Announcement

Collapse
No announcement yet.

525 TDS projectia (apuja)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 525TurboIC
    Bimmer Fanatic
    • Mar 2005
    • 663
    • Pomarkku

    #31
    Kannattaa laittaa pakopainemittariki niin näkee kuinka paljon ahdistaa vakioturbo. Hirveesti ei kyllä kannata ahtoja nostella.

    Comment

    • kapee92
      BTCF Member
      • Sep 2013
      • 5
      • pohjois-savo

      #32
      Originally posted by Jäppinen View Post
      Sanopaaka työ viisaammat kun EVRYmod on tehty räpeltämällä entisen omistajana toimesta ja sen kun piälle vääntöö niin auto vatkaa puolelta toiselle ja kun ottaa pois niin tyhjäkäynti on normaalia että kuinka sen saa säädettyä sillä tavalla että pelittää kunnolla. Nytten antaa EVRY päällä 0.9 - 1.0BAR ahtoja ja pitäs kuuleemma paljo enemmän antaa ainakin siihen 1.2-1.3 pitäs saada.
      Voe helvetti siu kanssa ota asioista selvää ja opi ymmärtämään teksiä missä lukee että jää rynkyttämään jos on täysil ja potikassa säädin mitä voi käyttää ja se ei ole paljoa mitä sitä käännetää.. Ja on sulla korvatkin sama onko täysillä vai ei kyllä tunnet millon o paras säätö ku kone käy ja kuitenki vaikuttaa liikkumisee nii jätä siihen se.. Ei kaikki näköjää oo tekniikan ihmelapsia...

      Comment

      • Lötkö
        Bimmer Fanatic
        • Feb 2006
        • 644
        • Keskisuomi

        #33
        Originally posted by kapee92 View Post
        Voe helvetti siu kanssa ota asioista selvää ja opi ymmärtämään teksiä missä lukee että jää rynkyttämään jos on täysil ja potikassa säädin mitä voi käyttää ja se ei ole paljoa mitä sitä käännetää.. Ja on sulla korvatkin sama onko täysillä vai ei kyllä tunnet millon o paras säätö ku kone käy ja kuitenki vaikuttaa liikkumisee nii jätä siihen se.. Ei kaikki näköjää oo tekniikan ihmelapsia...
        ItseVoisitOpetellaVähemmänYhteenPötköönKirjoittami sta. Kyselemällä ja tekemällä oppii.

        Itellä tehny kans muutamia kertoja että sammuu suoraan ajosta,pumppu remontoitu ja suodatin vaihdettu. Jotenkin tuntuis liittyvän vajaaseen tankkiin ja siirtopumpun toimintaan. Tarkotus koittaa jossain vaiheessa uudella siirtopumpulla. Aina lähtee kuitenkin sahaamalla käyntiin. Ja tuota tapahtunut ihan muutamia kertoja 3 vuojen aikaan.

        Comment

        • kapee92
          BTCF Member
          • Sep 2013
          • 5
          • pohjois-savo

          #34
          Originally posted by Lötkö View Post
          ItseVoisitOpetellaVähemmänYhteenPötköönKirjoittami sta. Kyselemällä ja tekemällä oppii.

          Itellä tehny kans muutamia kertoja että sammuu suoraan ajosta,pumppu remontoitu ja suodatin vaihdettu. Jotenkin tuntuis liittyvän vajaaseen tankkiin ja siirtopumpun toimintaan. Tarkotus koittaa jossain vaiheessa uudella siirtopumpulla. Aina lähtee kuitenkin sahaamalla käyntiin. Ja tuota tapahtunut ihan muutamia kertoja 3 vuojen aikaan.
          Sillä mitää merkitystä mite sitä kirjotetaa kirjotus taijoillaha ne nää autot korjaantuu. Mut asiaan itse olen tämä kyseisen auton omistanut, ei ole mun aikana sammuillut ja ei rynkyttänytkään ku potikkaa vaa sääti oikeisii arvoo.. Tosin voi olla siinä kun koneella kuiteki rullailtu, nii jakoketju pitäisi vaihtaa. Hävittää paineet kiristimeltä nii siksi joutuu hankaa käyntii pitkää,kunnes paineet nousee ja ketju kiristyy. Voin toki olla vääräskii..

          Comment

          • Jäppinen
            Bimmer Rookie
            • Oct 2013
            • 63
            • Kiuruvesi

            #35
            Originally posted by kapee92 View Post
            Voe helvetti siu kanssa ota asioista selvää ja opi ymmärtämään teksiä missä lukee että jää rynkyttämään jos on täysil ja potikassa säädin mitä voi käyttää ja se ei ole paljoa mitä sitä käännetää.. Ja on sulla korvatkin sama onko täysillä vai ei kyllä tunnet millon o paras säätö ku kone käy ja kuitenki vaikuttaa liikkumisee nii jätä siihen se.. Ei kaikki näköjää oo tekniikan ihmelapsia...
            Ensinmäinen diesel autoni. Tyhmä kun olen kysyn täältä apua ja silti sataa paskaa niskaan ei saatana.

            Muuten hyvä mutta jotenkin räpeltämällä tehty tuo EVRY että ihan oikealla kone hytkyttää ja kun siirrät sitä edes millinverran vasemmalle niin se lakkaa ja vedot häviää ihan miltein kokonaan, ja jos vielä kääntää siitä vasemmalle niin ei mitään apua.. En osaa tätä nytten selittää kunnolla että pitääpi melkeimpä video kuvata.
            E61 LCI M-Sport

            Comment

            • kapee92
              BTCF Member
              • Sep 2013
              • 5
              • pohjois-savo

              #36
              Originally posted by Jäppinen View Post
              Ensinmäinen diesel autoni. Tyhmä kun olen kysyn täältä apua ja silti sataa paskaa niskaan ei saatana.

              Muuten hyvä mutta jotenkin räpeltämällä tehty tuo EVRY että ihan oikealla kone hytkyttää ja kun siirrät sitä edes millinverran vasemmalle niin se lakkaa ja vedot häviää ihan miltein kokonaan, ja jos vielä kääntää siitä vasemmalle niin ei mitään apua.. En osaa tätä nytten selittää kunnolla että pitääpi melkeimpä video kuvata.
              Mikä siinä on rapellystä? Kyllä se ainai enne o toimina ilima hytkytyksii.. Mitä lie tapahtuna

              Comment

              • Jäppinen
                Bimmer Rookie
                • Oct 2013
                • 63
                • Kiuruvesi

                #37
                Originally posted by kapee92 View Post
                Mikä siinä on rapellystä? Kyllä se ainai enne o toimina ilima hytkytyksii.. Mitä lie tapahtuna
                Oletko kenties auton edellinen omistaja?

                Syöttää aivan liikaa polttoainetta ja kone hytkyy puolelta toiselle että kahvitkin kaatuu päälle saatana. Pitäneen huomenna perehtyä tuohon ja yrittää laitella kuntoon.
                Ja jos sanasi pitävät totta että sillä koneella ei ole 300tkm enempää ajettu niin tuskin jakopään ketju on vielä löystynyt. Mitä nyt olen lueskellut niin se tapahtuu about 400tkm kohdalla. Mutta kuten äsken mainitsin niin pari hehkua on tullut jo elämänsä päähän..

                Ja syy siihen sammumiseen oli se että polttoaineen suodatin oli jäänyt näköjään vaihtamatta edelliseltä omistajalta jonka takia sitten jääti.
                Last edited by Jäppinen; 02-02-2014, 04:56.
                E61 LCI M-Sport

                Comment

                • Jäppinen
                  Bimmer Rookie
                  • Oct 2013
                  • 63
                  • Kiuruvesi

                  #38
                  ........
                  Last edited by Jäppinen; 02-02-2014, 04:53.
                  E61 LCI M-Sport

                  Comment

                  Working...
                  X
                  😀
                  🥰
                  🤢
                  😎
                  😡
                  👍
                  👎