Lisätääs keittäjiä soppaan...Omassa 525i -90 ongelmana on ikkunoiden huurtuminen. Kenno vaihdettu, ehkä turhaan. Puhallin pitää olla ehkä 3-4:lla että lasi pysyy auki tai näin talvella edes sulaa. Autossa on manuaali ilmastointi mutta raitisilmasuodatinta ei ole. ( Tutkittu juttu ) Jos puhallus pelkästään lasille ja puhallin 3:lla pysyy auki, kun moottori on lämmin voi laitta 2:llekin, mutta jos menet säätään lämpöä jaloille niin kohtapa on lasi huurussa....Ottaa pikku hiljaa kupoliin...Lämmönsäätimet kyllä toimii mutta tuntuu kuin sitä ilmaa ei vaan tulis tarpeeksi lasille vaikka lyö puhaltimen 4:lle. Vittu näitä patteriautoja...Ei ole e21 vastaavia ongelmia...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 lämmityslaite... outo
Collapse
X
-
Jotain vikaahan voi olla siinä itse säädinpaneelissakin. Mulla valitettavasti ei ole hajuakaan, onko sen sisällä paljonkin ohjauselektroniikkaa, vai sijaitseeko ohjaus muualla kuin siinä itse paneelissa.
Edit:Etk:n mukaan ohjausyksiköitä on saatavilla myös pohjoisten olojen autoihin.Last edited by jani73; 16-01-2005, 10:54.
Comment
-
-
Originally posted by JääkarhuLisätääs keittäjiä soppaan...Omassa 525i -90 ongelmana on ikkunoiden huurtuminen. Kenno vaihdettu, ehkä turhaan. Puhallin pitää olla ehkä 3-4:lla että lasi pysyy auki tai näin talvella edes sulaa. Autossa on manuaali ilmastointi mutta raitisilmasuodatinta ei ole. ( Tutkittu juttu ) Jos puhallus pelkästään lasille ja puhallin 3:lla pysyy auki, kun moottori on lämmin voi laitta 2:llekin, mutta jos menet säätään lämpöä jaloille niin kohtapa on lasi huurussa....Ottaa pikku hiljaa kupoliin...Lämmönsäätimet kyllä toimii mutta tuntuu kuin sitä ilmaa ei vaan tulis tarpeeksi lasille vaikka lyö puhaltimen 4:lle. Vittu näitä patteriautoja...Ei ole e21 vastaavia ongelmia...
Tuulilasin ilmakanavissa taitaa olla joku suunittelumoka kun niiden osanumero vaihtuu 9/90 ja tätä olenkin testannut kaverin kanssa: omassa puhallusta tulee paljon ilmakanavien reunoilta mutta keskeltä vain "hönkäys" kun taas kaverin -94 vehkeessä ilmaa tulee kunnolla koko kanavan matkalta.
Comment
-
-
lämmöt
Vaihdoin eilen termarin 87 -> 92:een. Täydellä lämmöllä tulee kuumempaa kuin ennen, mutta aika hitaasti lämpiää varsinkin sisältä. Siis kun moottori on lämpiämisvaiheessa, tulee noin 40 asteista sisään.
Paljonko lämppärin kennon likaisuus(ilmapuolen) voisi vaikuttaa lämpiämisongelmaan? Vois kuvitella että jos kenno on tukossa pölystä, koivunsiemenistä ym. niin helposti 20 asteetta menettä lämpöä vedestä?G30 520d xDrive
EX: F10 520d, Passat 3BG, E34 520i -91
Comment
-
-
Originally posted by jakusaKai muistit vaihtaa kennon ja putkien liitkosesta o-renkaat? Itse vaihdoin vain ne niin loppu huurtuminen, kyseessä siis samanlainen vehe ja behr II järjestelmä(muistaakseni). Kennon testautin liikkeessä eikä siinä havaittu vuotoja. Nykyään voi pitää puhallinta yleensä ykkösellä ja puhallus max lasille ja noin puolivälissä jaloille. Jostain syystä kuitenkin oikean puolen sivulasit tuppaa huurtumaan vielä aika herkästi, ehkä kosteutta ovien sisällä tms...
Tuulilasin ilmakanavissa taitaa olla joku suunittelumoka kun niiden osanumero vaihtuu 9/90 ja tätä olenkin testannut kaverin kanssa: omassa puhallusta tulee paljon ilmakanavien reunoilta mutta keskeltä vain "hönkäys" kun taas kaverin -94 vehkeessä ilmaa tulee kunnolla koko kanavan matkalta.Vanhaa se olla pitää..
E10 2002A-71
E21 320A-76
E21 320-76
E21 320i-76
E21 320i-77
E21 318i-80
E21 318i-82
E12 520 3.0-80
Comment
-
-
Originally posted by JääkarhuLisätääs keittäjiä soppaan...Omassa 525i -90 ongelmana on ikkunoiden huurtuminen. Kenno vaihdettu, ehkä turhaan. Puhallin pitää olla ehkä 3-4:lla että lasi pysyy auki tai näin talvella edes sulaa. Autossa on manuaali ilmastointi mutta raitisilmasuodatinta ei ole. ( Tutkittu juttu ) Jos puhallus pelkästään lasille ja puhallin 3:lla pysyy auki, kun moottori on lämmin voi laitta 2:llekin, mutta jos menet säätään lämpöä jaloille niin kohtapa on lasi huurussa....Ottaa pikku hiljaa kupoliin...Lämmönsäätimet kyllä toimii mutta tuntuu kuin sitä ilmaa ei vaan tulis tarpeeksi lasille vaikka lyö puhaltimen 4:lle. Vittu näitä patteriautoja...Ei ole e21 vastaavia ongelmia...E53/M54B30 -04
E39/M57D30 -99
E34/M30B35 -88
E28/M10B18 -85
Comment
-
Comment