollut diesel joten ooppelin konehan se siellä luuraa.
Onko sama avain millä aikaisemmin olet koittanut, koodaa ajonesto jotenkin???
Jos unohtanut sinun avaimesi kuuluvuuden omaan autoosi?
Ajonesto sijaitsee? irroita kokonaan tai hyppylangalla ohitus, tämä siis katkaisee virran koneelle jos menee päälle. Antaa startata normisti mutta heti kun käynnistyy niin naks, virta poikki.
voi myös olla että ei saa kontaktia jostain johdosto mikä vaihdettu, jos kerran edellisillä toimi.
Otitko akun irti ensimmäisen kerran pajalla vasta ajon jälkeen?
Virtalukosta häviää jatkuva virta kun käynnistysvirta on annettu ja avain palautuu käyntiasentoon, joten kokeile jatkuvaa starttausta vaikka auto käynnissä, jos pysyy niin sitten häviää virta jostain syystä käyntiasennossa.
Virtalukon jatkuva virta? Ajonesto? Katkeaa virta pumpulle tai muulle käyntiin vaikuttavalle osalle?Benis Mahtavan Waltava
Comment
-
-
Originally posted by buusaman View PostVika voi olla ajonestossa myös, yleensä tekee juuri noin ainakin ooppeleissa ja eikös auto ollut diesel joten ooppelin konehan se siellä luuraa.
Onko sama avain millä aikaisemmin olet koittanut, koodaa ajonesto jotenkin???
Jos unohtanut sinun avaimesi kuuluvuuden omaan autoosi?
Ajonesto sijaitsee? irroita kokonaan tai hyppylangalla ohitus, tämä siis katkaisee virran koneelle jos menee päälle. Antaa startata normisti mutta heti kun käynnistyy niin naks, virta poikki.
voi myös olla että ei saa kontaktia jostain johdosto mikä vaihdettu, jos kerran edellisillä toimi.
Otitko akun irti ensimmäisen kerran pajalla vasta ajon jälkeen?
Virtalukosta häviää jatkuva virta kun käynnistysvirta on annettu ja avain palautuu käyntiasentoon, joten kokeile jatkuvaa starttausta vaikka auto käynnissä, jos pysyy niin sitten häviää virta jostain syystä käyntiasennossa.
Virtalukon jatkuva virta? Ajonesto? Katkeaa virta pumpulle tai muulle käyntiin vaikuttavalle osalle?be my woman
Comment
-
-
E34-mallien uudemmissa (94-) sähköisissä pumpuissa määränsäädin saa ohjauksen DDE-purkilta taajuusmoduloituna.
Olisikohan DDE-purki virransyöttö viallinen?
Naksahdus viittaa vahvasti johonkin releeseen.Ex: BMW E34 525 td autom touring -93 (meni lunastukseen kolarin vuoksi)
MB W123 300D -76 , MB W124 260E - 88 autom.
Volvo 245SE B200F AW70 -91, Volvo 945 B230FK AW71L -98
Comment
-
-
Originally posted by Sharedoc View PostE34-mallien uudemmissa (94-) sähköisissä pumpuissa määränsäädin saa ohjauksen DDE-purkilta taajuusmoduloituna.
Olisikohan DDE-purki virransyöttö viallinen?
Naksahdus viittaa vahvasti johonkin releeseen.be my woman
Comment
-
-
Originally posted by Sharedoc View Postbe my woman
Comment
-
-
Originally posted by penariko View Postuppisbe my woman
Comment
-
-
Originally posted by penariko View Postneuvoja kaivataan vieläkin:think
Sellaista johtoa ei pumppuun mene, johon virtaa antamalla pumppu alkaisi 'toimimaan'. Tai no se solenoidi on tavallaan sellainen.
Pumpulta mitataan määränsäätimen asento ja polttoaineen lämpötila.
Pumpusta ohjataan määränsäätimen asentoa (pwm) ja ruiskutusennakkoa (pwm).
Nämä johdot kulkevat moottorin kyljen kautta boksille ja matkalla mukaan otetaan vielä 4-suuttimen antama tieto toteutuneesta ruiskutushetkestä sekä kampiakselin asennosta (anturi startin alla).
Näissä tuskin ongelmaa, koska mainitsit että johtosarjavaurio oli sulakerasialta kuskin jalkatilaan.
Sen sijaan vauriosarjassa saattaa kulkea (en ole varma) tieto kaasupolkimen asennosta ja mitä kytkin ja jarrupoljintietoa moottorinohjaus nyt tarvitseekaan. Kytkin ja jarru eivät vaikuta käymiseen (vakkariin kyllä), mutta kaasupolkimen asentotieto?
Tutki nämä, laita privaa niin voin lähettää kytkentäkaavion jossa on käsitelty myös DDE.E61 525i, Suzuki VS1400
Exät: Jaana, Susanna, Maija
Comment
-
Comment