Originally posted by Klasu-
View Post
E34 525i -91 valojen säätö, kolinaa, auraus, muuta ongelmaa
Collapse
X
-
no ku noi on ihan uusi alustasarja ja yläpäätki uudet, mutta jos ei kiristämällä auta niin sit varmaanki puslat ja reagtio tanko vaihtoon. Vai mitä mieltä te olisitte?.
-
Kyllä voi.
Eli ne yläpäätä korissa kiinnipitävät 3 mutteria oikea momentti 33nm
Ja sitä isoa iskarin päätymutteria voi koittaa ampua vaikka pulttipyssyllä tiukempaan.
Jos ei kolina lopu niin osaa vaihtokunnossa,
Leave a comment:
-
Ne yläpäät voi olla ihan kuluneisuuttaan löysät. Ei sen takia että pultit olisi löysällä.Originally posted by TareJR View Postkuulostaa ihan siltä että eestä, mutta kun yläpäät pitäisi olla niin kireellä ku ne saa, mutta voihan ne aina varmistaa että onko kireellä vai ei, eikös ne siitä nokkapellin alta voi tarkistaa?
ja eikös kannatais vaihtaa noi puslat ja reagtiotankoki vaan ihan suosiolla.
Leave a comment:
-
kuulostaa ihan siltä että eestä, mutta kun yläpäät pitäisi olla niin kireellä ku ne saa, mutta voihan ne aina varmistaa että onko kireellä vai ei, eikös ne siitä nokkapellin alta voi tarkistaa?Originally posted by V W View PostVoisi,myöskin löysistä iskunvaimentimen yläpäistä...
Koliseeko edestä,vai takaa,vai sekä että?
ja eikös kannatais vaihtaa noi puslat ja reagtiotankoki vaan ihan suosiolla.
Leave a comment:
-
Juu tämä tehty, selvis syy miksi ei meinnaan näytää oikeseen paikkaan sitä valoa, syy tähän on se että esim kuskinpuolen etuvalossa on siel kone huoneen puolella vasemassa yläkulmassa se ruuvi millä saat sen sen umpion liikumana sivutain eli näytääkö valo vasemalle vai oikealle, niin on hajalla, nyt siel on väli aikanen ratkaisu tehty että se pysyy paikkoilaa siitäkin paikkasta.Originally posted by Valtsude View PostPyöritä konehuoneen puolelta säätöruuvien takaa siipimuttereita ja pidä vaikka pihdeillä kiinni itse ruuvista.
Mutta sitten tälläistä että:
Kun aijan hidasteista/töysyistä niin kuuluu sellanen kolina jne... niin voisko johtua puslista tai reagtiotankosta?
Leave a comment:
-
Pyöritä konehuoneen puolelta säätöruuvien takaa siipimuttereita ja pidä vaikka pihdeillä kiinni itse ruuvista.
Leave a comment:
-
Juu bensaa tiputtaa kylmänä, ei jää siis isoija läikkiä olenkaan, mutta kuiteskin, ja kylmän bensan haju tulee mutta heti kun kone on lämmin niin ei tiputa olenkana ja eikä haise bensakaan. Kaikki koneelle menevät bensa letkut ja muut vastaavat missä bensa kiertää / mistä sitä voisi tippua on tarkkistettu ja remmarit kiristetty, ja vika ei ole yhesäkään letkussa.Originally posted by Haju69 View Postonhan tuossa noita vinkkejä tullutkin...
Vieläkös se bensaa tiputtaa?
Leave a comment:
-
Ja nyt olisi tarve saada vain noita pitkiä ylemäks jollain keinolla, ku tosiaanki pitien säätöruuvien ne päät on paskana, ei pysty ruuvata oikee.
Leave a comment:
-
miksi noi kallilla? ku löytyy 59 e halvemalakinOriginally posted by Haggis View PostVäännät koko umpiota takapuolelta alaspäin ja kiilaat etupuolelta jotain umpion alle.
Järkevintä olisi varmaan tilata uudet valot kokonaan kuin maksavat vain 159€ Itse laitoin ja kyllä nyt säädöt toimii ja valotehokin kohosi selvästi.
http://www.piritek.com/product_details.php?p=149
hehe
ja tuos on vain mennyt pitkein säätö ruuvin kannat. Lyhkäset saati säädettyä silleen että pistetiin oma viritys sinne, eli reikä nauhalla upio kiinni ja sit ruuvista säätään.
Leave a comment:
-
Väännät koko umpiota takapuolelta alaspäin ja kiilaat etupuolelta jotain umpion alle.Originally posted by TareJR View Postneuvokaa miten sais pitkiä nostettua, jos sieltä on säätöruuvien päät menny
Järkevintä olisi varmaan tilata uudet valot kokonaan kuin maksavat vain 159€ Itse laitoin ja kyllä nyt säädöt toimii ja valotehokin kohosi selvästi.
Leave a comment:
-
no tämä ny liityny tähän mitenkään, ku ei mul tollasta tee. ja neuvokaa miten sais pitkiä nostettua, jos sieltä on säätöruuvien päät mennyOriginally posted by teemu korhonen View PostItsellä alkoi eilen haisemaan bensa sisälle ja oli hapristunut auton alta jakotukille tuleva bensa letku. Sen kyllä huomasi selvästi, kun auto oli käynissä, niin bensaa suihkusi paineella konetilassa.
Leave a comment:
Leave a comment: