525 M50 käyntiongelmia - taas kerran
Collapse
X
-
F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
-
-
Originally posted by peto2 View Post
E34 518i Jet Black (ex)
E34 M50B25TU Calypsorot-metallic (ex)
E34 M50B20 Diamantschwarz-metallic (ex)
E38 M52B28 Oxfordgrün
Comment
-
-
Originally posted by Kv1984 View PostHuh HUH että on piuhalla hintaaF10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Tulpat vaihdettu, akku nollattu ja tankkiin laitettu purkillinen crc injector cleaneria. Nyt Bemu kehrää kuin kissa.Tiedä sitten mikä noista auttoi, mutta ainakin tulppien jouset oli ihan jumissa (3 tai 4 kpl) ja suurin osa vanhoista tulpista oli öljyä täynnä, joten menee jossain vaiheessa myöskin venttiilikopan tiiviste vaihtoon...
Kuulemma kovat pakkaset on saattaneet muodostaa jäätä tankkiin, ja sitten käynnistäessä kone on imassut ne jäähyhmät ja vot. Vähän masinolia tankkiin ja pitäis pelittää entistä paremmin. Toivon että tämä ratkesi tällä!
E34 518i Jet Black (ex)
E34 M50B25TU Calypsorot-metallic (ex)
E34 M50B20 Diamantschwarz-metallic (ex)
E38 M52B28 Oxfordgrün
Comment
-
-
Originally posted by Kv1984 View PostTulpat vaihdettu, akku nollattu ja tankkiin laitettu purkillinen crc injector cleaneria. Nyt Bemu kehrää kuin kissa.Tiedä sitten mikä noista auttoi, mutta ainakin tulppien jouset oli ihan jumissa (3 tai 4 kpl) ja suurin osa vanhoista tulpista oli öljyä täynnä, joten menee jossain vaiheessa myöskin venttiilikopan tiiviste vaihtoon...
Kuulemma kovat pakkaset on saattaneet muodostaa jäätä tankkiin, ja sitten käynnistäessä kone on imassut ne jäähyhmät ja vot. Vähän masinolia tankkiin ja pitäis pelittää entistä paremmin. Toivon että tämä ratkesi tällä!Vikakoodinluku, Livedata, Koodaus, Päivitykset, Retrofitit, Tehonlisäykset AJ Performance optimoinneilla. Virallinen XHP vaihteistosoftien jälleenmyynti
Kissvesala.fi
Priva tai o443424479
Comment
-
-
Originally posted by Kissvesala View PostVaiha se kopan tiiviste ja tulpanreikien ympärillä olevat heti tai tuhannen kilsan jälkeen oireet palaavat. Ja tiiviste sitte silikoonin kans paikalleen.Siihen saakka ajellaan melko vähänlaisesti!
E34 518i Jet Black (ex)
E34 M50B25TU Calypsorot-metallic (ex)
E34 M50B20 Diamantschwarz-metallic (ex)
E38 M52B28 Oxfordgrün
Comment
-
-
Originally posted by Kv1984 View PostJeps, tiiviste lähtee vaihtoon heti kun kelit lämpenee, koskapa ainoo paikka tehdä se on kaverin pihalla.Siihen saakka ajellaan melko vähänlaisesti!
.. Tosiaan vaihda koppatiivisteen yhteydessä myös tulpanreikien ympärillä olevat tiivisteet + kopan kiinnityspulttien ympärillä olevat gummit 12 tai 16kpl ko niitä oli.. Itsellä ainakin oli kovaa kuin muovi nuo tiivisteet ja kumit kun vaihtelin pois, ei paljon tiivistelly..
projekten:
3xxTTiX e30 2d 6gang
316 e30 2d ”kaljan auto”
Chevy K3500 Dually 6.5td 4x4 "Cowboy Cadillac"
Corsa A 1.2ässä
trucks: Scania 141 tukkiyhdistelmä, Kontio-Sisu turpoleukulla, paloautosauna Dodge
TRX300 "Big Red"
nauhahiomakoneet: Ski-Doo Alpine II, kaljakori-okkeli, Sno-Tric SC12
"Jemand bekommt alles in den Arsch gesteckt"
Comment
-
-
Kiitti vinkistä Patrolli...
Tässä kävi nyt toisen kerran sama homma. Jäin sutimaan jäiseen ylämäkeen, ja kun siitä pääsin liikkeelle, auto köhi ja nyki taas ja kaikki veto oli yhtäkkiä hävinnyt. Kaveri käski irrottaa akunkengän, ja se auttoi jälleen kerran. Kuulemma tuosta on joku anturi menossa, johon auttaa hetkeksi se, että vikakoodit nollataan. Mikähän anturi lie, osaako joku antaa vinkkiä?
