Kannattaa laittaa pakopainemittariki niin näkee kuinka paljon ahdistaa vakioturbo. Hirveesti ei kyllä kannata ahtoja nostella.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
525 TDS projectia (apuja)
Collapse
X
-
Originally posted by Jäppinen View PostSanopaaka työ viisaammat kun EVRYmod on tehty räpeltämällä entisen omistajana toimesta ja sen kun piälle vääntöö niin auto vatkaa puolelta toiselle ja kun ottaa pois niin tyhjäkäynti on normaalia että kuinka sen saa säädettyä sillä tavalla että pelittää kunnolla. Nytten antaa EVRY päällä 0.9 - 1.0BAR ahtoja ja pitäs kuuleemma paljo enemmän antaa ainakin siihen 1.2-1.3 pitäs saada.
Comment
-
-
Originally posted by kapee92 View PostVoe helvetti siu kanssa ota asioista selvää ja opi ymmärtämään teksiä missä lukee että jää rynkyttämään jos on täysil ja potikassa säädin mitä voi käyttää ja se ei ole paljoa mitä sitä käännetää.. Ja on sulla korvatkin sama onko täysillä vai ei kyllä tunnet millon o paras säätö ku kone käy ja kuitenki vaikuttaa liikkumisee nii jätä siihen se.. Ei kaikki näköjää oo tekniikan ihmelapsia...
Itellä tehny kans muutamia kertoja että sammuu suoraan ajosta,pumppu remontoitu ja suodatin vaihdettu. Jotenkin tuntuis liittyvän vajaaseen tankkiin ja siirtopumpun toimintaan. Tarkotus koittaa jossain vaiheessa uudella siirtopumpulla. Aina lähtee kuitenkin sahaamalla käyntiin. Ja tuota tapahtunut ihan muutamia kertoja 3 vuojen aikaan.
Comment
-
-
Originally posted by Lötkö View PostItseVoisitOpetellaVähemmänYhteenPötköönKirjoittami sta. Kyselemällä ja tekemällä oppii.
Itellä tehny kans muutamia kertoja että sammuu suoraan ajosta,pumppu remontoitu ja suodatin vaihdettu. Jotenkin tuntuis liittyvän vajaaseen tankkiin ja siirtopumpun toimintaan. Tarkotus koittaa jossain vaiheessa uudella siirtopumpulla. Aina lähtee kuitenkin sahaamalla käyntiin. Ja tuota tapahtunut ihan muutamia kertoja 3 vuojen aikaan.
Comment
-
-
Originally posted by kapee92 View PostVoe helvetti siu kanssa ota asioista selvää ja opi ymmärtämään teksiä missä lukee että jää rynkyttämään jos on täysil ja potikassa säädin mitä voi käyttää ja se ei ole paljoa mitä sitä käännetää.. Ja on sulla korvatkin sama onko täysillä vai ei kyllä tunnet millon o paras säätö ku kone käy ja kuitenki vaikuttaa liikkumisee nii jätä siihen se.. Ei kaikki näköjää oo tekniikan ihmelapsia...
Muuten hyvä mutta jotenkin räpeltämällä tehty tuo EVRY että ihan oikealla kone hytkyttää ja kun siirrät sitä edes millinverran vasemmalle niin se lakkaa ja vedot häviää ihan miltein kokonaan, ja jos vielä kääntää siitä vasemmalle niin ei mitään apua.. En osaa tätä nytten selittää kunnolla että pitääpi melkeimpä video kuvata.E61 LCI M-Sport
Comment
-
-
Originally posted by Jäppinen View PostEnsinmäinen diesel autoni. Tyhmä kun olen kysyn täältä apua ja silti sataa paskaa niskaan ei saatana.
Muuten hyvä mutta jotenkin räpeltämällä tehty tuo EVRY että ihan oikealla kone hytkyttää ja kun siirrät sitä edes millinverran vasemmalle niin se lakkaa ja vedot häviää ihan miltein kokonaan, ja jos vielä kääntää siitä vasemmalle niin ei mitään apua.. En osaa tätä nytten selittää kunnolla että pitääpi melkeimpä video kuvata.
Comment
-
-
Originally posted by kapee92 View PostMikä siinä on rapellystä? Kyllä se ainai enne o toimina ilima hytkytyksii.. Mitä lie tapahtuna
Syöttää aivan liikaa polttoainetta ja kone hytkyy puolelta toiselle että kahvitkin kaatuu päälle saatana. Pitäneen huomenna perehtyä tuohon ja yrittää laitella kuntoon.
Ja jos sanasi pitävät totta että sillä koneella ei ole 300tkm enempää ajettu niin tuskin jakopään ketju on vielä löystynyt. Mitä nyt olen lueskellut niin se tapahtuu about 400tkm kohdalla. Mutta kuten äsken mainitsin niin pari hehkua on tullut jo elämänsä päähän..
Ja syy siihen sammumiseen oli se että polttoaineen suodatin oli jäänyt näköjään vaihtamatta edelliseltä omistajalta jonka takia sitten jääti.Last edited by Jäppinen; 02-02-2014, 04:56.E61 LCI M-Sport
Comment
-
Comment