Originally posted by herrakani
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Isommat jarrut E34:een?
Collapse
X
-
herrakani
Originally posted by Eku View PostSiis motorsportti logoilla olevat satulat 200 euroa? Yleensä mitä on nähnyt noita täydellisiä 345 / 328 M5 paketteja myynnissä Ebay yms hinta on ollut sen 1500 ja ylöspäin.
Samoten noi levyt on näemmä schmiedmannillakin vaan 213,-
Comment
-
Originally posted by jaakko* View PostSchmiedmannilla 3.8 M5 6/94-> "oem" etulevy 202,48€/kpl, Zimmerman Formula Z 212,70€. "oem" takalevy 166,48€/kpl
duke's garage:
Suzuki R50
E39 ///M5 2000 & E46 /// M3 2003 & F11 520dA M-Sport
M10 M20 M30 M40 M42 M50 M52 M54 M60 M62
S38 S54 S62
instagram: _duuk
Comment
-
-
Originally posted by poke View PostTarviis päivittää jarrut tehokkaampiin E34:ssa.
Kaikki E32/E34:n jarruosat taitaa mennä heittämällä paikoilleen?
mutta käykö esim E46:sta tai E39:stä? Muista uudemmista?
Iäkkäämpien autojen isoissa jarruissa on yleensä ongelmana paino. Eikö esim nuo mainitut 750:n etujarrut paina paljon enempi kuin esim 525i:n tuuletetut?
uudemmissa on jo kevyempää osaa ja silti ihan tehokkaat jarrut.
En ole mitään ultimate jarruja hakemassa omaani, mutta sellaiset että vielä kahden tiukemman ratapäiväkierroksen jälkeenkin olisi jarrut. Korihan minulla on E28, johon siis tulee E34 etutolpat ja takatukivarret.Kulkineet/projektit:
530iA E39
635 CSi E24
518i E28 M54B30 http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=293876
1502 http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=240991
Comment
-
-
Originally posted by poke View PostAsiaa on tullut jo mukavasti, mutta tähän kaipaisin vielä vastauksia.
Iäkkäämpien autojen isoissa jarruissa on yleensä ongelmana paino. Eikö esim nuo mainitut 750:n etujarrut paina paljon enempi kuin esim 525i:n tuuletetut?
uudemmissa on jo kevyempää osaa ja silti ihan tehokkaat jarrut.
En ole mitään ultimate jarruja hakemassa omaani, mutta sellaiset että vielä kahden tiukemman ratapäiväkierroksen jälkeenkin olisi jarrut. Korihan minulla on E28, johon siis tulee E34 etutolpat ja takatukivarret.
Comment
-
-
Jos painon perässä menee, eikä pelkän halkaisijan niin E39 523/528 on varmasti kevyeen E28 koppaan tehokkaat ja niissä on ainakin edessä alumiinisatulat.
Tarvii toki todennäköisesti ne adapterit.Range Rover Sport -14, E87 116i -10, E36 335d -97 Touring, E46 328Ci -99, E60 525i -04, E61 525d -04, E36 325i -93 Sedan, Volvo B10M -97
Tehonlisäykset (CdiTuikku) sekä Renkaat ja Rengastyöt
Virallinen Xhp jälleenmyyjä
Comment
-
-
Originally posted by makkis View PostJos painon perässä menee, eikä pelkän halkaisijan niin E39 523/528 on varmasti kevyeen E28 koppaan tehokkaat ja niissä on ainakin edessä alumiinisatulat.
Tarvii toki todennäköisesti ne adapterit.Vielä jos löytyy joku yhtälö mistä käy ilman adaptereita niin hyvä.
Esim nuo E39:n jarrsatulat, zimmermann:in uralevyt ja kunnon palat niin luulisi E28:iin riittävän vaikka vähän radallakin kiusaisi.
Takajarrut jätän toistaiseksi vakioiksi E34:n levyjarruiksi.Kulkineet/projektit:
530iA E39
635 CSi E24
518i E28 M54B30 http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=293876
1502 http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=240991
Comment
-
-
Originally posted by poke View PostNyt aletaan olemaan oikeilla jäljilläVielä jos löytyy joku yhtälö mistä käy ilman adaptereita niin hyvä.
Esim nuo E39:n jarrsatulat, zimmermann:in uralevyt ja kunnon palat niin luulisi E28:iin riittävän vaikka vähän radallakin kiusaisi.
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostMinkähän kokoinen reikä on e39 jarrulevyn keskellä, sopiikohan e28 napaan?Kulkineet/projektit:
530iA E39
635 CSi E24
518i E28 M54B30 http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=293876
1502 http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=240991
Comment
-
-
Originally posted by poke View PostHeh, tuli mieleen, että hakee motonetistä levyjä ja satuloita soviteltavaksi ja palauttaa sitten käymättömät takaisin. Tai no on tuossa tutulla purkaamo, niin sieltäkin varmaan sais soviteltavaksi.
En siitä levyn keskireiästä kyllä tiedä. Se ei välttämättä muutu e38 ja e39 välillä vaikka vanteen keskireikä onkin eri:thinkRange Rover Sport -14, E87 116i -10, E36 335d -97 Touring, E46 328Ci -99, E60 525i -04, E61 525d -04, E36 325i -93 Sedan, Volvo B10M -97
Tehonlisäykset (CdiTuikku) sekä Renkaat ja Rengastyöt
Virallinen Xhp jälleenmyyjä
Comment
-
-
Originally posted by poke View PostHeh, tuli mieleen, että hakee motonetistä levyjä ja satuloita soviteltavaksi ja palauttaa sitten käymättömät takaisin. Tai no on tuossa tutulla purkaamo, niin sieltäkin varmaan sais soviteltavaksi.
Aina vaan tuputtavat hyvityskuittia, jolla voi sitten shoppailla kaikkea turhaa
Onko tietoa mistä mallista tälläinen M/// satula löytyy:
Tälläinen on kiini E34 535i 88 autossa kuskin puolella kuitenkin "vakio" jarrulevyllä.
Comment
-
-
Originally posted by makkis View PostMotonet ei sitten anna rahoja takaisin palautetuista tuotteista, vaan hyvittää tulevaisuuden ostoissa.
Comment
-
-
Originally posted by mrrk View Posthttp://www.bmwe34.net/E34main/Upgrade/Brakes.htm
muistanko väärin mutta eikös nuo seiskojen autobahn jarrut ollut 345mm?
Omaan laitoin D2 etujarrut 356 levyllä ja 8 männällä. Alkoi pysähtymään hieman eri tavalla kuin vakioilla.
Originally posted by Spetke View Post
duke's garage:
Suzuki R50
E39 ///M5 2000 & E46 /// M3 2003 & F11 520dA M-Sport
M10 M20 M30 M40 M42 M50 M52 M54 M60 M62
S38 S54 S62
instagram: _duuk
Comment
-
Comment