E34 518i Jet Black (ex)
E34 M50B25TU Calypsorot-metallic (ex)
E34 M50B20 Diamantschwarz-metallic (ex)
E38 M52B28 Oxfordgrün
Comment
-
-
Originally posted by -Markus- View PostEn jaksa uskoo että kampiaksenlinasentotunnistin voisi "osittain" toimia. Joko toimii - > auto käy, ei toimi -> auto ei käy.
Toki eihän täällä internetissä voi muuta kun heittää arvauksia, että eihän se vika välttämättä siinä ole, mutta kuitenkin mahdollinen.Last edited by zener; 23-02-2014, 10:18.
Comment
-
-
Originally posted by -Markus- View PostEn jaksa uskoo että kampiaksenlinasentotunnistin voisi "osittain" toimia. Joko toimii - > auto käy, ei toimi -> auto ei käy.
Ostin kampuran asentotunnistimiseksi tarvikeanturin kokeilumielessä kaikkien vastustuksesta huolimatta, joka loppujen lopuksi kesti sen 2kk. Tämän "kokeilun" johdosta vikakoodien luku (Kissvesalalle kiitos
) kun alkoi röpöttään yli 2500rpm. "Alkup." Hella tilalle ja sen jälkeen on pelannu. Myös nokka-asentoanturin vaihdoin turhaan. Ja lambadan. Ja ja...
Vaihda se anturi sitten kerralla alkuperäiseen mikäli olet vaihtamassa...
projekten:
3xxTTiX e30 2d 6gang
316 e30 2d ”kaljan auto”
Chevy K3500 Dually 6.5td 4x4 "Cowboy Cadillac"
Corsa A 1.2ässä
trucks: Scania 141 tukkiyhdistelmä, Kontio-Sisu turpoleukulla, paloautosauna Dodge
TRX300 "Big Red"
nauhahiomakoneet: Ski-Doo Alpine II, kaljakori-okkeli, Sno-Tric SC12
"Jemand bekommt alles in den Arsch gesteckt"
Comment
-
-
Joo ei kyllä pelkoa että mitään tarvikeosia tuohon hommaisin, sen verran verenpainetta nostavia kokemuksia on moisista
Nyt auto on taas käynyt ihan nätisti sen jälkeen kun irrottelin akun kengän. Vähän tyhjäkäynti seilaa edelleen, varsinkin heti kun auton käynnistää: kierrosmittari veippaa 900-400 välillä ja huristelee ihan omiaan vaikka kaasuun ei koskekaan. Tyhjäkäyntimoottori kuulemma törkyinen ja pitäis putsata. Lämpimämpiä kelejä odotellessa ajellaan lyhyitä matkoja ja hissukseen...
E34 518i Jet Black (ex)
E34 M50B25TU Calypsorot-metallic (ex)
E34 M50B20 Diamantschwarz-metallic (ex)
E38 M52B28 Oxfordgrün
Comment
-
-
Pidämme mielessä jatkossa tuon "toimii osittain" vaihtoehdon ko. tunnistimen kanssa. Mutta luulen, että normaali tapaus näitten kanssa on se, että moottori kuolee kerrasta. (Toki antura saattaa esim. jäähtymisen takia vielä herätä henkiin, jonka jälkeen taas auto hetken toimii)
Ford Mondeo Mk3 STW
VW E-Golf 2015
BMW 325i Cabriolet -87, pitkän ajan harrastus/sijoitus
Comment
-
-
Originally posted by -Markus- View PostPidämme mielessä jatkossa tuon "toimii osittain" vaihtoehdon ko. tunnistimen kanssa. Mutta luulen, että normaali tapaus näitten kanssa on se, että moottori kuolee kerrasta. (Toki antura saattaa esim. jäähtymisen takia vielä herätä henkiin, jonka jälkeen taas auto hetken toimii)
Jos kaapeliin on tullut katkos: Toimii osittain / pätkäisee joskus.
Ei se vika aina ole siinä mötikässä vaan mikä tahansa kohta "mötikkä" + johdin + liitin kokonaisuudesta.Kaikki autoni,, omassa käytössä olleita ainakin 50kpl...
https://jaridebner.kuvat.fi/kuvat/Om...kautta+aikain/
Comment
-
Comment